Wat je even kwijt wilt #27

Kun je niet beter een recept van de huisarts krijgen? Levocetirizine is toch net weer wat anders dan cetirizine dacht ik. Of misschien werkt een ander medicijn wel beter?

Sssssst, daar denk ik nog niet overna haha.

1 like

Ohhh nee ze spreekt nu iemand uit Irak aan, ik hou mijn hart vast…ohh wacht ze vraagt nu al naar de oorlog en haar overleden man :woman_facepalming:

Ohh en of ze naar Nederland is gekomen voor haar man…wow…

Ja toch?!?! Ik vind het echt niet normaal hoor :joy:

Ik snap ook nooit waarom mensen dan de behoefte hebben hun hele levensverhaal te vertellen?? Als ze mij aan zouden spreken zou ik echt wegrennen hoor, laat me gewoon met rust. Denk wel dat dit vooraf gescript is en ze niet zo random mensen aanspreekt.

3 likes

Ik snap het ook echt niet. ik hoop wel echt, dat het in scène is gezet, maar die vrouw leek wel oprecht een beetje overweldigd te zijn door alle vragen die ze stelde. Het was echt super Awkward om naar te kijken haha. Ik heb echt medelijden met die vrouw als ze het niet verwachtte.

1 like

Hoezo? Koken met water en azijn en hij is weer schoon

4 likes

Heb ik gehad. Maar dat waren tabletten van 5mg en ik slik nu minimaal 10mg per dag. En van een andere huisarts kreeg ik een vorm van loratadine en dat werkt ook niet zo goed bij mij. Ik heb nu weer pillen van de Etos gekocht, hoop dat die vanavond gewoon weer werken.

Volgens mij vragen ze toestemming en geven ze een idee aan die mensen wat ze gaan bespreken.

1 like

Voor mij al te veel moeite om regelmatig te doen dus.

Hahahaha ja ik ook, vreselijk

1 like

Klopt, gelukkig zit er wel een filtertje dat het nog wat tegenhoudt. Dus lekker makkelijk om het zo lang mogelijk te negeren met ondoorzichtige behuizing.

1 like

Waarschijnlijk omdat het fucking pretentieus en ook behoorlijk privileged is.

Je ontdekt het leven niet door in een andere stad een boek te gaan lezen in een café met je koptelefoon op en aan de lokale barista te vragen hoe zij het leven vinden. ‘Nou hartstikke leuk maat, het is altijd mijn droom geweest voor 3 euro salaris per dag waar ik mijn kinderen niet eens van kan onderhouden pumpkin spice lattes te maken voor geprivilegieerde wannabes die 5x per jaar het vliegtuig naar wherever nemen en daarmee de aarde verneuken en aan me vragen hoe het echte leven hier is en dan denken dat ze fucking Magelhaen zijn die de wereld hebben ontdekt en een selfie met me nemen alsof ik een of ander exotische attractie ben die laat zien dat je zo lekker geblend hebt met de locals en daarmee de wereld een mooiere plek hebt gemaakt.’
Met je wanderlust voor life.

51 likes

Beetje extra lawaai maken ?

2 likes

Ik ben lekker thuis gebleven. Ze is gelukkig wel teruggekomen! Hoop dat ze nu de juiste hulp krijgt, en de wachtlijst misschien wat sneller gaat door de zorgmelding die de politie heeft uitgedaan.

3 likes

Bij mij hielp levoceterizine wel beter dan die van de drogist. Maar wel in combinatie met speciale neusdruppels omdat alleen tabletjes niet meer goed genoeg hielpen. Dus dat zou je ook nog kunnen checken bij je huisarts. Ik heb Avamys… deze:

dokteronline-avamys-1767-3-1528882802

Zodra ik merkte dat hooikoorst weer minder werd bouwde ik de neusdruppels af zodat ik alleen nog de tabletjes hoef te slikken. En in het voorjaar begin ik dus weer met de neusspray als ik merk dat het weer erger wordt… Maar in principe kan deze neusspray geen kwaad om het hele jaar door te nemen geloof ik! O ja en ik stond er ook sceptisch tegenover want had jeuk in mijn ogen en gehemelte, niet mijn neus. Maar hielp wel echt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

ik had net een kahoot tijdens college en stuurde de toegangscode door naar een vriend die niks met mijn studie te maken heeft…

hij won

58 likes

Ik ben echt mega underdressed op mn propedeuse uitreiking :joy::joy::joy:

Een vriend van me vroeg ook al wat ik met oudejaar deed. Jezus haha weet ik echt nog niet.

1 like

Ik ben zo blij dat ik geen vrienden meer ben met een kerstfanaat. Die ging me in juli al vragen of ik plannen had… rot gauw op

4 likes