Wat je even kwijt wilt #27

Vanmorgen gelijk afgestraft toen ik de trein van een half uurtje later wilde pakken. Mega vertraging en ben ongeveer 1.5 uur later op m’n werk :expressionless:

Ik heb vandaag niet zoveel zin. Ben ook nu pas onderweg naar werk, omdat ik mn bed niet uit wilde :sweat_smile:

Wie is dit dan ? Herken m niet

Haha nou ik wilde ook een latere trein, toch de vroege genomen en toen kon hij niet vertrekken wegens een stilstaande trein op het volgende station. We hadden allebei thuis moeten blijven :stuck_out_tongue:

Sander Schimmelpenninck

1 like

Aah oké had m niet herkend zo

Ja ik werk maar weinig op deze locatie en vind het daardoor nog irritanter. Sta ook al een uur op verschillende stations uit m’n neus te eten, haha.

Zo wel?

Samenvatting

8 likes

Ik wilde gisteren een leuke airbnb boeken voor 40 euro per nacht (twee nachtjes), kwam de eindprijs op 140 euro :thinking:

Ik heb een Gronings liedje ontdekt. Peerd van ome loeks. Geweldig.

1 like

Oeeeh die ga ik zo zoeken haha. Ik heb het van Geakramer (volg tip op insta haha) zij is zo grappig. Zon vrouw van in de 40 ofzo die allemaal droge dingen van Groningen laat zien. En kortinu dingen koopt. Dat noemt ze kortingss en ze doet aan chillingsss heerlijk hahaha.

1 like

Yeeh ik heb een baan!!!

Nu al helemaal die kut scriptie er effe uit rammen haha anders heb ik m’n diploma/bewijs van afstuderen niet eens op tijd :joy:

73 likes

Yeaahh ik heb ook een nieuwe baan! :raised_hands:

65 likes

‘Ik neem een peer’
‘Vaiana hij is niet rijp’
‘Ik wil peer’
‘Ugh kijk maar of hij rijp is’
‘Kan me niet schelen. Ik neem een peer’

Nu zit ik een onrijpe peer te eten. Fuck :rage:

16 likes

jij ook gefeliciteerd!

1 like

Ja maar ja, je wilde een peer.

2 likes

Al meer dan een week nog wel :sob:

Hier heb ik ook regelmatig last van. is ie nog thuis gekomen?

Love it dat op werk de schaal met broodjes vega kroketten eerder op is dan de schaal met rundvleeskroketten. Ook echt na een minuut was 'ie al leeg, ze kunnen die rundvleeskroketten beter achterwege laten :ok_woman:

12 likes

Het huis anubis?

4 likes