Maar wat zou je tegen haar willen zeggen dan? Kan me best voorstellen dat je misschien wat afgunstig bent als zij alles voor elkaar krijgt maar het voor jouw gevoel in haar schoot geworpen krijgt, maar zij doet daarin toch niet echt iets verkeerd ten aanzien van anderen ofzo?
Nouja het is ook meer dat ze heel vaak geld leent van mensen en het dan ook niet meer terug geeft, of ze vraagt heel vaak om geld (voor haar huur bijv) omdat ze al haar geld verkeerd uitbesteed. Het is niet dat ik het haar niet gun, maar vind het soms wel oneerlijk met sommige dingen. Ze heeft geen geld maar krijgt wel een nieuw huis, leeft gewoon een heel luxe leven en hoe ze het doet geeeeen idee. Maar er spelen gewoon nog meer dingen hoor Is gewoon een hele lastige situatie.
Weeeeeeeeekeeeeeeeend
Fijn dat je toch kan gaan! Parkeren in Utrecht kan prima in een parkeergarage, als je maar flink betaalt. Je kan ook een p&r buiten het centrum nemen en dan met de tram naar het centrum. Of een treinstation vlak voor Utrecht Centraal, bijvoorbeeld Utrecht Lunetten (even kijken wat op de route ligt). Tivoli ligt naast het centraal station, dus trein is wel heel praktisch!
Onwijs bedankt voor je waardevolle reactie! Daar kan ik heel veel mee.
Ok, ik kreeg net even het besef dat over ongeveer 3 maanden gewoon het nieuwe decennium begint. insert existentiële crisis
Wat leuk zeg! Heb toevallig net haar boek Committed uitgelezen, na paar maanden geleden voor het eerst eat, pray, love gelezen te hebben. Vind de kaartjes beetje te duur voor hoe goed ik haar ken haha, maar klinkt erg leuk & interessant. Ik zou idd m’n auto neerzetten op Utrecht lunetten en dan met de trein (paar min) naar centraal. Die P+R dingen liggen verder weg en dan moet je met de bus.
Veel plezier!
Je moest ook naar boven hè, niet naar beneden op de kaart
Vanaf p&r westraven kan je met de tram, dat gaat ook heel snel. P&r + bus zou ik idd niet voor kiezen, @ElizabethGilbert
Ohja dat is waar! maar de tram komt uit op jaarbeursplein en dat is wel iets langer lopen naar Tivoli dan vanuit de trein (haha ik houd altijd van zo efficiënt mogelijk reizen)
Ik heb flexibele werktijden en nam altijd wisselende treinen naar huis, maar er zit in 1 van die treinen dus bijna altijd een beetje een foute/ gladde/ hipsterachtige man en nu neem ik dus regelmatig expres die trein om hem tegen te komen Het is totaal niet mijn type en ik wil er niks mee doen ofzo, maar toch intrigeert hij me. Vraag me af of ie mij inmiddels ook herkent haha
Hahahaha ik heb een keer gedreigd met het programma boos. Na maanden ellende met een pakketje en ineens kon toen t pakketje wel komen.
Meestal word ik op donderdagochtend ongesteld en nu ben ik het nog niet dus nu ben ik bang dat ik al 7 maanden zwanger ben van een tweeling zonder dat ik het wist.
Grapje natuurlijk maar de doemscenario’s komen echt meteen. Heb alle symptomen al geanalyseerd.
Heb net m’n scriptie ingeleverd. Dacht dat ik blij zou zijn maar dat ben ik helemaal niet?
Ik neem dit terug, heb vandaag de allerbeste haardag ever ever ever gehad in mijn leven en alsof de goden wisten dat dit ging gebeuren heb ik MORGEN VRIJ. Dussss wie gaat er mee wijn drinken vanavond en flaneren? Ik trakteer want ik kan nu carriere maken als herbal essences shampoomodel en dan word ik rijk
Ik cringe omdat wanderlust in het cursief geschreven staat. Hij/zij heeft alle buzzwords lekker even cursief gemaakt voor emphasis
Pff bijna hele middag geslapen. Waarom ben ik zo moe.
Haha geniet ervan! . Dit doet me denken aan die keer dat ze mij een vintage make over hadden gegeven. Toen het eenmaal bedtijd was en ik mijn haar ging losmaken zag ik er het beste uit dat ik er ooit in mijn leven had uitgezien en wou ik gewoon niet meer naar bed
ik heb nog zo vaak geprobeerd om die look na te doen, maar het lukt me gewoon niet. Net magie wat die mensen hadden gedaan haha
Komt nog wel! Misschien besef je het nog niet helemaal. Geniet van je vrije tijd tijdens het wachten, heb je verdiend. Ik duim voor je