Gefeliciteerd @Eddie.
Nu snap ik ook waar jouw lekkere zoete buffet voor is.
He shit
Sterkte. Ben maar even lief voor jezelf vanavond!
Ik moet hierom lachen maar dit kan éeecht niet
Zou op zich wel fijn zijn eigenlijk, zie je als ze binnenlopen meteen waar je aan toe bent
Ik wilde net zeggen, bij de congressen waar ik bij was haakte iedereen al na 5 zinnen af en staarde voor zich uit.
Behalve ik, de stagiaire die alles moest notuleren en de buitenlandse namen niet kon verstaan en dan notulen inleverde bij Mn begeleider met
âde dikkige man met de baardâ, âdie met die rode brilâ, âgeloof dat het een Albanees wasâ
En dan onder het mom van âleuke fotoâ aan t eind een foto maken van alle deelnemers en dan je stagebegeleider laten identificeren wie wie is.
Dus geen zorgen!
Ik heb spinazie courgette roomsoep gemaakt want alles moest op en het is mega fakking lekker omg MasterChef here I come
Wat erg zegâŠ
Pff ik heb straks nog een skype call, maar ben nu al te moe om mijn ogen nog open te houden. Hopelijk duurt het gesprek niet al te lang.
Precies wat ik wilde zeggen, het is echt een vorm van coping. Je moet iets zeggen om het luchtiger te maken, anders neem je elk probleem mee naar huis.
Het is quiz night
Wat een kutwijf! Mep haar !!
Wow superlullig inderdaad! Hoop dat je je er nu niets meer van aantrekt. Mensen kunnen zĂł lomp zijn.
Sowieso echt mega onbeschoft om zo te gaan zitten hengelen naar zulke persoonlijke informatie bij collegaâs
Ik kijk Ranking the Stars en het gaat over schoonmoeders. Effe mind blown dat Patricia de schoonmoeder van Ryanne is geweest Ik wist wel dat ze iets met Christina iets had gehad maar even niet deze connectie gemaakt tijdens het programma haha!
Dat verhaal van Ryanne ook hahaha
Kon niet kiezen dus ik heb bij ome Ali 11 telefoonhoesjes besteld
Ik ben zo labiel vandaag, heb een dikke huilbui gehad op werk om praktisch niks, en zat net te snikken na die post over het dochtertje dat als enige niet was uitgenodigd. Normaal ben ik juist de ratio zelve, wat is er aan de hand?! En nee, ik moet niet binnenkort ongesteld worden.
Dat verhaal was echt fanatastisch en hoe ze Patricia nadeed haha. Ik heb dit vanmorgen tijdens klaarmaken voor werk zitten kijken, gelijk vrolijk haha!