Allemaal vriendinnen uit mijn jeugd zijn dit jaar getrouwd/verloofd… Vind dat zo ‘apart’ (weet even geen andere benaming) om ineens te zien via Facebook e.d.
Ik weet niet wie het net waar zei maar nu heb ik ook een roze Adidas broek besteld voor 23 euro.
Unfold is fijn!
Haha, ik!
Edit: denk ik? Topic met aankopen
Ohja hahah duh, maar thanks! Hoop dat ie chill zit
Haha. Ik kijk een programma waarin een clubje mannen met een midlifecrisis samen een berg beklimmen en wildkamperen terwijl ze hun crisis met elkaar bestrijden door hout te hakken en elkaar hun diepste gevoelens te vertellen boven een kampvuur. Moet echt lachen om twee mannen die ergens in de wildernis staan te knuffelen terwijl ze tegen elkaar zeggen: “Je bent heel heel waardevol. Beleef dit. Beleef dit gevoel van die waarde. Dat is voor jou heel belangrijk.”
Ok ik kijk the hot zone, erg boeiend én ik moest binnen de eerste vijf minuten al 2x bijna kotsen
Je raadt het nooit: mannen in het wild.
Ik lach er wel om trouwens maar ik zou er zo tussen passen dus who am I kidding?
lol ik ken iemand die as we speak zoiets aan het doen is haha
Haha, ben heel benieuwd of hij er herboren uitkomt!
Via via kan ik misschien een huis krijgen en heb nu al mijn gegevens gestuurd en hoop zo zo zo erg dat ik dat huis krijg. Ben al bijna een jaar aan het zoeken en het is zo’n mooi huis en in een hele leuke buurt.
Haha zo herkenbaar. Soms zie ik op facebook dat een oud klasgenoot een kind krijgt en in m’n hoofd denk ik dan meteen; teen mom!!1!1!!, maar we zijn al 24/25/26 allemaal, en dus op een prima leeftijd om kinderen te krijgen
Misschien dat hij/zij perongeluk op je chat drukte?
Net gedownload en ziet er goed uit, bedankt!
Ja kan wel hoor, ff goed in het water zetten en uit de zon houden!
ik had het hier deze week met mijn zus over. onze vader liet ons als klein kind zelfs altijd meekijken met horror en thrillerfilms. zo onverantwoord…?
geen wonder dat ik jarenlang last van nachtmerries heb gehad. echt niet grappig
kijk het nu al 10 jaar niet meer ofzo
Ben weg met het werk. Heb ter compensatie wel in een heerlijke regendouche gedoucht.
Ik heb ruzie met m’n vriend omdat ik na 3 liedjes gerapt te hebben van Lange Frans en Baas B niet wilde stoppen en toen kapte ie me af midden in Gedoogbeleid.
Vond het leuk, de popronde