Wat je even kwijt wilt #27

Even een vluggertje voor je gaat slapen?

Haha nou ik slaap in een half uur en dan os hij nog beneden. En ik liep net ff naakt beneden, maar hij had t niet eens door geloof ik, zo erg zat ie in zn telefoon. Well. Ik wil toch (nog) geen derde kind, dus ik ga wel lekker slapen.

1 like

Ik heb echt een ontzettend fijne verjaardag gehad! Meer mensen gekomen dan ik van tevoren had kunnen bedenken en het echt heel gezellig gehad :blush:

En dat op een doodnormale woensdag :partying_face:
Ik ga dadelijk heeerlijk slapen en nagenieten van vandaag!

25 likes

Ik heb niet zo’n heel erg goede band met mijn zusje, maar ze is vanavond tijdens een ruzie thuis weggelopen met de woorden dat ze zichzelf van het leven wil beroven. Ze is flinke tijd zoek geweest en de politie is zelfs geweest (ze heeft depressie) maar ik voel me nu zo geschrokken en slecht dat ik morgen een dagje school wil skippen. Morgen zou ze alleen thuis zijn, maar ik wil gewoon aanwezig zijn. Ben nu zo bang dat het overkomt alsof ik haar probleem als excuus gebruik. Zo naar dit. Ze is overigens wel terecht naar damn

1 like

Het artikel wat ik vandaag heb geschreven op stage is niet gepost. Had er ook audio bij gemaakt en gemonteerd, foto’s. Hoop dat ze het vergeten zijn, niet dat het slecht is

Ik zou lekker thuis blijven, het is niet niks zo en dan mag je best even een pas op de plaats maken.

1 like

Poeh heftig!
Lekker thuisblijven morgen en er voor haar zijn. Familie is belangrijker en is echt geen stom excuus!

1 like

Wat een lieve reacties, bedankt! Doet me goed om te lezen.

Ze heeft inderdaad geen ruzie met het meisje, ze spelen zelfs af en toe samen. Wel vertelde ze dat er in de pauze al gezegd was dat zij “lekker niet uitgenodigd was”. Mijn dochter is een meisje dat de kat uit de boom kijkt, niet het hoogste woord heeft, vrij onzeker en verlegen is. Ze vindt het spannend om klasgenootjes te begroeten bijvoorbeeld maar ze doet het nu toch vaker wel dan niet en ik ben enorm trots op haar. We hebben het er vanmiddag nog even over gehad samen maar toch vroeg ze voor het slapen gaan waarom zij dan niet was uitgenodigd en of ze dan niet leuk genoeg is. Ze is zelf over een paar weken jarig dus we gaan ons lekker focussen op haar eigen feestje!

Heb net de moeder van het desbetreffende klasgenootje gegoogled en zie dat ze raadslid is bij de PvdA. Ze heeft het er in een interview over dat iedereen meetelt. Beter leren tellen dan trut :rolleyes:

@Mhysa
Wat een rot situatie. Je voelt je dan zo machteloos he? Ik snap ook wel dat je vriendschappen niet kan forceren maar om je kind zo verloren te zien in een groep met andere kinderen die wel aansluiting vinden bij elkaar is zo kut. In welke groep zit jouw dochter?

19 likes

Wow wat heftig! Is ze wel weer terug?
Snap dat je liever thuis blijft. Gewoon doen!

Je zal maar naar Disney gaan vandaag :tada:

22 likes

Ik had t gisteren met een collega over de herfst en dat we lekker fris weer ook wel weer fijn vinden. Zegt ze “ja maar die spinnen he…” :sob: en nu zit ik alweer continue om me heen te kijken overal. Helpt azijn echt trouwens??

Jaaaa! Ik alleen zaterdag haha

2 likes

Tip van de dag: breng niet eerst spierbalsem aan (waardoor de huid warm en rood wordt) en daarna je dagcrème. Ook al denk je dat je je handen goed hebt gewassen. Groetjes van een :tomato:

6 likes

PSA: de cetirizine tabletten van de Kruidvat en van Lidl werken NIET. Ik slik al tientallen jaren elke dag een pilletje en de laatste dagen ga ik echt helemaal dood van de allergieën. Vannacht twee keer wakker geworden en gelegen omdat m’n neus en verhemelte zo erg kriebelen en m’n neus helemaal verstopt zat. Ik snap niet hoe het kan, het lijken dezelfde ingrediënten als andere pillen. Maar ze werken echt echt echt niet. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb vannacht drie keer een Kruidvat pilletje genomen en het hielp steeds niet langer dan een uur. Vandaag naar de Etos om hun pillen te kopen.

Oh leuk! Welk ras?

Foto’s!! Veel plezier alvast!

1 like

Weet iemand hoe het met @Skadi gaat? Mis haar hier!

2 likes

Ik ben nu al 6/7 weken soort van ziek, met verkoudheid, keelontsteking, hoesten tot op stikken af etc. en nu gisteravond en vanmorgen hoestte ik slijm op met bruine/zwarte stukken erin, nou als je dat gaat googelen word je er echt niet blij van. Ik hoop dat er nou een keer goed naar gekeken word, want ik word iedere keer weer naar huis gestuurd met ahhh is maar een virus, maar volgens mij is het echt een longontsteking of weet ik veel wat.

Ik moest hier zo hard om lachen. Het is waar! Niemand vindt de ander interessant. Je kan onzin uitkramen als je wil

1 like

Mss weet iemand hier een ultieme tip.
Dit weekend kon ik met mijn gsm niet meer inloggen op facebook. Meerdere malen geprobeerd maar gaf telkens aan dat het een fout wachtwoord was terwijl ik vrij zeker was dat dit het correcte wachtwoord was.
Ik heb daarom aangeklikt dat er een nieuw wachtwoord naar mijn e-mail mocht verstuurd worden.
Maar er staat een oud e-mail adres gelinkt aan mijn facebook waar ik ook geen toegang meer tot heb. Echt zo’n e-mail adres van meer dan 10 jaar geleden dus weet er niets meer van. En ik krijg dus tot beide geen toegang meer.
Zijn er loopholes? Of moet ik een nieuwe fb aanmaken?