Wat je even kwijt wilt #3

What the? :joy::joy:

1 like

hoe sneu ook dat de locatie op “beautybloggersland” staat

3 likes

Heel lief :heart:

1 like

@anon26776401 @Prikkelbaar

Hij is terecht!!! Zo opgelucht. Hij zat buiten op de grond in een hoekje weggedoken, bijna recht onder mijn appartement. Ik dacht eerst nog dat zijn pootjes misschien gebroken zouden zijn, want het is echt een flinke afstand, maar er is niks aan de hand. Hij huppelt weer vrolijk rond hier binnen <3

Ik laat nooooooooit meer 's nachts het raam open staan.

61 likes

Wat ontzettend fijn dat je kater terug is :heart: . Misschien kan je dan beter een hor ofzo plaatsen.

1 like

Maar het is iemand volgen, ik snap sowieso niet dat mensen daar zoveel waarde aan hechten (maar misschien ben ik naief :stuck_out_tongue:).
Als je er toch iemand naar wil vragen, zou ik dat aan hem doen. Hij heeft begrip getoond en jou gezegd dat hij haar niet zou gaan volgen, zij staat daar verder los van.

7 likes

Ik kan niet nadenken met dit weer. Voelt echt of ik al 3 dagen diehard aan het festivallen ben. Gaat vast goed straks met mijn werk :+1:

@Fukaeri Fijn dat ie er weer is!

1 like

hahahahahaha

Die sluit ik wel op in de kelder.

Daar is het ook koel

1 like

Zo’n kutgevoel haha. Ik had het toen met Pinkpop heel erg. Kon toen op dag 3 niet meer nadenken :joy: Inderdaad dat ‘ben ik dronken?’ Gevoel.

1 like

IS DIE ER VANDAAG?

Heb ik ff geluk dat ik thuis werk vandaag :smirk::smirk::smirk::smirk:

3 likes

Ja, gelijk oversteken. Wel zorgen dat hij niet die vriendin kent en haar lastig kan vallen.

1 like

Ooooh vandaar. Door het grijze lijkt het net alsof ze nog niet behaald zijn. Dank voor je reactie.

Ik dacht dat het brons, zilver en goud was (@Lula) :see_no_evil:? Vandaar dat sommige geel (goud) zijn en andere grijs (zilver).

2 likes

Oooooh, is het zílver. Die link had ik al helemaal nog niet gelegd. Jemig :sweat:

1 like

Mijn plan ook (oke, na winkel - fysio - duik in zwembad en de laatste 13 reasons) hahah

1 like

Thuis ‘werk’ :thinking::sunglasses:

1 like

ik vind het dieptriest dat je je als nieuw forum wilt profileren aan de hand van zo een onnozel topic terwijl er veel meer te beleven zou moeten zijn dan wat op Mascha te zeiken

14 likes

Ben op weg naar Brugge voor een lang weekend. :grin: Heeft iemand nog tips voor absolute must-sees?

Mijn vriend snapt zo weinig van het leven met z’n “waarom doe je chips in een kommetje als je toch de hele zak opeet?” :disappointed:

18 likes