Klinkt goed! Moet binnenkort dagelijks met de trein reizen, dus op zoek naar een goede fles
Nu wil ik deze
Klinkt goed! Moet binnenkort dagelijks met de trein reizen, dus op zoek naar een goede fles
Nu wil ik deze
Super sneu voor jullie. Hoe gaat het met je dochter? Heeft ze het een beetje van zich af kunnen zetten?
@Mhysa ook echt rot voor jouw dochter. Ik snap je gevoel van iedere dag mee willen gaan heel goed.
Ik durf hier geen heet water uit te drinken. Had een keer heet water erin gedaan, 5 uur later kwam er nog stoom uit en was het misschien 95 graden ofzo. Voor koud water is hij echt de allerbeste.
Heb voor mijn thee Contigo flessen, als ik op 100 graden kook weet ik dat ik deze na 3-4 uurtjes ongeveer kan drinken, en op 90 graden na 1 tot 2 uur al.
Had er met de aanbieding 4 gekocht en 2 koffiebekers. Heb nog maar 2 waterflessen en 1 koffiebeker over over omdat mijn moeder, zusje en vader ze ook erg fijn vonden.
Ben weer aan het wachten op een aanbieding al is het 20% ofzo, ben ik bang dat ze nooit meer met 50% te krijgen zullen zijn ;(
Is die niet supershiny? Mijn oog werd initieel naar de gouden getrokken, maar ben dan ook een enorme ekster
Mooi gezegd!!
Yesss het is gelukt thanks
Morgen een afspraak bij de huisarts om te kijken of ik nu ik gestopt ben met de slaappillen ook met mn anti depressiva kan stoppen.
Ahhh keuzestress
Om half 10 kunnen gaan slapen, zonder wekker voor morgen. Fijne avond nog en welterusten alvast!
Ik heb vanavond gezwommen en voor mijn doen op turbo snelheid. Vervolgens heb ik sushi besteld en best wel veel dus ik ben nu moe van het zwemmen EN van veel eten, ben zo moe kan amper typen en ik moet mezelf echt naar bed slepen nu🧓🏼
Helaas gebeuren dat soort dingen soms, daar ben je vrouw voor ( lees: hormonen, en nee daar hoef je niet ongesteld voor te zijn)
Maar wat je moet doen is lekker lief voor jezelf zijn! Doe tegen jezelf zoals je tegen je bff zou doen. Lekker kopje thee op de bank met een kleedje en een leuke film. Chocolade erbij en even helemaal niets.
Je hebt het even nodig😘
Lekker slapen dan! Ben je jezelf morgen heel dankbaar voor!
Agree!
Ja ga ik zeker doen, ik vind ook dat je zo lekker rozig moe/slaperig word van zwemmen dus dat komt sowieso goed
Wekker gaat ook om 5.45 dus moet wel slapen nu
Ah wat lief! Nu zit ik alweer met tranen in mijn ogen Dankjewel
Loser niet maar wel een beetje opdringerig ofzo?
Kun je ze niet op een subtiele manier erop wijzen?
Ah dit vind ik echt lief
Goh was het echt nodig om zoveel wijn te drinken op een doordeweekse avond. Het antwoord is nee doe normaal, ben nu misselijk en moe maar moet nog door de kou fietsen meh
Kun je mooi een beetje ontnuchteren, anders draait je bed zo…