Aah dat is echt jammer! Hier is het best wel helder, dus ik wacht in spanning af.
Denk aan je @BiloxiParish! Het goede nieuws is dat je niks mist. Want behalve die zanger heeft niemand er zin in.
#jaloers hahah
Het is warm in mijn kamer (goh) en twijfel over het volgende: ik wil mijn raam openhouden (kan niet kiep oid, dus gewoon naar buiten opengeslagen) maar ik woon op de begaande grond. Raam zou aan de straatkant zijn en het is niet zo’n super veilige buurt (autobranden, drugsdealers). Ik heb wel luxaflex dus zou ze horen als ze iets proberen, maar slaap ook maar 1 m van raam af. Ik heb nog wel een kleiner kiepraampje wat sowieso open staat.
- Raam open houden, zal vast wel veilig zijn en lekker koel
- Raam sluiten, je weet maar nooit, afkoelen op dat kleine raampje
0 stemmers
Maar ik ben panisch. Controleer ook altijd 1x voor de zekerheid of alle deuren op slot zijn etc.
Oh zie dat de stemmen niet openbaar zijn, heb dus gestemd op raam sluiten.
Ik zou datgene doen waar jij denkt dat je het best bij slaapt. Als jij met het raam open vannacht van elk dingetje wakker gaat schrikken heeft dat niet zo veel zin. Als jij door de hitte niet kan slapen, heeft raam dicht niet veel zin.
Haha, hier zie ik ook nog niets . Volgens mij zuidoostelijk?
Hahah ik ook niet. Sta echt als een leipo alle kanten op te kijken
Ja, dat heb ik al gedaan Maar totnutoe nog niets gebeurd dus haha.
Hier ook nog geen maan te zien
Ik zou net als @FrozenFlame voor raam sluiten kiezen. Maar ik ben ook panisch met dingen sluiten, zelfs al is mijn raam op zolder :’) Ik zie mijn buurmeisjes ook niet naar binnen klimmen, maar toch.
Mijn vriend en ik gingen een rondje lopen maar het is hier overal zo volgebouwd dat er nergens normaal uitzicht is :’)
Zie die maan nergens haha #fail
@Krabsalade Ja, Mars (en andere planeten) zouden ook helder moeten zijn!
@Sax Ik woon redelijk dichtbij een natuurgebied dus ik zou wel wat moeten zien, haha.
Volgens mij alleen met een telescoop. Maan zou je wel moeten zien, maar die is nu nog (volledig) verduisterd.
O, en die maan zie ik ook nergens trouwens
Ik ben ook aan het rondkijken, maar zie ook nog niks
Ik zie ook nog helemaal niks van de maan
Nou ik ga maar eens rond lopen, moet die maan toch zien. Mijn vriend zegt dat je naar het zuiden ongeveer moet kijken.
Is opzich wel fijn dat we hem allemaal (nog) niet zien, gedeelde smart is halve smart, haha.
Nou ik sta inmiddels met meerdere mensen op een brug met goed uitzicht…
Het is BEWOLKT.