Ik zat net even door alle topics heen te scrollen want ik verveel me. En dat zijn er zoooooo veel! Dus ik ben stiekem toch een beetje trots op jullie allemaal (of ja, ons) dat dit forum nu gewoon helemaal als thuis voelt in een relatief korte periode. Ik post niet heel veel maar jullie maken me blij. Moest ik even zeggen. <3
Ik twijfel hier zo over ! Welke verzekering heb jij en waarom? Als je dat wilt zeggen uiteraard.
Ik vond de Happy Planner best fijn Ben zelf nu wel overgestapt naar een bullet journal.
Ik ben lekker al een half uur lang kattenfilmpjes aan het kijken op facebook.
Dankjewel! 16 euro valt ook wel mee. Ik was gaan kijken paar weken geleden en toen kwam ik op 30 euro uit, vond ik best heftig per maand. Maar ik ga er weer een naar kijken, thanks
Ik ben aan het schoonmaken en heb het zoooo heet. Ben nu ff aan het bijkomen. En heb tegen mān huisgenoten gezegd dat ik wil praten over het huishouden want ik ben het spuugzat. En er zitten weer 39539859 maden in de prullenbak, en als ik het niet opruim doet niemand het. Zo klaar mee.
Ik ben van T-mobile naar tele2 gegaan alleen omdat ik atm geen inkomsten heb dus een zo laag mogelijk abbo wil die ik ook direct weer kan opzeggen zodra ik straks weer werk etc. Maar ik heb ontzettend veel spijt want ik word vaak lastiggevallen door tele2 of ik een duurder abbonement wil (terwijl ik verschillende keren hen had verzocht daarmee te stoppen) en nu moet ik bijbetalen als ik over mijn bundel ben. Bij T-mobile wordt als het goed is nog steeds gewoon je snelheid verlaagd zodra je bundel op is. Lang verhaal: blijf lekker bij T-mobile. . Sowieso vind ik de manier waarop tele2 de klant aanspreekt verschrikkelijk.
Verder weet ik niet hoe het qua bereik zit. Maar als het financieel kan zou ik niet die overstap maken, maar wat @candance zegt even lekker acteren aan de telefoon en kijken of ze een leuke deal voor je hebben klaarliggen.
Naar dat je het herkent. Ik vind het soms ook stom van mezelf dat ik waarde hecht aan zoān moment. Dan denk ik boeit ook niet dat ik 25 word, kan net zo goed volgend jaar een feest geven.
Ach mijn 18e verjaardag was nog erger. Toen heeft mijn ex het uitgemaakt.
Pillow Talk! Very pretty.
Vandaag geef ik het leven een 10
Zo
Vanmiddag met mn vader en zusje naar een marktje gefietst (5km). Daar een flink aantal boeken gekocht voor mn klasje
Toen terug gefietst (weer 5km).
En nu ben ik kapot
We zijn al een kwartier thuis en ik ben nog steeds niet bijgekomen en uit aan het hijgen
Maaar het is wel gelukt
(Ondertussen denk ik kutchemo en kutconditie, maar stay positive. Is niet makkelijk,vroeger fietste ik dit zonder moeite dagelijks. Nee denk aan 4 maanden terug toen je de trap niet eens af kon). --> zo gaat t in mn hoofd
Ik ga mn buit maar eens bekijken haha, heb denk ik 11 boeken voor ongeveer 25 euro denk ik en daar zat nog n nieuwe bij voor mn zusje.
En natuurlijk ook nog ff eentje voor mezelf gescoord he
Ik zal een foto op insta zettenš
Daag!
Nee joh, niet slecht over voelen! Je bent dan wel bekaf, maar je hebt wel 10km gefietst op een dag hoor. Zeker in vergelijking met vier maanden geleden mag je daar echt mega trots op zijn! En dan ook nog allemaal boeken als beloning
Snap dat het frustrerend is hoor, maar dit is echt wel een prestatie ļø
Ik denk dat je echt je verjaardag moet vieren om de manier die jij leuk vindt en even lak moet hebben aan je ouders. Als je nu al weet dat hen uitnodigen voor een vervelende avond gaat zorgen, dan zou ik het niet doen. Het zou zonde zijn als de herinnering aan je verjaardag wordt verpest, omdat je toegaf en uiteindelijk niemand het naar hun zin had.
Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar soms (bijna altijd) moet je voor jezelf kiezen.
En gewoon uit eten met je broertje en die vrienden en dan met allebei je ouders los van elkaar bijvoorbeeld ergens lekker een taartje gaan eten of een high tea met je moeder (of je vader) bijvoorbeeld?
Ik zou niet bij tele 2 doen. Schijn je nooit meer vanaf te komen.
Misschien 3 verjaardagen? Een met je vrienden, een met je moeder, een met je vader.
Het is jouw verjaardag (en ja dit klinkt veeeel makkelijker dan het is). Kun je ze een alternatief geven? Bijvoorbeeld de dag erna met de een lunchen en de dag ervoor met de ander borrelen?
En dan ook benoemen dat je met je vrienden gaat eten en dat daar geen ouders bij āhorenā? Dan staat het meer los van de strijd. Misschien niet helemaal fair, maar wel makkelijker.
En ze zijn gewoon jaloers (op jou en op elkaar), denk ik. Maar zij zijn degene die uit elkaar zijn gegaan en zo met elkaar omgaan. Is niet jouw schuld, hadden ze zich eerder moeten bedenken.
Ik hoop niet dat je dit opvat als hard of vervelend, want zo bedoel ik het echt niet <3 Het maakt me alleen een beetje boos dat je ouders zo doen tegen je.
Het is jouw leven en jij mag bepalen hoe jij je leven wilt leiden
Wat is je insta :D?