Dumpen die man
Mn vriend kwam een uur geleden thuis toen ik lekker lag te slapen. En toen kwam hij lekker luid naar de slaapkamer en werd ik wakker. Nu ligt hij te snurken naast me en ik ben klaar wakker
Gaat de wekker van mijn vriend al? Ik heb meer ruimte nodig in bed.
Ik werd net wakker en toen stond de klep van de garage open (die werkt automatisch). Levensgevaarlijk, want via die klep kan je zo het huis binnen. En nu durf ik eigenlijk niet weg, straks gaat ie ineens open als ik op werk ben?
Waarom stinken sommige mensen, ‘sochtends vroeg, in de trein al zo erg naar zweet en andere vieze dingen?
Misschien hard gefietst naar het station?
Waarom niet? Ik zou ‘t echt doen! Misschien overdag dan hakken, maar ‘later’ (ervan uitgaande dat er een feest is) lekker wisselen. Moet jezelf niet kwellen hoor. Beste gevoel om dan weer op wolkjes te kunnen lopen. Veel plezier iig!
Ik bestel echt zelden nog bij HM maar ik vind het zo vaag. Bij maat 34 en 36 stond er nog een paar artikelen beschikbaar en bij de rest stond ‘breng mij op de hoogte’. Dus ik wil dat in mijn winkelmandje doen maar dan krijg ik het bericht dat het artikel niet kan worden toegevoegd. En enkele seconden later staat er bij een andere maat nog enkele artikelen beschikbaar. Maar bij die maat wat ik dus wil staat dat het beschikbaar is maar toevoegen lukt niet. Gaat dat zo snel joh. Naja het zal wel. Weet gelijk weer waarom bestellen bij HM nooit soepel gaat.
@bee geen schone kleding aangetrokken, niet 's ochtends douchen, vet haar, roken, een smerige sjaal die ze niet uitwassen, kan echt van alles zijn. Heb best vaak met een meisje gereist die ik 's ochtends ook zo naar vond ruiken, maar na een tijdje rook ik die lucht niet meer. Alsof ik er immuun voor werd.
Laten je huisgenoten veel eten los slingeren? Ik heb ooit een huisgenoot gehad waarbij het gewoon “normaal” was dat er een muis in zn kamer liep.
Na een week aanmodderen nu echt mega verkouden blehhhhh
Is het al 18:30??? Grapje maar echt geen zin in deze dag.
Ik krijg vandaag de cijfers van mijn herkansing en mijn scriptie. En toen besefte ik vannacht dat ik komend jaar alles in één keer moet halen, omdat ik anders niet kan beginnen aan mijn master. Dubbelstress!
Zo weer flink stuk naar huis rijden. Ben blij als ik weer in Nederland ben.
Ik vind de bergen hier gewoon niet fijn rijden.
Laf Simon & Garfunkel, maar ligt het aan mij of speelt dit orkest niet helemaal zuiver? Op het ritme zeg maar.
Ik moet altijd huilen van dit liedje. Doet me denken aan mijn overleden opa en oma en ik wil het op mijn eigen begrafenis.
Ik ben een podcast aan het luisteren in bed, maar ondertussen gaat mijn wekker af. In plaats van uit bed te gaan om mijn wekker uit te zetten, zet ik mijn podcast op pauze om te wachter tot mijn wekker stopt. Lui wezen ben ik ook.
We zitten in Italië en ik ben zó aan het genieten van het weer, ik jank denk ik echt als we terug naar Nederland rijden
Een jongen die ik vaagjes ken appt mij over een rondleiding op mijn werk die ik ooit in het voorbijgaan heb beloofd. Maar ik heb hier dus helemaal geen zin in. Ik vind hem vreselijk irritant en ik ben bang dat hij mijn collega’s gaat bestoken met vragen. Ik wil hem afwimpelen, maar ik kan dat dus helemaal niet. Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik deze jongen geen rondleiding hoef te geven?
Nouja vers zweet stinkt niet dus dan moet iemand al een ouder shirt aanhebben of niet gedoucht ofzo hebben. Ik verbaas me er ook altijd wel over hoor @bee. Ook mensen die ZO erg naar rook stinken dat ik denkt, djeezus ruik je dit zelf niet??
Het blijft een mijnenveld in het OV in een splitsecond besluiten naast wie je gaat zitten met kans op stinkende mensen, muziek die te hard staat, mensen die smakken of mensen die manspreaden, zucht