Lastig. Wel heel knap dat je haar hebt uitgenodigd voor je dochter! Wilde ik even zeggen, verder weet ik niet zo goed wat je ermee moet…
Hi peeps! Ik heb ook hier maar eens een account aangemaakt. Leuk om oude bekenden van het EGF te zien!
Ik was ook op het EGF DikkeKip
Moet het nog wel even allemaal even door krijgen, maar dat komt snel genoeg.
Welkom!
Ik heb zo slecht geslapen door de hitte grrrr
Hoi!
Hier staan handige tips: Forumhandleiding
En ik zou sowieso aanraden om het thema Hamburger of Battle Axe 1.0 in te stellen. Die zien er prettiger uit dan het standaardthema en lijken meer op het EGF.
Ik ben rond een uur of 6 op de bank gaan liggen. Heel snel in slaap gevallen. Dus ik wee wat ik komende dagen ga doen als ik niet kan slapen in bed
Onderweg naar mijn nichtje die 1 wordt… Ik bereid me vast voor op rammelende eierstokken als ik mijn vriend met mijn neefje en nichtje zie:heart_eyes:
Oeh ga je shoppen? Ik wil wel een shoplog achteraf he haha
Veel plezier! Het is dan ook een prachtige stad, aldus een Rotterdammer
Ik heb ook geen tips maar wilde ook even zeggen dat ik je uitnodiging echt goed vind, echt een mooi gebaar.
@DikkeKip Welkom!
@Rozevarken Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je nog goed hebt kunnen slapen
@Indolence Wat een lange reis! Is het nog een beetje te doen? Nog een paar uur en je bent thuis!
Ik wil voor vanavond avocado prakken, kan ik dat nu al doen en blijft het dan nog groen in de avond zeg maar rond 4/5 uur?
Als je er citroen- of limoensap doorheen doet blijft het groen
Ah meisje toen ik het las kreeg ik gelijk weer een naar gevoel in mijn buik toen ik me ook zo voelde na lange tijd in het buitenland…
Dit heeft ook even tijd nodig om een plekje te vinden en af te sluiten want is het ook best heftig om zo je vrienden achter te laten.
Niks mis om daar verdrietig over te zijn, geeft alleen maar aan wat voor geweldige vrienden je daar hebt❤️
Succes de komende tijd en ik hoop dat je hier weer goed landt met ook hier lieve mensen om je heen!
Ik wilde gisteren bij de sterrenwacht naar de maan gaan kijken, maar het was zó druk! Ze hadden gerekend op max 100 mensen, maar er waren er denk ik wel 500. Toen zijn we met veel mensen samen in een weiland daar vlakbij gaan kijken en we hadden prachtig uitzicht! Het was zooo mooi. Ik word altijd zo rustig van naar de maan kijken. Ook heel bijzonder dat je Mars zo goed kon zien.
Ik wilde echt ongeveer dit reageren maar jij verwoordt het wat beter. Ik herken me helemaal in het gevoel van oten ik in de bus naar huis zat na bijna een jaar buitenland. Ben achteraf blij dat ik me de bus ben gegaan ook ozdat je even een wat langzamere overgang hebt en het iets meer een plek kan geven straks. Veel succes komende tijd!
Ik ben bij mn ouders en die komen vandaag terug van vakantie en echt oooooveral ligt gras/hooi in huis omdat we steeds met natte voeten weer naar binnen gingen. Voel me weer een puber die op het laatst heel snel het huis aan kant moet maken en heb echt zo ongelofelijk weinig energie.
Oh en blijkbaar had de buurvrouw zonneschermdienst want die zitten ineens weer omhoog. Theeeenx.
Het regent hier sinds 10 minuten en ik heb gelijk allemaal gedachten over kaarsjes aansteken en mijn warme truien tevoorschijn halen. Hoezo aansteller
Het is wel zomercarnaval vandaag in Rotterdam dus het zal wel heel druk zijn!