Wat je even kwijt wilt #27

We zitten in Italië en ik ben zó aan het genieten van het weer, ik jank denk ik echt als we terug naar Nederland rijden :sweat:

8 likes

Een jongen die ik vaagjes ken appt mij over een rondleiding op mijn werk die ik ooit in het voorbijgaan heb beloofd. Maar ik heb hier dus helemaal geen zin in. Ik vind hem vreselijk irritant en ik ben bang dat hij mijn collega’s gaat bestoken met vragen. Ik wil hem afwimpelen, maar ik kan dat dus helemaal niet. Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik deze jongen geen rondleiding hoef te geven?

Nouja vers zweet stinkt niet dus dan moet iemand al een ouder shirt aanhebben of niet gedoucht ofzo hebben. Ik verbaas me er ook altijd wel over hoor @bee. Ook mensen die ZO erg naar rook stinken dat ik denkt, djeezus ruik je dit zelf niet??

Het blijft een mijnenveld in het OV :stuck_out_tongue: in een splitsecond besluiten naast wie je gaat zitten met kans op stinkende mensen, muziek die te hard staat, mensen die smakken of mensen die manspreaden, zucht

1 like

Ik heb ideeën nodig. Ik wil vanavond samen met mijn vriend iets vieren (het is iets leuks/belangrijks in zijn leven). Hij heeft aangegeven dat hij het samen met mij wil ‘vieren’ maar hij weet niet zo goed hoe hij het wil vieren.

Ik heb al een klein cadeautje voor hem en ik wil misschien nog een fles champagne kopen. Ik wil graag iets leuks doen met hem, maar ik weet niet goed wat. Iemand een idee?

Uiteten, thuis lekker koken, massage, is er in de omgeving een leuk evenement?, ergens wat gaan drinken, wat gaan drinken in combinatie met bowlen/poolen.

Vrij voor de hand liggend allemaal maar uit eten of zelf uitgebreid koken? En/of naar de bioscoop?

Er wordt een pakketje bezorgd, maar dan ben ik waarschijnlijk al weg en ben pas zondag weer thuis. Wil vandaag gewoon nieuwe kleding passen

@Jeccat @Dazed thanks voor de suggesties!

2 likes

Ik snap nooit dat mensen roken in een auto :exploding_head: En dan ook nog lekker met de raampjes dicht. Die ruik je al van 5 meter afstand.

Ik zou, omdat je het hebt beloofd, wel doen. Maar dan opties geven van ‘Je kan dan komen, maar krijg hier maar maximaal een kwartiertje voor, sorry! Het is voor mij ook gewoon een werkdag.’ En dan jaag je hem door het gebouw en na een kwartier ben je van hem af

2 likes

Ik zag een bericht op Facebook met een checklist wat je op werk doet. Met koffiedrinken, kletsen met collega’s etc. En onder dat bericht was een reactie van iemand die klaagde over haar collega. O.a. omdat ze vier keer per dag naar de wc gaat haha. Nou ik ga denk ik zeker 6 keer per dag

4 likes

Hahaha dus het is gelukt?

Ik had gisteren sollicitatie gesprek en dat ging zo goed. Alleen doen zij niet aan thuiswerken. Ik ben verwend bij m’n huidige werkgever. Nu weet ik niet of ik daar wel wil werken. Ik tob er de hele dag over. Misschien nemen ze mij niet aan en dan hoef ik niet te beslissen. Ik weet niet wat ik wil.

Pff ik was mijn haar nu minder vaak “omdat dat hoort” en “omdat dat beter is”, maar het ziet er niet uit. Ik kan er zo een ei op bakken :nauseated_face:

Dan was je het toch lekker vaker?

Ik heb de afgelopen 2 dagen 55 km gewandeld (in totaal), dus nu waggel ik door stijve spieren als een pinguïn naar het postkantoor :joy:.

5 likes

Ja, ik ga het maar weer elke dag wassen… Een dag zonder wassen geeft dit resultaat al helaas, ondanks dat ik het nu een paar maanden heb geprobeerd.

Dusss ik nnaar de appie hadden ze de gin& tonic glazen even niet meer. Gid straft onmiddelijk.
Ik heb wel de wijn glazen meegenomen en maar voor de deur slapen voor de g&t…
Ik drink trouwens heel weinig alcohol maar ik wil die glazen zodat ik mn vrienden wijn kan geven in een villeroy en boch glas.

2 likes

als het voor jou heel belangrijk en waardevol is moet je het misschien niet doen, maar het is inderdaad eerder een ‘luxe’ dus zou die verwachting misschien aanpassen…

als de baan je verder erg aanspreekt en daar je twijfel niet in zit, zou ik het doen! tenzij, zoals ik al aangaf, thuiswerken heel erg nodig of belangrijk is voor je

3 likes

Ik was m’n haar 1x per 5 a 6 dagen en dat gaat goed. Ik heb dit langzaam opgebouwd. Van1x per 3 dagen naar 1x per 4 dagen enzovoorts. Zodat m’n hoofdhuid langzaam kon wennen.