Ik zit alleen in de trein in de stiltecoupé, dus ik kan het niet vieren met iemand
Ik vind strings ook niet fijn maar halve strings wel, dan zit het niet zo tussen je reet. Vind dat ook een beetje viezig.
Niet in België, maar in het verleden een keer gedaan en op het moment ook. Ook met toestemming van de verhuurder (woningbouw), alleen heet het niet onderverhuren maar huisbewaring. Wij hebben ook één ruimte voor opslag gebruikt en minder huur gevraagd om dat te compenseren. De huurders hebben we via via gevonden, dat voelt toch wat beter. We hebben een contract voor huisbewaring getekend, maar alsnog is het wel een risico inderdaad, wij blijven verantwoordelijk.
ben ervoor gegaan, dikke 5 cm eraf. Helemaal blij ermee
Ik draag al zolang strings dat ik volgens mij ook helemaal geen andere onderbroeken heb? Alleen na mijn bevalling verplicht van die grote onderbroeken gedragen, maar zodra het kon weer een string an
Wat een goede dag. Net een gesprek gehad voor een stage bij een super leuk kantoor en mag per november beginnen🎉 En dan vanavond oppassen bij een nieuw oppasgezin met een hele kleine baby😍
Ik heb te veel geld uitgegeven dat ik niet heb
Waar kopen jullie dan fijne strings?
Hema! Die 3 voor 3 euro katoenen strings zijn mega fijn
Overal en nergens, maar ik wil wel strings waarvan de zijkanten uit kant bestaan. Die zitten heel comfi, snijden ook nooit. Als ik van die tanga’s met veters aan de zijkant aan heb, voel ik met net zo’n rollade in een touwtje
Oh die vind ik dus juist vreselijk zitten, maakt niet uit welke maat ik koop maar ze zitten nooit goed.
Victoria’s Secret!
Ik vind strings ook vreselijk. Heb ze wel een periode gedragen maar ik draag het liefst grote katoenen oma onderbroeken.
De v shape brazillians van h unkemoller zijn ook top! Dat is geen reetveter zeg maar, hebben meer stof en daardoor zit ie niet echt IN je kont. Die hebben aan de zijkant ook een breder stuk stof waardoor ze niet snijden en je ze niet ziet onder kleding.
Daar drinken we morgen op🤦♀️
Ja! Dat zijn de knock offs van de Victoria Secret Lacies
“De monteur komt tussen nu en 10 uur langs”
Serieus…
Nou gewoon over twee weken betalen
Heel leuk! Waar heb je die besteld?