Wat je even kwijt wilt #3

Same :tired_face: ik heb nu maar een constructie gebouwd met paperclips, het enige wat ik kon vinden om een soort van te voorkomen dat m’n gehele voorgevel straks zichtbaar op m’n bureau ligt.

1 like

Ik heb net ingelogd op wtf en blijkbaar hebben de makers van wtf het afgesproken met hearst

1 like

Herinner me daar straks ook even aan! Wil het wel zien ja haha

1 like

Op m’n nieuwe werk is iedereen geshockt door de hoeveelheid make-up die ik draag (met dit weer) maar ik was zelf wel trots wat ik in 15min op m’n smoelwerk weet te creĂ«ren met een miljoen producten?

7 likes

@Madrid Hoe voel je je vandaag? Zo vervelend voor je dat je zo’n last van het één en ander hebt! Weet iemand in je omgeving van je klachten en gedachtes? Je broer bijvoorbeeld?

Ik wil dat too good too go hier ook een ding word

2 likes

Ik ook! Vind het zo’n tof initiatief, meteen de app geïnstalleerd toen ik er voor het eerst over las, om vervolgens meteen teleurgesteld te raken over dat mijn stad/omgeving er niet aan mee doet (al had ik dat kunnen verwachten haha). Hopelijk snel!

3 likes

Lol ik verblijf momenteel in een super instagrammable hotel, waar ook veel Aziaten verblijven die in de ochtend en rond zonsondergang allemaal foto’s van elkaar lopen te maken op ieder mogelijke plekje, maar zij houden dus helemaal niet van zonnen en het was overdag zo lekker rustig bij de zwembaden love it

9 likes

Ik heb zo weinig geslapen de laatste dagen en voel me echt shit dus ik wil even een vrije dag nemen van mijn thesis, begint mijn vriend me helemaal te shamen dat ik moet verder werken en dat het nooit gaat lukken op deze manier. Echt leave me alone, mijn deadline is over 25 dagen en ja ik moet nog veel doen maar doodop zijn en werken met een gefrituurd brein aan je thesis is sowieso niet top voor je productiviteit.

Haha jaa dat had ik toen ook idd. Ik heb het nog een paar keer geprobeert met omliggende steden maar helaas.

Lullig van je vriend! Het is vandaag extreem warm, dus ik zou idd lekker een dagje niks doen. Vanavond koelt het af, dus hopelijk slaap je dan beter en kun je daarna vol goede moed verder. Geniet van je vrije dag!

1 like

https://www.ishetalweekend.nl/

3 likes

http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/

5 likes

Je hebt wel echt heel fijne YouTube filmpjes waar je weinig tot niets voor nodig hebt en die je goed thuis kan doen. Fitnessblender, Blogilates, Jillian Michaels doe ik zelf graag. Los daarvan snap ik je gevoel goed en hoop ik dat je snel wat beter in je vel zit, ongeacht of je ook afvalt :slight_smile:

2 likes

Sterkte vandaag. Hoop dat het een mooi afscheid is/was.

1 like

Ik heb vandaag gecanceld. Ik vind vandaag het zelfs te warm om lopend pakketen te retourneren bij de Bruna.

1 like

@Mhysa slapen de kinderen in de middag nog? Anders zou je thuis kunnen sporten maar daar had je vast al over nagedacht.

Ik ben echt onverantwoordelijk, heb nog helemaal niks gegeten
 why

Ik heb besloten het maar zo te laten. Heb wel meerdere complimentjes gehad over m’n jurkje dus misschien is het minder schokkend dan ik dacht :full_moon_with_face:

1 like

Ah ik vind dit echt hartverwarmend :sob:

17 likes