Elite seizoen 2 staat op Netflix en ben vrij vandaag
Nouja, niks moet, maar dat was idd wel het idee.
Soep vooraf is wel een goede, dacht ik ook al aan. Snel klaar, dan kunnen we vast aan tafel als het hoofdgerecht nog op het vuur staat.
Na wordt denk ik appelcrumble (met ijs), ook lekker makkelijk.
En dan hoofd pasta lijkt me prima!
Oeh, en wat heb je geantwoord? Ik zou denk ik vragen om een foto van op wie ik zou lijken, ik denk niet dat ik mijn nieuwsgierigheid in bedwang zou kunnen houden
Haha gelukkig stond het er nog net niet op. Maar zoân krukje is aan een kant niet recht, maar heeft een grote âinkepingâ die om je toiletpot past. En er staan twee voetafdrukken op, zodat je je voeten goed neerzet.
Haha nee, wat awkward. Heeft je vriend nog reacties erop gehad?
Jaaa moet je zeker gaan kijken!
Ik ben in Engeland en er is hier ergens een diploma uitreiking, nou al die meisjes zien er uit alsof ze een avond gaan stappen
Mini jurkjes en 6 plamuurlagen make up. Een oompa loompa is er niks bij
Bijna 10 kg afgevallen en nog 2,5 kg tot mijn doelgewicht. Ben eindelijk alle in n out burgers kwijt
Ja best wel streng dieet maar wel iedere avond een zakje chips en iets zoets oid! En heb er ongeveer 5 weken over gedaan. En trainen gewoon.
Ik ga zo de trapleuning zwart schilderen, maar omdat ik echt zoân kuthumeur heb, heb ik zin om gewoon het hele huis zwart te verven en met die pot verf te gaan gooien.
Wow dit is real-life Gossip Girl, juicy!
Omg yas, heb toen gesmuld van die verhalen over die âworkshopsâ
Ik ben bijna nooit op kantoor, ik ben denk ik half 3 terug en hij is nu 45% dus dan zal ie rond de 30 zijn en moet ik hem wel echt laden. Ik heb ook altijd volle powerbanks mee inderdaad
Een collega is extreem onhandig op mijn teen gaan staan en nu is 'ie gekneusd.
hunkemoller heeft altijd fijne shapewear vind ik! ik had vorig jaar mân feestjurk mee naar de winkel genomen en daar gepast welke het beste zat etc.
Wat knap! (en hooooe?)
Mag ook wel een keer
Loll er stond een typfout in mân abstract en kreeg toch nog wat verbeterpunten terug haha dus nog helemaal niet klaar man ik wist niet dat ik nog een keer feedback kreeg ook? Hahaha nouja
Morgen hopelijk wel de laatste keer
Maar dan is ie daarna waarschijnlijk echt top gelukt! Succes met nu hopelijk echt de allerlaatste loodjes! Scripties zijn hel