Ik ontdek net dat er een Broadwayproductie is van Mean Girls? Dus Mean Girls the Musical, haha. Wtf
Wat bedoel je met T-vorm?
Ah ok, ja ik had eerst ook een T, macbook uit 2012, maar ik heb nu een L, gaat perfect!
@mikselke Ja, denk dat ik maar moet kijken of ze bij de Amac iets voor me kunnen doen. Ik gebruik die Macbook niet zo vaak meer, maar kunnen opladen is wel zo handig En gebruik hem vaak voor mijn andere Macbook, haha. En mijn moeder gebruikt hem wel regelmatig.
Het stukje wat in je macbook gaat is niet veranderd, alleen het friemeltje waar het uitsteekt dus het moet er gewoon probleemloos op passen. Zo’n oude oplader maken gaat denk ik niet (kostentechnisch ook niet voordelig denk ik)
Ja, klopt. Maar geen idee of ze die uitsteeksels verkopen voor die echt oude MacBooks. Heb er wel 1 voor mijn andere laptop zodat ik de kapotte lader ook voor die kan gebruiken.
Maar waarom zou je nog een oud type oplader willen hebben? Die met die T is vervangen voor de L, maar doet exact hetzelfde. Is zelfs beter voor je kabel want bij mij zat daar altijd zo’n knik in terwijl die kabel nu gewoon recht kan liggen.
Je krijgt ook altijd de hele oplader, dus kabel + blok etc.
maak tienduizend selfies en gooi ze op social media/hier!
Volgens mij is die L juist een ouder model. Maar ik hoef niet per se een oude oplader, hoor. Hij moet de oude MacBook (en de iets nieuwere) op kunnen laden
De L is sowieso de vervanger van de T. Mijn oude witte 2007 macbook en mijn macbrook pro hadden die T lader en toen ik 3 jaar geleden een nieuwe moest hebben was het ineens die L geworden. Volgens mij hebben de supernieuwe laptops andere laders of iets? Heb die oude witte ook ooit nog met deze lader gebruikt toen m’n pro een nieuwe harde schijf kreeg dus die doet het zelfs op die uit Metusalem
Ik heb afgelopen november een nieuwe gekocht voor mijn Air en dat was die T juist. @Prikkelbaar Nou ja, maakt mij verder niet uit hoe het is, zolang ie maar werkt. Ik ga maar eens langs met deze lader en eventueel laptop.
Ik ga maandag naar Maastricht tot woensdag. Iemand nog tips voor eten/activiteiten?
Zie idd op de apple website dat er nog een type met T verkocht wordt en 3 met L met verschillende wattages, die met T is maar een wattage. Dan kun je ‘t beste bij aMac vragen welke geschikt is qua wattage! Ze zijn allemaal even vies duur :’)
Ik ben Dr. Martens aan het inlopen en m’n voeten huilen. Heb ook een heel stuk vel zo hop van m’n hiel afgestroopt toen ik eentje uittrok.
Zijn er geen collega’s waar je het dan mee kunt bespreken? Lijkt me heftig als je alles voor je moet houden
Ja, duur zijn ze zeker Mijn moeder gebruikt de oude Macbook nu vooral, dus die zei al: ‘Ik wil wel een deel betalen.’
@Opheliac Oei, lekker. Docs inlopen is meestal hel (ligt aan 't model).
Heb de 1460 Smooth. Nou smooth voelen ze niet potverdorie !!!
Maar wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan
O, de smooth heb ik kersenrode van en die vond ik goed te doen eigenlijk. Tot zover ze uitgelopen zijn dan haha.
Oh lol