Heb je nog contact met je huisarts na je laatste afspraak? Misschien kan hij/zij je helpen met je dreigingsgevoel.
Dat huis kan morgen ook
Ga even proberen te ontspannen, dat heb je verdiend hoor. Morgen weer een dag (of overmorgen)
Ik mis het/een forum maar ben ook te lui om aan dit of aan het andere forum te wennen
Niet zeiken Karl. Je kunt niet zonder ons
Ik hoop dat er wel een oplossing gevonden kan worden, lijkt me vervelend ook!
Klopt helemaal!!!1 is dit forum lit?
Maar spreek dan nu ff met jezelf af dat je dit tot 12 uur gaat doen en daarna gaat chillen?
Lit is wel héél maart 2018. Maar wel gezellig!
Dit is al ons 3e wjekw topic, noem het lit, noem het FF, zegt genoeg toch
Kleuren is goed! En dan update je morgen of zaterdag hoe het was want ik wil ook een nieuw boek nog. Dus dan doe je nog iets belangrijks ook (niet dat dat hoeft he, maar het mag!)
Ik wil slapen, maar het is op zolder te warm
Ahhh die zijn zo mooi! Ik heb ook 3 boeken van haar
Ik heb sinds kort Jinek ontdekt (omdat het na de Avondetappe komt haha) en ik vind het echt leuk. Voel me heel volwassen dat ik dat nu bijna elke avond kijk terwijl het voor het grootste deel helemaal niet zoân serieuze en zware kost is.
Ik heb een potentieel domme vraag
Als je met zân tweeĂ«n naar het strand gaat en je wilt samen zwemmen, wat doe je dan met je telefoon en portemonnee?
Ik ben op vakantie en heb denk ik iets verkeerds gegeten. Al drie dagen super veel maagpijn en de pilletjes die ik bij de apotheek heb gekregen werken niet voldoende. Dat gaat weer een slapeloze nacht worden #klaag
Love deze oplossing
Ik had deze week een tasje mee met al mn belangrijke spullen. Daar heb ik een plastic tasje omheen gedaan en een beetje ingegraven en de handdoeken daar boven op gelegd. Hahah
Praat voor je eigen
Ik wil morgen voor het eerst een Uber gebruiken maar ik vind het eng.
Hoe doen jullie het met betalen, gaat dat via je creditcard?
Of Paypal! Is ook eng in het begin, maar Uber is zo fijnnnn.
Mijn pakketje van Asos van âŹ100+ is kwijt en naast dat ik boos ben om het bedrag, ben ik vooral heel verdrietig omdat ik gewoon graag mijn kleding wilde hebben.