Volgens mij heb ik vrijwel alle foute chickflicks en slechte tienerfilms gezien op Netflix. Gimme moreeee
Nog tips? mn zus en ik kijken nu elke avond iets dus tips zijn welkom haha. Mean girls vond ze hilarisch (nostalgie voor mij )
Zeker heel tof, wel een eer! Vervelend voor je, ik hoop ook dat je manager begripvol reageert! Succes ermee
@dodecavia Wel gezwaaid hopelijk?!
@Lentex Set it up is leuk!!
Mijn oude manager appte me net of ik samen met haar wilde gaan lunchen na mijn vakantie. Destijds is er van bovenaf besloten om mij geen contract aan te bieden (ik was er via een uitzendbureau) omdat er geen budget was. Zij had er hard voor gestreden, maar helaas was er geen plek. Nu komt er een plekje vrij in nog en ik weet bijna wel zeker dat we het over mijn toekomst daar gaan hebben.
Nu heb ik dus een andere baan maar zou heel graag weer terug willen naar mijn oude baan. Ik voel me niet gelukkig in mijn huidige baan en ik zou eigenlijk alleen maar blijven omdat ik weet dat er heel veel doorloop is geweest op mijn huidige plek en ik mijn collega’s wel wat rust gun. Dat lijkt me niet echt de bedoeling alleen krijg ik er wel een beetje buikpijn van als ik er aan denk dat ik ontslag moet nemen straks (als alles volgens plan verloopt).
Ik moet echt huilen van dat bericht over dierenmishandeling op Santorini. Dieren zijn zo kwetsbaar
Niet lezen als je ook moet huilen om dierenleed
Over ezels die hun rug breken doordat er te zware toeristen op rijden
Doe waar jij gelukkig van wordt
Doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekend dat je bij je huidige baan ontslag moet nemen, dan moet je dat gewoon doen. Het gaat om jou, niet om het bedrijf.
Ik mis het Thierry topic, wat een foto zeg :’).
(even een screenshot van een story want anders zie je mn plaatje)
Hmmm, ik kijk ze vaak met een half oog hoor - hoe cheesy’er hoe beter haha. Maar wat ik de afgelopen tijd heb gekeken volgens mijn Netflix geschiedenis: Dude, The Kissing Booth, Candy Jar, Set It Up, When We First Met, Voor Elkaar Gemaakt, SPF-18, Rip Tide, Footloose, Sydney White, Be Somebody, Love, Rosie.
En nog wat klassiekers: Bridget Jones Diary, Along Came Polly, How To Loose a Guy in Ten Days, Definitely Maybe.
Wat betreft werk, altijd aan jezelf denken wat dan doen bedrijven ook.
Haha great minds!
Ik vraag me nu wel af, als hij een opblaasfiguur zou kopen wat hij dan zou aanschaffen. Een opblaasbare vleugel, een HEMA rookworst of gewoon een lavendelkleurige eenhoorn.
Hahaha ja dit mag wel dubbel, zo erg
Jullie hebben ook helemaal gelijk. Diep van binnen weet ik dat ook en ben ik gewoon een schijterd die helemaal moeilijk gaat denken. Het zal dan even ongemakkelijk/moeilijk zijn, maar die tijd weegt niet op tegen al die jaren die in nog moet werken en ik wel gelukkig ben.
- Brussel is fucking lelijk en ik vind er niks aan, alleen veel winkels natuurlijk
- Gent is gezellig en er is veel te doen, leuke koffiebars, plantenwinkels, qua winkels ok
- Ik vind Brugge heel mooi en idyllisch, vooral mooi om eens door te wandelen en misschien een paar (kunst)musea mee te pikken. Qua shopping in Brugge is er echt niet veel meer dan een standaard H&m, zara en nog wat van die soort winkels.
Als ik jou was, zou ik Brussel skippen en zowel Brugge als Gent doen want die liggen maar 25 min trein reizen van elkaar!
Bij Coolblue kun je producten binnen een maand terugsturen als je het niks vindt. Dus je kunt kijken welke tv’s je wat lijkt, dan bij de Mediamarkt ofzo even kijken of je het beeld en de maat mooi vindt en dan bij Coolblue bestellen? Weet niet of Mediamarkt net zo makkelijk is namelijk.
Ik vind dit echt geweldig hahahaha
Ik snap je wel hoor, ik zou me ook hetzelfde voelen. Is makkelijker gezegd dan gedaan.
<3
Ik heb echt een super racistische oom en hij zit op verjaardagen altijd KEIHARD over vluchtelingen te praten en ik erger me er zooohooohoo aan