De Bentley II hearts zijn wel echt voor gevorderden.
In het begin zaten die smooth schoenen vooral erg strak.
De Bentley II hearts zijn wel echt voor gevorderden.
In het begin zaten die smooth schoenen vooral erg strak.
Zo hier kan ik me iets bij voorstellen. Heb nu mn voeten er half in zodat ik mn hielen nog ontzie maar wel die wreef oprek hahaha wat een gedoe
Wojoo een kerk hier in Leiden klingelt Hedwig’s Theme?!
Haha, ja, is wel echt een gedoe. Schoenmaker kan dat ook trouwens En ik hou van blaarpleisters als ik Docs inloop.
Oké, volgens mij geeft mijn lader wel stroom aan de laptop, maar laadt hij niet op
edit: o, grapje, dat geeft de laptop ook aan. Wat is dat nou weer voor iets vaags?
Oke ik ga dus binnen kort naar s.a.nad.ome wat moet ik ingodsnaam meenemen… spa virgin over here.
Ik wil morgen fotograferen om te oefenen met mijn nieuwe camera, maar niemand in mijn omgeving kan.
Ons
Slippers, badjas, twee handdoeken (1 voor tijdens de sauna en 1 om mee af te drogen als je gedoucht hebt en je saunadag eindigt), haarborstel, portemonnee, flesje water.
En ik raad je aan daar niet in t zwembad te poepen
Ja dat gelukkig wel. Maar de meesten zitten al 20 jaar in dit werkgebied en zijn 50+ (dus meer dingen al meegemaakt in hun leven) en kijken van niks meer op. Ik werk er net 6 maand, ben midden 20 en vind alles nog spannend. Dus ze begrijpen me dan niet echt.
En ik zou gewoon thuis zo graag willen vertellen wat ik allemaal mee maak op een dag.
Nou, die oplader is inderdaad stuk, er mist een pinnetje waardoor ie nog wel stroom geeft aan de laptop, maar niet oplaadt.
Gelukkig dat je het wel aan mensen kwijt kan.
Snap dat je het thuis ook gewoon wilt kunnen vertellen. Lijkt me moeilijk.
Mijn vriend is chagrijnig, heel irritant
Heb vandaag zon leuke dag gehad met mijn vader. En ook heel veel dieren onderweh gezien. Zelf alpacas. Ze stonden wel ver weg, dus geen foto gemaakt. Ik weet dat jullie me nu niet geloven, maar is echt waar!
Ik ga als undercover poep agent
Oh nee ik heb geen idee. Ben zelf met een groep meegegaan via een organisatie. Geen idee waar je zelf een bord kan kopen, maar misschien kan je navraag doen bij een organisatie bij jou in de buurt?
Het is wel heel leuk om te doen.
Jr mag mee maar niet raar opkijken als je iets vreemds ziet drijven.
Mag je het er ook niet met je vriend over hebben als anonieme casus dus zonder te noemen om wie het gaat of heel erg in detail te treden?
Ik ook niet Duurt lang #ongeduldig