Wat je even kwijt wilt #27

Ja ik snap best dat sommige ouders ook een grens moeten trekken aan hoeveel mensen je uit kan nodigen. Maar dan doe je de heisa toch buiten school???

1 like

@Booklover @grace nou ja kan ook om andere dingen gaan toch? Plek in de auto of aan tafel thuis? Of wat de ouders zelf denken aan te kunnen? Maar goed idealiter nodig je dat ene meisje dan uiteraard ook gewoon uit natuurlijk.

1 like

Mijn hart breekt hier echt van. Hoe kunnen ouders zo zijn?!

1 like

Wat fijn dat het leuk was! En een nieuwe baan is in het begin altijd overweldigend, met alle nieuwe informatie die op je wordt gegooid en die je maar moet onthouden, maar dat komt vanzelf! :blush:

1 like

Jeetje man! Ik heb ook een (nog hele kleine) dochter en ik hoop dat idd nooit mee te maken. Wat verdrietig zeg. (Daarnaast besef ik mij ook heel goed dat je als ouder zijnde gewoon alle meiden moet uitnodigen)

1 like

En een meisje meer of minder -> op alle meisjes uit de klas… dat zou mij als ouder iig niet uitmaken. Lekker je dochter verwennen deze middag!

1 like

Ja hangt heel erg van je klas af? Ik had op de middelbare school de eerste jaren niet echt vrienden onder de meisjes, alleen onder de jongens dus dan was ik niet echt beledigd geweest denk ik? Maar het klinkt in deze situatie wel behoorlijk onderdacht inderdaad.

Mijn man is ziek en ik bood aan om eten te maken voor hem. Zijn reactie was: ‘Ik doe het zelf wel even, want laten we eerlijk zijn. Je doet het toch niet goed.’
Zou echt een rot reactie zijn normaal, maar hij heeft gewoon gelijk. Hoe die man zijn eieren eet is ram vies.

12 likes

Afschuwelijk, dat mag gewoon niet kunnen! :sob::sob::sob:

1 like

Waarom moet ik bij een kater altijd overgeven maar dan echt pas de dag erna :tired_face:

1 like

Niet gaar :stuck_out_tongue_winking_eye: alsof ze alleen de pan geaaid hebben.

Stiekem nog een stuk taart nemen. Maar wel snel naar binnen schuiven voordat iemand begint te zeuren. #worklife

2 likes

@flora

Wat een nare situatie :disappointed_relieved:

Verwen je dochter maar extra vandaag :heart::heart:

Er doet één knappe bruinharige man mee aan ranking the stars, weet iemand wie dat is?

Bedoel je die zoon van Gert Verhulst?

4 likes

De zoon van Gert (van Samson)? Victor dacht ik?

2 likes

En @Lort Ja die! Vind hem op bewegend beeld wel knapper dan op foto’s.

Thanks!

2 likes

Heel veel aldi’s worden milieuvriendelijker!

3 likes

Denk dat ze er gewoon geen zin in hebben

1 like

een studiegenootje vroeg of ik mee een hummusclub wilde oprichten hahaha

heb uiteraard ja gezegd

19 likes