Ik word helemaal lek geprikt door muggen maar die krengen zijn uiteraard nergens te vinden. Iemand tips om ze tevoorschijn te laten komen zodat ik ze wat aan kan doen?
Grrr hier ookš”
En mn voeteneind van het bed zalt weer door dus ik lig scheef. Ook al de 1000ste keer. Kutbed.
En ik ga het niet maken nu.
Verder gaat t goed hoor
Klinkt heel comfortabel!
Wellicht overdwars gaan liggen?
O mijn god zenuwachtig. Ik probeer iemand te vinden die leuker is dan de jongen die ik date, zodat ik straks geen gebroken hart heb (want gaat niet echt werken tussen ons vrees ik) en nu ben ik dus vanavond begonnen met tinderen en volgens mij ga ik straks iets drinken met iemand. Aaaaaaah. Oke ik moet me hier niet druk over maken.
Hij wilde me eerst ophalen en hier plekken in de buurt laten zien? Beetje gek, midden in de nacht. Maar nu komt hij hierheen. Dan kan er niet zo veel mis gaan. Denk ik.
Wel weer lekker impulsief. Maar beter dan wachten op een appje van mijn date.
Stil blijven liggen en wachten tot ze op jou landen?
Dat doe ik tenminste altijd⦠Ik ben eerlijk gezegd te lui om op muggenjacht te gaan en dan denk ik altijd achja, dan stoppen ze in ieder geval met zoemen.
Ik ben momenteel vol in het licht gaan liggen en mijzelf gewapend met een elektrische vliegenmepper. One mosquito down.
Dan steken mn benen uit
Komt goed
Nee dat zou ik ook niet doen! Daarom heb ik voorgesteld dat we hier wat gaan drinken. Dan kan ik ook gewoon naar huis als ik dat wil. Ik woon echt 5 minuten van alle kroegen. Dus dat moet wel goed komen.
Haha nee neeeee! Dat echt nooit. Gewoon een kroeg in.
Doe je voorzichtig?
Edit: goedzo! Veel plezier
Ooh ik dacht dat je bedoelde dat hij bij jou thuis kwam.
Lekker impulsief ja, veel plezier (en keep us updated!)!
Haha sorry voor het verwarrende bericht. Ik ga wel gewoon verstandig doen en verder zien we wel.
Mug heeft me gestoken op mn bil
Hahahaha
Als je van het ergste uitgaat, kan het alleen maar meevallen. Veel plezier!
Ze worden ook steeds brutaler
Ik ga aangifte doen. Dit kan toch niet zomaar?
@anon39978576 wil jij ook muggenpolitie worden? En dan de mug een bekeuring geven met een post it??
Hahahahah thanks but no thanks
Ik ben op vakantie maar voel me zo belachelijk depressief. Wil het liefste gewoon naar huis en in mān bed kruipen (wat ook geen slim plan is).
Met wie ben je? Kan je met iemand praten?