Wat je even kwijt wilt #27

:clap::raised_hands:

Mooi gezegd!!

Yesss het is gelukt thanks

1 like

Morgen een afspraak bij de huisarts om te kijken of ik nu ik gestopt ben met de slaappillen ook met mn anti depressiva kan stoppen.

13 likes

Ahhh keuzestress

Om half 10 kunnen gaan slapen, zonder wekker voor morgen. Fijne avond nog en welterusten alvast!

5 likes

Ik heb vanavond gezwommen en voor mijn doen op turbo snelheid. Vervolgens heb ik sushi besteld en best wel veel dus ik ben nu moe van het zwemmen EN van veel eten, ben zo moe kan amper typen en ik moet mezelf echt naar bed slepen nu🧓🏼

2 likes

Helaas gebeuren dat soort dingen soms, daar ben je vrouw voor ( lees: hormonen, en nee daar hoef je niet ongesteld voor te zijn)

Maar wat je moet doen is lekker lief voor jezelf zijn! Doe tegen jezelf zoals je tegen je bff zou doen. Lekker kopje thee op de bank met een kleedje en een leuke film. Chocolade erbij en even helemaal niets.

Je hebt het even nodig😘

2 likes

Lekker slapen dan! Ben je jezelf morgen heel dankbaar voor!

Agree!

1 like

Ja ga ik zeker doen, ik vind ook dat je zo lekker rozig moe/slaperig word van zwemmen dus dat komt sowieso goed
Wekker gaat ook om 5.45 dus moet wel slapen nu :frowning:

1 like

Ah wat lief! Nu zit ik alweer met tranen in mijn ogen :grimacing: Dankjewel :kissing_heart:

1 like

Loser niet maar wel een beetje opdringerig ofzo?

Kun je ze niet op een subtiele manier erop wijzen?

Ah dit vind ik echt lief :heart:

Goh was het echt nodig om zoveel wijn te drinken op een doordeweekse avond. Het antwoord is nee doe normaal, ben nu misselijk en moe maar moet nog door de kou fietsen meh

Kun je mooi een beetje ontnuchteren, anders draait je bed zo…

1 like

Ik zou wel mailen, maar niet erbij vermelden dat je het vergeten was te noemen. Eerder dat je dit idee destijds gestuurd had, en dat je je nu beseft dat het heel goed in die nieuwe functie zou passen, omdat (insert redenen).

9 likes

Ik denk als je het brengt van ‘ik heb het idee dat ik niet alles uit het gesprek heb kunnen halen en ik had eigenlijk X willen zeggen waar ik Y zei. Ik snap dat jullie de gesprekken als leidraad nemen voor jullie keuze, maar ik wilde dit toch nog even zeggen omdat ik zo enthousiast ben over de functie’ dat het niet opdringerig overkomt! Alleen maar goed dat je ook na het gesprek na bent blijven denken en laat zien dat je het graag wil toch?

6 likes

Mijn levensvraag van dit moment. Ben ik afgevallen van 4 dagen fietsen en wandelen of niet. Pas morgenochtend zal ik het weten.

1 like

Voel me echt een slechte katten moeder. Heb d’r net in de tuin gelaten zodat ze vannacht kan rennen daar. Ze heeft de hele dag alleen maar op d’r luie kont gelegen, dus vandaar.
En verder vind ik t kut dat m’n vriend net zei “ga je nu al naar boven?”. Maar hij zit alleen maar een spel op zn telefoon te spelen. Heeft tot 21.00 aan zn studie gezeten. En dan klaagt ie dat ik naar boven ga. Ik ben ook gewoon moe. Dus ik ga maar slapen. De teller van uren voor elkaar deze week staat nog op 0. En er komen er ook 0 bij. Want vrijdag op zaterdag slaapt ie ook niet thuis, m’n verjaardag notabene (wel pas nadat ie van mij mocht gaan btw, maar wel lekker over klagen nu :grimacing:)

Ik heb net de film Utøya gekeken en ben echt zwaar zwaar ontdaan. Wát heftig.