Wat je even kwijt wilt #27

Ik heb echt zo’n specifieke herinnering aan patatje joppie chips. Ik at net een chipje en ik kreeg echt flashbacks.

Toen die chips net bestond vond ik die echt suuuuuper lekker. Ik hockeyde toentertijd.
En altijd op dinsdag of donderdag na de training kwam echte meisjes in de jungle op tv. Dat keek ik áltijd met joppie chips. Wat een tijd, haha. Ik herinner me echt nog hoe heerlijk dat voelde; na een intensieve training uitgeput op de bank echte meisjes kijken met mijn lievelingschips.

16 likes

Nou ja de standaarden lagen laag hoor - ogen open, beha niet zichtbaar en geen typfouten op m’n PPT dus :+1: geen Hollands next top model maar ja zeker beter dan verwacht.

12 likes

Ik heb zin om geld uit te geven voor gezicht verzorging producten, maar ik weet dat ik dat maar 2 keer gebruik en daarna toch weer een simpel make-up doekje over mn hoofd heen haal en dat spul nooit meer gebruik omdat ik lui ben

2 likes

Never forget dat ik mijn bachelorproject ging presenteren en er toen via een foto die mijn beste vriendin op Facebook had gezet er achter kwam dat ik het verkeerde jaar op de eerste slide had gezet (2014 ipv 2015). Het was ook al juni ofzo :")

6 likes

Wat lief! Dat is het inderdaad, ik heb helemaal niet het gevoel dat ik niks meer hoef te doen. Maar zal vanzelf wel komen :slight_smile:

1 like

Wat voor leven heb ik gekregen als ik blij ben dat de supermarkt nog open is omdat ik dan na een lange dag van huis nog een uitje heb :’)

4 likes

Ik ga 3 dagen met een vriendin weg (met de auto). Gezellige dingen doen, lekker eten, drinken, avondje op stap.
Wat is dan leuk?
Scheveningen, Maastricht? Doorrijden naar Berlijn? Zo moeilijk! Iemand tips?

Omg mijn ex werd net heel boos omdat hij afgelopen zaterdag 6 uur lang in de tuin heeft gewerkt (er moest nieuw gras in voor de verkoop van ons huis die niet snel genoeg kan komen :joy:). Kanttekening: daarbij heb ik hem uiteindelijk ook nog 1,5 uur geholpen.

Toen vond hij dat hij belachelijk veel had gedaan en dat ik wel heeeeel dankbaar moest zijn. Dus wees ik hem erop dat ik de dagen daarvoor al de plinten had geschilderd (4 uur), de voortuin, achtertuin en zijtuin onkruidvrij heb gemaakt en geveegd en alles (3 uur) en al het oude gras 3x naar de stort heb gereden in mijn auto incl in m’n eentje de auto in sjouwen en eruit (3,5 uur), dit alles verdeeld over ongeveer 5 dagen tegenover hij met 1 dag dus flink doorwerken. Dus dat ik vond dat we wel ongeveer quite stonden.
En toen werd hij heel boos en was ik belachelijk. Ok doeiii :wave:t2::wave:t2:

Vandaag te horen gekregen dat de aanvraag voor m’n buikwandcorrectie goedgekeurd is! Eindelijk een beloning voor m’n harde werk. :muscle:

68 likes

Ooh teckeltjes EN baby-eendjes :heart_eyes::heart_eyes:

Heb bedrijfsuitje en we hebben als activiteit prison island (meerdere kleine escape rooms) en lasergamen maar Jezus dat lasergamen is INTENS! Iedereen kwam bezweet uit die ruimte, ben echt te fanatiek met zoiets :sweat_smile:

5 likes

Ik wil vanavond uit, maar het is een half uur fietsen en ik ben lui. Heel irritant dit :expressionless:

1 like

@jigglypuff :heart::heart:

1 like

Werk - huisarts - fysio- uit eten en zwemmen was misschien een beetje veel :see_no_evil:

Vanaf morgen afbouwen met AD, doodeng, maar ook fijn. hoop dat t allemaal goed gaat :innocent:

17 likes

Eindelijk begonnen met Chateau Meiland, het is hilarisch!

9 likes

Ik heb echt een klote avond gehad maar 't wel overleefd en ben ergens ook zo opgelucht dat dit over is en waarschijnlijk nooit meer gaat hoeven (Diploma-uitreiking van m’n broeder)

1 like

@Jauregui je bent niet ongeschikt voor alles. Ik weet dat dit ‘bewijs’ voor jou niet overtuigend zal zijn, maar ik lees in meerdere berichtjes dat je er doorheen zit/vastloopt en vervolgens geef je weer lief advies aan een ander. Je bent een mooi mens.

Edit: niet dat ik denk dat je alleen geschikt bent om advies te geven… maar om je te laten zien hoe zorgzaam en lief je bent. Dat zijn bijzondere en hele mooie eigenschappen van jou!

34 likes

Omg. Ik kijk just tattoo of us USA. Heeft een meisje gewoon “sperm donor” met allemaal spermacellen eromheen op d’r ex zn buik laten tatoeëren…
(Hoe dan ook dat je mee doet met een ex waar je al ruzie mee hebt :thinking:)

3 likes

Ik snap deze shit echt niet. Ik ben echt een hater maar ik haat echt niemand zo erg dat ik ze zoiets aan zou doen.

4 likes

Ik ging een half uur geleden stofzuigen en zie nu dat ik een app heb van m’n bovenbuurvrouw of ik aan het stofzuigen was? Half 10 kan toch nog :flushed: voel me echt aso, maar vind het ook zeikerig van haar…