Sinds maandagochtend, dus al even.
Dat zou ik nog kunnen proberen, het probleem is ook een beetje dat ik aan water woon en er mensen voorbij varen dus die zien dat dan hahaha. Lekker mn eigen billen betasten
Ik had tegen mn huisgenoten gezegd dat ik vandaag en morgen ging verhuizen. Vandaag ben ik langs kringlopen geweest en morgen komen mn ouders met al mn spullen. Ik had al wel een lamp gekocht en neergezet, gewoon een sfeerlamp. Appt mn huisgenoot ‘Heb je nou alleen je lamp verhuist???’ Hij snapte er geen knar van en ik moest hardop lachen in de winkel. Zo flauw!
Nee die helaas niet, maar ze hebben wel hele chille pizza’s.
Weet iemand wat het verschil is tussen ‘lunch’ van €19,50 en ‘kleine lunch’ van €16,50 is bij Sumo?
Ah oke top, dit is precies wat ik wilde weten thanks!
De hele week word ik gefrituurd door de felle zon omdat er geen wolkje aan de lucht is, en net vandaag met de rode maan is het bewolkt En aan de voorspelling te zien blijft dat ook zo.
M’n vriend en ik gaan zo gesplitst rennen met onze backpacks om zowel falafel als citroenlimonade van AH to go te kunnen halen in een overstap, fingers crossed dat dit gaat lukken
Is dat die ene nieuwe? Heb je hem al eens gehad? Want ik heb er tot nu toe alleen maar heel negatieve dingen over gehoord.
Rennen ook, met dit weer
als je geïnteresseerd bent in kunst kan je misschien een paar locaties van de Triënnale bezoeken (https://www.triennalebrugge.be)?
@hanson @liefsjenneke @Twijfelaar @Candace @Colaatje @SayMyName
Misschien vergeet ik iemand, sorry daarvoor!
Maar bedankt allemaal! Ik heb er wat meer druk achter gezet. Toen zei hij: ik kan het contract niet vinden, dus weet niet eens hoeveel het was blabla. Maar ik heb alles nog op de mail staan, en wat ik niet meer wist maar blijkbaar wel zo is: op het formulier van de borgtocht, staat alleen mijn naam en mijn handtekening. Dus ik stuurde dat naar hem door. Surprise motherfucker En toen zei ik: ik heb ook nog screenshots van de afschrijving van de bank op mijn naam
En op dat moment wist hij dat hij geen kant meer op kon. Dus ik krijg het nu in 3 termijnen vanaf augustus, dus ik ben blij!
Nergens zo heet als op het station van Hamburg vandaag, kunnen alles aan nu! Maar het is gelukt en trein waar we nu in zitten heeft echt goeie airco
Ik denk altijd dat ik veel mensen ken, maar dat ze mij niet kennen. Dus ik weet dan bijv. precies wie de buurjongen van mijn nicht is, maar hij kent mij waarschijnlijk niet. DENK IK DUS ALTIJD.
Maar ik kwam er dus vandaag weer achter dat iemand precies weet wie ik ben, maar ik ken diegene niet. Ik ga daar dan altijd over nadenken… Hoeveel mensen zouden mij kennen waarvan ik geen weet heb? Dat ze mij bijv. kennen als zusje van, dochter van, vriendin van ofzo, maar dat ik niet weet wie het zijn.
Oke suuuper vaag dit, maar ik denk daar dus best vaak over na
Goed verhaal, lekker kort Toubab.
Ja in het Rozet inderdaad. Er zitten ook
vaak mensen te studeren of werken bij Mam’s (koffietentje). En je hebt ook The Workstation, zelf geen ervaring mee.
Dat eerste denk ik ook altijd haha! Ik heb altijd het idee dat andere mensen mij niet kennen en in de praktijk blijkt dat ook wel vaak te kloppen Dat ik zeg: maar jij bent toch het broertje van … die heeft bij mij op de middelbare school gezeten. En dat dat broertje en zijn broer mij allebei gewoon nog nooit gezien hebben of van mijn naam hebben gehoord
Hahaha ja precies dat!