Ooooh wow haha bedankt! Zie het nu inderdaad. Zonder account kan je die tweets en antwoorden niet eens bekijken, wat een raar systeem eigenlijk.
Ik baal dat ik geen veiligheidsspeldje heb kunnen vinden. Ik heb een jurk aan en twijfel of de split net wel of niet kan op werk, dus nu ga ik de hele dag hier heel zelfbewust op zijn en dat vind ik irritant.
Misschien hebben ze op kantoor in de verband doos wel een veiligheidsspeld zitten.
Ja, ik zal het zo aan de receptioniste vragen, zij is nu nog niet op kantoor. Fingers crossed!
Mijn vriend was ook een tijdje geleden jarig en toen zijn we naar Cochem geweest in Duitsland, super leuk. Je hebt het idee dat je echt even weg bent en het was daar ook niet heel duur.
In de buurt heb je een meer en daar kan je zwemmen, de dorpjes en stadjes eromheen zijn leuk om doorheen te lopen etc.
Als je interesse hebt kan ik het appartement f opzoeken en je een pm sturen!
Fijne vakantie!
Oké ik had mijn sportschoolabbonement stopgezet aantal maanden geleden omdat ik nooit ging maar ik heb hem zojuist toch maar weer aangevraagd. Ik begin echt uit te dijen en mijn relatie helpt daar niet bepaald aan mee, relatiekilos hahaha. Nee en ik zit gewoon niet lekker meer in mijn vel dus ik moet er maar weer aan geloven
Fijne verjaardag @Dancingqueen, vier je het nog?
Wij krijgen mijn schoonouders op bezoek vandaag en ondanks dat best schoon was thuis ben ik vanochtend toch nog als een malle allemaal extra dingen schoon gaan maken en opruimen… why haha, nu ben ik laat voor werk en begin ik mijn dag gestrest.
Ik heb straks inzage van een tentamen en ik heb nog maar 0.3 nodig en dan heb ik hem gehaald en ik lach mezelf echt uit want ik ben dingen aan het bedenken wat ik moet doen om die 0.3 erbij te krijgen. Goeie discussie voeren met de docent? Zielig gaan doen? Goeie argumenten hebben? Huilen?
Waren het open vragen? Want dan kan je beargumenteren waar je antwoord op gebaseerd is en dat het daarom wel kloppend is.
Nee het was een redelijke exact tentamen, dus het is of goed of echt fout. Heb dus best een kleine kans van slagen
Komt een collega binnen: “Er is gebak voor jullie, er staat vla”
psst ik wil ook regular zijn ik heb spekkoek voor je
Voor mijn -fijne- (bij)baantje zou ik elke zaterdag + om de week een doordeweekse dag gaan werken. Daarnaast inspringen tijdens vakanties en feestdagen.
Nu ga ik straks weer mijn masterstudie oppakken (aantal vakken + stage heb ik al afgerond), maar ik zie dat ik voor mijn baantje ook veel doordeweekse dagen sta ingeroosterd. Als uitschieter één week zelfs 32 uur inclusief een trainingsdag. De werkgever kan aan die hoeveelheid dagen niets aan veranderen, want collega X heeft dan vakantie.
Ik maak me er best zorgen om. Het is misschien niet onhaalbaar, omdat ik minder verplichte colleges heb, maar toch… De studielast kan alsnog tegenvallen, het is tenslotte een master. Daarbij zou m’n werkgever een flinke klap krijgen als ik bijvoorbeeld lastminute afhaak o.i.d., omdat er zó weinig werknemers in dienst zijn.
Nu heb ik hier niet zo veel ervaring mee. Kan ik het het beste allemaal gewoon aankijken?
= vlaai
Als jij afspraken hebt over wat jij zou werken en je werkgever plant je zomaar meer in (zonder overleg). Dan mag jij best weigeren, zeker als het op je studie gaat.
Ik zou het vooraf zeker al aangeven, als je het erna gaat doen is het voor beide minder fijn.
Ik zou eigenlijk onderweg naar m’n werk moeten zijn, maar ik heb besloten om thuis te werken dus ik lig nu nog in bed… Ik moet er wel echt uit, ik lig al 1,5 uur wakker in bed, gaat lekker met m’n ritme zo
Ja, weet ik. Maar dan nog. Ik vind dat geen acceptabele benaming.
En ik had het nooit nooit in het echt gehoord
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.