Wat je even kwijt wilt #27

Ik ga zo de trapleuning zwart schilderen, maar omdat ik echt zo’n kuthumeur heb, heb ik zin om gewoon het hele huis zwart te verven en met die pot verf te gaan gooien.

12 likes
1 like

Wow dit is real-life Gossip Girl, juicy!

2 likes

Omg yas, heb toen gesmuld van die verhalen over die ‘workshops’ :rofl:

3 likes

Dit artikel stelt niet teleur :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben bijna nooit op kantoor, ik ben denk ik half 3 terug en hij is nu 45% dus dan zal ie rond de 30 zijn en moet ik hem wel echt laden. Ik heb ook altijd volle powerbanks mee inderdaad

1 like

Een collega is extreem onhandig op mijn teen gaan staan en nu is 'ie gekneusd. :crying_cat_face:

Weet iemand waar je goede shapewear kan kopen? In de winkel t liefst want heb het vrijdag ochtend al nodig.

Had een broekje van anni rolfi oid maar dat heeft niet helemaal het gewenste effect. Ik heb echt een hangbuik sinds ik vorig jaar bevallen ben.

Edit: dat wordt een ritje hunkemoller morgen! Dank

hunkemoller heeft altijd fijne shapewear vind ik! ik had vorig jaar m’n feestjurk mee naar de winkel genomen en daar gepast welke het beste zat etc.

2 likes

Nee! Ik volg haar niet behalve als er een rel is dus ik keek eens op haar Instagram net en hahaha wauw die schilderijen :joy:

2 likes

Wat knap! (en hooooe?)

Mag ook wel een keer :raising_hand_woman:

Loll er stond een typfout in m’n abstract en kreeg toch nog wat verbeterpunten terug haha dus nog helemaal niet klaar :sob: man ik wist niet dat ik nog een keer feedback kreeg ook? Hahaha nouja
Morgen hopelijk wel de laatste keer

Maar dan is ie daarna waarschijnlijk echt top gelukt! Succes met nu hopelijk echt de allerlaatste loodjes! Scripties zijn hel

Ja ik hoop het, een van de punten was dat ze m’n discussie punten toch nog niet zo sterk vond
Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer uit m’n hoge hoed moet trekken om die sterker te maken :woman_shrugging: maargoed don’t care wil m’n diploma nu wel gewoon (heb m’n feestje ter ere van ook al gepland hahaha omg )

4 likes

Wow wat heftig!!! Ik zou me heel ongemakkelijk voelen…

Ik had net bijna m’n halte gemist omdat ik dit aan het lezen was, heel juicy dit! Ik zie nu dat die Caroline er op haar instagram ook heel veel over post

1 like

Oei wat creepy!

Ik wil naar huissssssssss.

Lekker nasi eten straks :heart_eyes: zin in. En vanavond een pedicure.

ik heb even snel gegoogled en kom hierop uit:

grote afbeelding