Zo interpreteerde ik het niet hoor. Maar wat stom dat ze reageert.
Ja, soms vraag ik mij af waarom ze nog een vriendin van mij is. Alleen is de situatie nu zo dat ik het niet over mijn hart kan krijgen om de vriendschap te stoppen/dood te laten bloeden etc.
Wow, gewoon echt wow. De fiets van mijn moeder is nog niet af. Fietsenmakers zijn zeker naar het strand gegaan ofzo. Wel heel slecht dit.
Wat zijn hagelkanonnen ?
En Groeten van Max dan? Dat is echt mijn lievelings.
Jeetje klinkt wel heftig.
Misschien dat diegene over een tijdje wel weer open staat om je berichtjes te lezen. Wellicht kun je over een paar weken eeen mailtje sturen waarin je zegt wat je nog wilt zeggen. Kun jij er rustig over nadenken en diegene heeft het dan misschien ook wat laten bezinken.
Op het moment lijkt het me dan idd het beste om even niks te doen.
Ik hoop dat je weekend weg afleiding biedt, want dat is wel heel fijn.
Je mag me altijd een pb sturen
Prima,zolang wij je bruidsmeisjes maar mogen zijn
Die ‘pompen’ warme lucht naarboven zodat hagel smelt en de gewassen van boeren niet kapot gaan door de hagel.
12.000 stappen gezet vandaag, ik ben niet goed
Grapje, 13.000 zelfs
Pffff het is zo warm en ik heb nog geen avondeten in huis, ben nu aan het twijfelen (ook door de huidige temperatuur van 35 graden)
- Naar de supermarkt fietsen (iets meer dan 20 minuten in totaal) en eten koken
- Pizza bestellen en afhalen bij een Italiaans restaurant wat in totaal ongeveer 8 minuten fietsen is
0 stemmers
Ik heb gestemd op supermarkt, maar met koken bedoel ik wel een salade of zoiets. Dus geen oven aan of boven een warm fornuis hangen.
God deze treinreis terug naar huis is zo verschrikkelijk. Heel lang op een megadruk en heet station van Hamburg vastgezeten omdat onze trein vertraging had. Uiteindelijk aansluiting gemist en nu kunnen we gelukkig nog thuis komen, maar dan heb ik wel in 10 verschillende treinen gezeten vandaag :")
Bedankt weer allemaal. Ik heb maar een dutje gedaan.
Bedankt voor je reactie, echt lief! Ja, heftig is wel het goede woord om de hele situatie met hem te beschrijven denk ik. Ik voel me op het moment echt een slecht persoon, ook al weet ik dat ik niet echt een slecht mens ben maar ik heb wel grote fouten gemaakt. Ik heb geen e-mailadres van hem dus ik kan hem verder niet bereiken nu, maar het is inderdaad beter om voorlopig geen contact te hebben als onze gesprekken steeds negatief worden dus misschien maar goed dat hij me heeft geblokkeerd. Ik weet wel bijna zeker dat we nooit meer contact zullen hebben, maar dat boeit me ook niet eens zo als hij maar gelukkig is. Ik had gehoopt dat ik daar nog wat in zou kunnen betekenen voor hem, maar het is nu al helemaal duidelijk dat dat niet kan. Dus ik probeer het nu een beetje van me af te zetten en ik denk dat het weekend daar wel bij helpt.
Ik zit al dik een uur in de Five Guys met m’n free refill, ga mooi niet die hitte in.
Five Guys.
Ja het was echt te ver eigenlijk. Stad - huis - kringloop - huis - andere kringloop - station en nu nog naar huis vriendin. En bijna niks gekocht :’)
Bezorgen ze niet?
Ik lig buiten maar heb een pijnlijke opgezwollen buik waardoor ik iedere keer scheetjes moet laten. Maar de buren zitten ook buiten en het zijn knetterscheetjes dus moet de hele tijd vet veel moeite doen om ze binnen te houden. Ik denk dat ik zo naar binnen ga en de deur dicht doe en dan kan ik alles er in een keer uit laten. Goed verhaal dit weer
Mijn vriend is hier over 10 minuten voor het hele weekend en ik heb zo’n zin in morgen Gaan we dagje naar Groningen en 's avonds lekker hier chillen met allemaal vrienden.