Wat je even kwijt wilt #3

@hanson @liefsjenneke @Twijfelaar @Candace @Colaatje @SayMyName

Misschien vergeet ik iemand, sorry daarvoor!
Maar bedankt allemaal! Ik heb er wat meer druk achter gezet. Toen zei hij: ik kan het contract niet vinden, dus weet niet eens hoeveel het was blabla. Maar ik heb alles nog op de mail staan, en wat ik niet meer wist maar blijkbaar wel zo is: op het formulier van de borgtocht, staat alleen mijn naam en mijn handtekening. Dus ik stuurde dat naar hem door. Surprise motherfucker :grin::grin: En toen zei ik: ik heb ook nog screenshots van de afschrijving van de bank op mijn naam :slightly_smiling_face: En op dat moment wist hij dat hij geen kant meer op kon. Dus ik krijg het nu in 3 termijnen vanaf augustus, dus ik ben blij!

49 likes

@Zompig

Ik ben er nu ook! Zit vlakbij de markt heel gezellig.
Have fun!

1 like

@liefsjenneke gefeliciteerd!

Nergens zo heet als op het station van Hamburg vandaag, kunnen alles aan nu! Maar het is gelukt en trein waar we nu in zitten heeft echt goeie airco

2 likes

Ik denk altijd dat ik veel mensen ken, maar dat ze mij niet kennen. Dus ik weet dan bijv. precies wie de buurjongen van mijn nicht is, maar hij kent mij waarschijnlijk niet. DENK IK DUS ALTIJD.
Maar ik kwam er dus vandaag weer achter dat iemand precies weet wie ik ben, maar ik ken diegene niet. Ik ga daar dan altijd over nadenken… Hoeveel mensen zouden mij kennen waarvan ik geen weet heb? Dat ze mij bijv. kennen als zusje van, dochter van, vriendin van ofzo, maar dat ik niet weet wie het zijn.
Oke suuuper vaag dit, maar ik denk daar dus best vaak over na :rofl:

Goed verhaal, lekker kort Toubab. :thinking:

20 likes

Ja in het Rozet inderdaad. Er zitten ook
vaak mensen te studeren of werken bij Mam’s (koffietentje). En je hebt ook The Workstation, zelf geen ervaring mee.

1 like

Dat eerste denk ik ook altijd haha! Ik heb altijd het idee dat andere mensen mij niet kennen en in de praktijk blijkt dat ook wel vaak te kloppen :joy:Dat ik zeg: maar jij bent toch het broertje van … die heeft bij mij op de middelbare school gezeten. En dat dat broertje en zijn broer mij allebei gewoon nog nooit gezien hebben of van mijn naam hebben gehoord

Hahaha ja precies dat!:joy:

1 like

Volgens mij is mijn haar nog nooit zo snel droog geweest.

2 likes

Nee is er al een tijdje, ben lekker geinfluenced door het forum. Het is gewoon citroenlimonade maar wel heel lekker, zeker bij broodje falafel met veel hete saus haha

1 like

Ja ik weet indd bij mij dus ook niet hoe het kan. Het is niet zo dat ik van Ɣl die mensen hun facebook heb bekeken ofzo haha.

Ah maar dat is ook gewoon lullig van hem dan! Ook al kende hij je niet, dan had hij toch gewoon normaal kunnen antwoorden? :sweat_smile:

2 likes

@boemboem ahh ik zie dat je bij Mar.i.na beach cl.u.b bent zo leuk !

1 like

Hahaha ik dacht net dat ik een alarm hoorde
Was het een krijsend kind in de straat
:sob:

10 likes

Omg hahaha jongens wie heeft dit gedaan. Ik ben een basic bitch :heart:ļø. nav mijn vraag

Mijn dag kan nie meer stuk

80 likes

29 likes

Ik wou dat Iemand van Mn vrienden ook blowde, ik deed dat vroeger samen met een vriend maar die woont niet meer in NL en het is zoveel beter met iemand die er into is.

3 likes

Wat zijn dƩ must haves van Charlotte Tilbury?

Flawless filter!

Wat lief dat je het nog laat weten! Blij dat het je goed doet :slight_smile:ļø

1 like

haha dit probeerde ik vanmiddag ook te doen!! maar lukte me niet :frowning: