Wat je even kwijt wilt #27

Hahahaha ja ik ga t proberen

Ik kan eindelijk blaar-vrij op mijn Dr Martens lopen

2 likes

Ik heb een meisje een DM gestuurd of ze me tegen betaling bijles wil geven in iets, gister zei ze ja leuk, maar toen niks meer. Moet ik nou zelf verder vragen??

Ja

2 likes

Ik denk dat dit de 10e keer is dat ik ze (een hele dag) aan heb en dus voor het eerst zonder blarenpleisters

1 like

Mijn inschrijving aan de VU is eindelijk rond. Dit jaar studeer ik half in NL voor een premaster en half in België voor de laatste vakjes bachelor. Wordt druk, maar ik heb er zin in.

7 likes

Heb voor dit weekend een lichte spijkerbroek nodig en ging net even de stad maar lichte spijkerbroeken staan me gewoon echt niet en voel me er zo ongemakkelijk in. Nu heb ik maar een nieuwe foundation gekocht en geen spijkerbroek :+1:

8 likes

Tandarts geweest voor een gaatje te vullen :sob:
Toen door naar de fysio, boodschappen gedaan, was aangezet en nu heb ik hoofdpijn :frowning:

Klinkt als een productieve dag waar je trots op mag zijn!

2 likes

Zo had ik het nog niet bekeken :+1: thankss

2 likes

Dankjewel voor je reactie! :slight_smile: Ga naar Muse! Ben wel vaker alleen naar concerten geweest maar wel enkel in kleine zalen, vind de Ziggo Dome toch net een ander verhaal haha. Kan het niet over m’n hart krijgen om niet te gaan dus ga er proberen alsnog van te genieten haha. Scheelt dat ik ze al wel vaker heb gezien.

4 likes

Ik moet echt een stage gaan zoeken voor in februari, maar ik heb echt moeite om me ertoe te zetten. Ik voel me nog veel te jong om zulke volwassen dingen te moeten leren, en dit voelt echt alsof de toekomst steeds dichterbij komt. Voor ik het weet ben ik echt predikant, terwijl dat zelfs in mijn hoofd nog grijze serieuze mannen zijn.

2 likes

Ik had echt tandarts moeten worden.

“Gaat het goed met het gebit?” - “Ja hoor”
Kijkt 3 seconden en blaast een paar keer met zo’n apparaatje
“De lijm bij je spalk slijt wel maar dat is normaal en tandsteen dus maak wel even een afspraak met de mondhygiëniste. Doe eens je tanden op elkaar? Ja oke prima dan zie ik je volgend jaar en dan gaan we weer foto’s maken”
Ka ching :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

24 likes

Haha, wat tof, ga je dan stage lopen in een kerk?

Best snel verdiend met nog geen 2 min werk en die mondhygiëniste en foto’s gaan me wel aardig geld kosten haha

Het wordt beter, is mijn ervaring!

Ik was aan het koken en had helemaal niet in de gaten dat mijn huis blauw kwam te staan :astonished:. Volgens mij werkt mijn afzuigkap niet meer goed. Het is een wonder dat het brandalarm niet af ging

Volgens mij is dat best normaal hoor als je naar bijles voor statistiek gaat! No worries, wie je ook krijgt gaat het je rustig uitleggen. Je bent echt de domste niet die hij of zij ooit heeft gekregen, komt goed!

1 like

Ik weet alleen iets van Rome: je verplaatsen gaat het snelst met de metro en eventueel de tram, wees in de metro wel alert op zakkenrollers. Bereken even of het goedkoper is om enkeltjes te kopen of een ticket dat 72 uur geldig is (prijzen zijn online wel te vinden). Wat eten betreft werkt het heel fijn om de app van Tripadvisor te installeren en te kijken wat er in de buurt zit. Met restaurants met vier of meer sterren zit je in de regel wel goed. Je kan in elk geval op veel plaatsen lekker eten! Geen idee hoe veilig het is, ik voelde me veilig, maar ik was er in juni (dus lang licht ‘s avonds) en met mijn partner, dus niet helemaal een goede vergelijking.
Veel plezier, Rome is een prachtige stad!

2 likes

Ik moet nog opstaan om te koken maar heb daar echt echt echt geen zin in

1 like