Wat je even kwijt wilt #3

Ja dat is waar, maar je kan het altijd proberen! Hoef je je in ieder geval niet af te vragen ‘wat als’.

1 like

Meestal laat ik het gewoon liggen, eigenlijk. Als het druk is kun je aan omliggende mensen vragen of ze een klein oogje in het zeil kunnen houden?

1 like

Update: ik heb het bericht met de felicitatie van facebook verwijderd. Als jij mijn felicitatie niet wil, krijg je hem ook lekker niet, dag!

9 likes

Geloven in de goedheid van je medemens.

Of betrouwbaar uitziende mensen die bij je in de buurt zitten vragen of ze even op willen letten.

1 like

Ik heb altijd een ziplock zakje bij me dat ik in het zand onder mn handdoek begraaf en als het water helder is dan heb ik een waterdicht telefoonzakje.

1 like

Doen meid!!

1 like

Ik kan niet meer slapen door de warmte en kiespijn die ineens is komen opzetten. Top nacht dit.

Ik zou het aan hem vragen. Ik heb wel een vraagje, je hebt er een slecht gevoel bij, maar het is je ex? Jullie zijn niet meer samen, dus ik vraag me dan af waarom hij zich moet verantwoorden. Als jullie nog close zijn kan ik het snappen, maar ik zou het ook snappen als hij zoiets heeft van ja, we zijn toch niet meer samen.

7 likes

Ik zou hier ook best van schrikken, en zou bij beide personen navragen waarom, en waarom juist nu? Ik heb in je poll gestemd op hem, omdat ik niet zou vragen aan het zusje van om hem te blokkeren, ik denk dat dit een omgekeerd effect zou kunnen hebben dan wat je zou willen.

1 like

Omg ik ben op m’n lip gestoken door een mug en ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek :rage
Ik zie er niet uit

1 like

Ben elk uur wakker geweest vanaf 0300. Word een lange dag vandaag.

1 like

Ik ga dit nu doen!

Hey! Ik heb zelf 2 stages gelopen zoals degene die jij hierboven omschrijft en ik denk dat je je echt niet teveel zorgen moet maken. Genoeg mensen die vanuit andere studierichtingen komen (economie, bestuurskunde, rechten, noem het maar op) en dit soort stages doen. Zolang je maar in je motivatiebrief (en nog beter, aan de hand van je CV door relevante nevenactiviteiten, zoals actief lidmaatschap bij een studievereniging oid) kunt aantonen dat je een sterke interesse hebt voor IB en de specifieke plek waar je voor solliciteert. Vaak vinden ze andere profielen juist interessant! En vergeet niet dat overal verschillende afdelingen zijn met specifieke expertise, dus soms zijn ze juist heel specifiek op zoek naar een econoom of jurist. Als je vragen hebt mag je me altijd pben :slight_smile:

1 like

Al drie weken m’n werkmail niet gecheckt, love it

8 likes

Maar je zit zelf blijkbaar ook op Tinder?

20 likes

Shit shit shit shit shit mijn kat is weg
Ik heb vannacht het raam open laten staan want het was zo warm, maar nu kan ik hem nergens vinden. Ik woon in een appartement op twee hoog dus hij kan niet zelf weer naar binnen. En hij is nog nooit buiten geweest dus ik maak me zorgen :cold_sweat:

Ik heb net al buiten een rondje gelopen maar ik zie hem nergens. Wat moet ik nu doen? Het asiel bellen? Hij is gechipt.

https://www.amivedi.nl/vermist

Ik hoop dat je kat snel weer wordt gevonden.

Jeeeeeuuuuzus wat ben ik moeee. Gelukkig kan ik vandaag eindelijk langer slapen en is het in de slaapkamer fris. Alleen ik ben al wakker en druk😫. Ik deed net een heel groot elektrisch zonnescherm naar voren met zo’n draaiknop en voelde me geslaagd in het leven. Niet dat ik dat zelf heb betaald ofzo maarja. Het idee.

Dit zou ik wel echt doen ja. Vooral omdat je niet meer even snel langs kan komen of iets dergelijks. Eerst je borg terug en dan de sleutel terug. Dan had hij maar eerder op je moeten reageren.

Door 2 topics waar ik net in gepost heb realiseer ik me weer uit wat voor fucked up familie ik kom. En erger nog uit wat voor mijn zusje komt (want zij heeft er dus ook nog een zus met kanker (had) bij)…

1 like