Jr mag mee maar niet raar opkijken als je iets vreemds ziet drijven.
Mag je het er ook niet met je vriend over hebben als anonieme casus dus zonder te noemen om wie het gaat of heel erg in detail te treden?
Ik ook niet Duurt lang #ongeduldig
same, haha
Meer topics volgen, maar weet niet of ik dan ook moet reageren of alleen moet lezen en zo ja, hoeveel moet ik lezen dan? Het hele topic of een stukje?
En als je bij hen aangeeft dat zij het vast niet bijzonder zullen vinden maar dat jij graag even je hart wil luchten/wil spuien/wil sparren erover?
Ik heb zo’n intense FOMO. Kan wel janken!
Gewoon in het algemeen of een specifieke reden?
Ik ook, niet maar ik ben dan ook nier regular of een basic bitch maar extra AF
Ik ben de afgelopen weken echt alleen maar aan het vreten en ik kan niet stoppen? Het is allemaal gewoon zo lekker. Net nachos gegeten en chips met dipsaus, straks ovensnacks eten en alcohols en dan weer uit.
Echt, laf my life.
Mijn vriend zit een een vriendengroep waar ik sindskort pas mee omga en zij zijn naar een festival.
Ik dacht dat ik wel keer kon missen, boy was I wrongggg
Oh ja dat snap ik, super kut! Ik werd laatst meegevraagd naar een festival door vrienden, maar moest eigenlijk op mn geld letten. Toen zei ik: “Maar ik krijg sowieso fomo dus ik ga wel mee.”
Heb je nu helemaal niks aan maar ik snap je gevoel haha
Ik heb een trui aangetrokken, maar de ventilator staat nog wel aan. Voor de deur, zodat het binnen ook wat koeler wordt.
Bij mij staat bovenaan niet meer het bericht hoe je bij 50 berichten kan aanvragen dat je regular wordt. Wie kan mij een link sturen/uitleggen hoe dit ook alweer moet?
Over 150 dagen is het kerst
Ik betaal 275 maar als het goed is krijg ik een grotere kamer in het huis en ga ik 310 betalen. Dus voor mij oogt het gewoon veel. Maar ja ligt ook aan het huis en kamer waar je zit
Wat voor boekenleggers maak je? En euh fototoooooo
Ik heb zojuist alle ramen tegen elkaar open gezet, gordijnen open en lichten uit (hopende dat ik zo minder beesten binnen komen). Hoop zo dat het nog even flink afkoelt.
Ik eet blauwe kaas, maar altijd als ik dat eet krijg ik een beetje een jeukerig/brandend gevoel in mn mond. Beetje alsof je teveel ananas hebt gegeten. Zo gek!
Wel door eten natuurlijk mmm.
Hoe gruwelijk kut zijn mensen die met hun motor/quad/herriemakend voertuig expres heel veel herrie maken, terwijl ieeeedereen op dit moment zn ramen open heeft staan?
- Mega kut!
aso’s!
- Zeik niet zo
0 stemmers