Ik ga dit weekend naar Texel, super leuk! Maar jeetje, wat is het duur! En dan ben ik er nog niet eens.
Ahhw vervelend! Geniet lekker van je bedje 
Haha, zo lullig is dat altijd dat dat precies zo is voordat je gaat slapen, ik voel je. Ik heb nu een uniek moment in de geschiedenis te pakken, nog uren te gaan voor het bedtijd is.
@monstertruck het is gebeurd.
Ga ik zo een halfuurtje hardlopen?
- Ja
- Nee
- Zoek het zelf uit
0 stemmers
Mijn eerste poll heujjj
Edit: OK ik stuur de kat van mijn schoot en the Family Chantel kan ook wel even wachten 
Meerdere van jullie hadden het hier over een bepaald soort snoep. Volgens mij aardbeien staafjes? En dat die zo super lekker zijn. En sindsdien moet ik er aan denken maar ik weet niet meer welke het zijn…#cravings #beinfluenced
Volgens mij die van Katja!
Hahaha nou ik zou zeggen ga lekker uit, en show yourself off! haha 
Jaaa thanks! Ik moet ze gewoon hebben haha
Dan zitten we even ver van het jaar 2000 als 1980. Wooow nu voel ik me oud 

Grrrrr DHL heeft weer een pakket van mij na een keer proberen retour gestuurd. Echt stik erin ASOS. Ik koop wel ergens waar ze niet met DHL werken.
echt zin om op habbo te gaan trollen
iemand stop me
Naaah
DOEN!
Ik ben het duiveltje wel 
Doe het, doe het!
Noooooo ik zag net een foto voorbij komen op fb en ik ben helemaal van mijn a propos. Het was een gaatjesfobie foto en ik voelde echt fysieke afkeer.
Dank nog hiervoor! Ook @Zemraluani. Uurtje van tevoren klaar, leuke vragen/opmerkingen gekregen en natuurlijk 't belangrijkst: stond niet gek op de foto die vervolgd rondgetwitterd werd
(niet eens zelf gezien maar mijn promotor wees me hierop). Een daverend succes dus, lig nu wel ziek in bed ipv aangeschoten op een netwerkborrel maar ook dat is wellicht niet zo erg.
Ik ben een week ziek geweest en krijg nu een paar 100 minder salaris deze maand. Gewoon een kwart minder van mijn maandsalaris omdat ik er nog niet een half jaar werk (buitenlandse baan). Ben er echt pissig over want ik was ook naar het ziekenhuis gegaan, het ging dus niet om een klein verkoudheidje ofzo
Ik heb echt zo’n specifieke herinnering aan patatje joppie chips. Ik at net een chipje en ik kreeg echt flashbacks.
Toen die chips net bestond vond ik die echt suuuuuper lekker. Ik hockeyde toentertijd.
En altijd op dinsdag of donderdag na de training kwam echte meisjes in de jungle op tv. Dat keek ik áltijd met joppie chips. Wat een tijd, haha. Ik herinner me echt nog hoe heerlijk dat voelde; na een intensieve training uitgeput op de bank echte meisjes kijken met mijn lievelingschips.
Nou ja de standaarden lagen laag hoor - ogen open, beha niet zichtbaar en geen typfouten op m’n PPT dus
geen Hollands next top model maar ja zeker beter dan verwacht.
Ik heb zin om geld uit te geven voor gezicht verzorging producten, maar ik weet dat ik dat maar 2 keer gebruik en daarna toch weer een simpel make-up doekje over mn hoofd heen haal en dat spul nooit meer gebruik omdat ik lui ben