Wat je even kwijt wilt #3

Ik heb juist dat vaak mensen mij kennen terwijl ik dan denk van: wie ben jij en hoe weet jij wie ik ben? Vaak ook mensen die zeggen: jij zat op de middelbare school met mij en dat blijkt dan ook waar maar echt volledig blank in mijn hoofd. Ik wijt dat maar aan mijn gebrek aan opmerkzaamheid en dat ik gewoon moeilijk slecht ben in gezichten onthouden

3 likes

Omdat ik niet in dat andere topic kan, schrijf ik het even hier. Ik heb al 7 jaar een relatie. Vorig jaar november heeft hij een gesprek tussen mij en een vriendin gelezen waarin ik naar haar schreef dat mijn vriend en ik uit elkaar aan het groeien zijn. Toen hebben we over alles gepraat en besloten om eraan te gaan werken. We zaten toen niet op een lijn qua kinderen krijgen, hij wilde liever gister dan vandaag en van mij hoeft het nog niet.

Dit ging allemaal goed tot juni ongeveer. Toen begonnen de twijfels weer bij mij. Ik hou van hem maar ik weet niet of ik mijn leven met hem wil delen. Ik irriteer mij aan steeds meer dingen waar hij eigenlijk ook niks aan kan doen. Als ik diep van binnen kijk dan weet ik dat het het beste is om elkaar los te laten en zien hoe het zal verlopen. Echter is hij van mening dat eenmaal uit elkaar, altijd uit elkaar is. Het is nogal een beslissing om een lange relatie te beƫindigen en ik weet nu niet wat ik moet doen. Zou een pauze helpen denken jullie?

Meestal is een pauze alsnog uitstellen. Zijn zijn verwachtingen m.b.t. met kinderen nog steeds anders dan jouw wensen? Hoe is hij over het algemeen? Een man van zijn woord of ook wel eens iemand die nog 180 graden draait? Liggen jullie wat betreft toekomstwensen verder wel op 1 lijn?

Iemand in mijn nabije omgeving krijgt een borstvergroting en daar moet ik even (flink) aan wennen.

Heel eerlijk? Ik geloof niet zo in pauzes… Als daar een reden voor is denk ik dat er al teveel stuk is wat niet meer te lijmen valt. Daarmee bedoel ik niet dat ik vind dat je relatie einde verhaal is, maar dat je er misschien beter aan kunt werken (als je dat wilt) terwijl jullie nog echt samen zijn zeg maar.

2 likes

Ja! Gisternacht kon ik er niet meer tegen ik miste het forum te erg

15 likes

Welcome back!

1 like

Heb me toch een mega puist op mijn kin.
Altijd met dit weer

Whoooot, je basic bitch is een regular!

8 likes

@anon26776401 Zijn verwachting m.b.t. kinderen is nog steeds hetzelfde. Hij wil graag vader worden maar ik ben daar nog niet klaar voor. Soms denk ik dat het makkelijker zou zijn als ik hem dat met iemand anders zou gunnen. Over het algemeen is het wel echt een goed persoon en een goede man. Hij is wel een man van zijn woord. Hij zou ook graag willen trouwen maar van mij hoeft dat ook niet echt. Ik zou alleen willen dat hij meer zijn best doet qua werk, dus meer gaan werken.

@Virago Daar denk ik nu dus ook aan. Ik zou alleen niet weten wat ik nog zou kunnen doen om eraan te werken. We zijn meer tijd samen gaan doorbrengen en meer leuke dingen gaan doen. Ik ben een tijdje bij mijn moeder geweest. Ik vind het zo lastig.

Dank jullie wel voor jullie antwoorden!

1 like

Gaat er iemand hier nog naar de bloedmaan kijken?

2 likes

Ja ik ga wel even buiten kijken, maar niet op een speciale plek! Jij?

2 likes

Ik ga ook even buiten kijken, maar gewoon in mijn achtertuin!

2 likes

Ik wil echt heel graag weer eens een date of seks

5 likes

Ik wou zo graag kijken maar het is hier volledig bewolkt momenteel :frowning_face:

1 like

Hier zie ik nog niet veel, maar het hoogtepunt zou 22:22 moeten zijn!

1 like

Is wel de bedoeling (wel gewoon in huis).

En ik wil ook weleens Regular worden. Duurt me te lang xD

Same! Maar ik ben zo’n ei met datingapps.

1 like

Je moet ook meerdere topics openen geloof ik :tongue:

2 likes

Ik ben regular geworden zonder topics te openen, magisch genoeg!

1 like