Wat je even kwijt wilt #27

Elite seizoen 2 staat op Netflix en ben vrij vandaag :grin:

4 likes

Nouja, niks moet, maar dat was idd wel het idee.

Soep vooraf is wel een goede, dacht ik ook al aan. Snel klaar, dan kunnen we vast aan tafel als het hoofdgerecht nog op het vuur staat.

Na wordt denk ik appelcrumble (met ijs), ook lekker makkelijk.
En dan hoofd pasta lijkt me prima!

2 likes

Oeh, en wat heb je geantwoord? Ik zou denk ik vragen om een foto van op wie ik zou lijken, ik denk niet dat ik mijn nieuwsgierigheid in bedwang zou kunnen houden

2 likes

Haha gelukkig stond het er nog net niet op. Maar zo’n krukje is aan een kant niet recht, maar heeft een grote ‘inkeping’ die om je toiletpot past. En er staan twee voetafdrukken op, zodat je je voeten goed neerzet.

3 likes

Haha nee, wat awkward. Heeft je vriend nog reacties erop gehad?

Jaaa moet je zeker gaan kijken! :blush:

1 like

Ik ben in Engeland en er is hier ergens een diploma uitreiking, nou al die meisjes zien er uit alsof ze een avond gaan stappen

Mini jurkjes en 6 plamuurlagen make up. Een oompa loompa is er niks bij

18 likes

Bijna 10 kg afgevallen :partying_face: en nog 2,5 kg tot mijn doelgewicht. Ben eindelijk alle in n out burgers kwijt

66 likes

Ja best wel streng dieet maar wel iedere avond een zakje chips en iets zoets oid! En heb er ongeveer 5 weken over gedaan. En trainen gewoon.

2 likes

Ik ga zo de trapleuning zwart schilderen, maar omdat ik echt zo’n kuthumeur heb, heb ik zin om gewoon het hele huis zwart te verven en met die pot verf te gaan gooien.

12 likes
1 like

Wow dit is real-life Gossip Girl, juicy!

2 likes

Omg yas, heb toen gesmuld van die verhalen over die ‘workshops’ :rofl:

3 likes

Ik ben bijna nooit op kantoor, ik ben denk ik half 3 terug en hij is nu 45% dus dan zal ie rond de 30 zijn en moet ik hem wel echt laden. Ik heb ook altijd volle powerbanks mee inderdaad

1 like

Een collega is extreem onhandig op mijn teen gaan staan en nu is 'ie gekneusd. :crying_cat_face:

hunkemoller heeft altijd fijne shapewear vind ik! ik had vorig jaar m’n feestjurk mee naar de winkel genomen en daar gepast welke het beste zat etc.

2 likes

Wat knap! (en hooooe?)

Mag ook wel een keer :raising_hand_woman:

1 like

Loll er stond een typfout in m’n abstract en kreeg toch nog wat verbeterpunten terug haha dus nog helemaal niet klaar :sob: man ik wist niet dat ik nog een keer feedback kreeg ook? Hahaha nouja
Morgen hopelijk wel de laatste keer

Maar dan is ie daarna waarschijnlijk echt top gelukt! Succes met nu hopelijk echt de allerlaatste loodjes! Scripties zijn hel