Wat je even kwijt wilt #3

Ik zoek een televisieprogramma van vroeger. Ging over twee meiden en een jongen geloof ik die ‘superkrachten’ hadden en in een kelder onder school robots bouwden geloof ik. Ze konden ook dingen vergroten en verkleinen enzo. Een meisje was blond en knap en populair en zij had constant ruzie met het minder knappe meisje maar ze moesten toch samenwerken. Ik dacht dat het iets van whizzkids heette maar ik kan daarop niks vinden. Het kwam op nederland 3 en was nagesynchroniseerd uit Amerika. Iemand die weet waarover ik het heb?

Jaaa! Dankjewel!!

1 like

Tenzij je achterstanden hebt gehad boeit dit niks. Met dit bedrag is de correctie voor een hypotheek zo minimaal dat je beter niet koopt als die correctie ervoor zorgt dat het niet lukt. Al heeft iemand 20 afgeloste kredieten in BKR dan kun je er wel wat van vinden, maar als het allemaal zonder achterstand is zegt dat eerder iets over een goede betalingsmoraal (altijd braaf betaald en afgelost) dan iets anders. Hypotheekverstrekker zal er misschien wel vragen over stellen als het er echt veel zijn, maar mensen doen hier onnodig paniekerig over imho

7 likes

een registratie is pas erg als je echt achterstanden hebt gehad, bijna iedereen die ik spreek mag of roodstaan of heeft zo’n telecomkrediet en dat wordt steeds ‘normaler’ denk ik!

1 like

Ik heb ook een telefoonkrediet en ben 20. Voor mij is een hypotheek nog zoooo ver weg dat ik er niet eens over heb nagedacht

1 like

Ik ben bijna jarig maar heb er helemaal geen zin in. Ik word 25 en dacht vorig jaar dat ik dan vast een groot feest zou geven, maar heb er geen behoefte aan. Mijn vader is ziek dus speelt ook erg in mijn familie en merk dat ik daardoor zelf ook minder zin heb. Ik merk nu alleen bij alles wat net niet goed loopt dat ik er gewoon zo verdrietig van word. Mijn zus kan bijvoorbeeld niet komen (met echt een hele goede reden dus neem het haar niet kwalijk) en dat vind ik ook echt heel jammer.

1 like

Hahaha ja alleen in Friesland is het rustig. Haha ouders.

1 like

Ik heb hetzelfde. Alleen dan niet door dingen in mijn familie maar wat andere dingen. Heb nu helemaal geen zin om het te vieren, terwijl ik het wel een mijlpaal leeftijd vind.

Hee, dit heb ik ook! Maar bij mij komt het (denk ik) omdat ik vroeger heel hard een tennisbal op mijn neus heb gekregen.

1 like

Help!
Ik ging net poepen en mn ontlasting was zwart. Ik dacht ja niet zo gek ik heb 2 weken zo slecht gegeten.
Maar nu Google ik en kan het een bloeding zijn, ik dacht ja bullshit maar ik heb geen van die dingen gegeten waar het zwart door kon worden…
Moet ik nu een arts raadplegen zoals Google zegt? Of nog een x proberen te poepen?

Edit: ik heb geen pijn en voel me verder prima

Hij is nu boven bezig en niet van de trap gevallen, hij stopt steeds netjes voor de rand

Nee, wel 2 drankjes op gister, beide kersenbier.
Ik denk dat het wel meevalt want voel me kiplekker

1 like

Als je je goed voelt zal het niks ernstigs zijn. Ik heb dat ook vaak gehad vanwege drop en ander bepaald eten!

1 like

Oké ik zit even met een probleem.
Ik heb woensdag oxazepam gekregen van de huisarts en dit wil ik graag meenemen op vakantie as zaterdag. Nu zie ik net dat ik dan een Schengenverklaring nodig heb, maar dit moet je een maand van tevoren aanvragen dus dat kan sowieso niet meer… Het had überhaupt al niet gekund, ook al was ik er gelijk achteraan gegaan. Weet iemand of dit een probleem is? Ik ga naar een EU land en ik kan het originele doosje meenemen met mijn naam en adres erop, maar geen verklaring dus. Geen idee of ze dit controleren.

Meh ik heb een paar weken geleden een korte broek gekocht van Levi’s en nu is ie al helemaal uitgelubberd en pas ik hem voor geen meter meer. Hij was best duur voor een korte broek (60 euro ofzo). Kan ik hiermee teruggaan denken jullie? Heb het bonnetje niet meer…

Je kan proberen met een afdruk van je rekeninguittreksel? Als je met de kaart hebt betaald tenminste.

1 like

Ik neem altijd medicatie mee (o.a. oxazepam) en ik ben er nog nooit naar gevraagd/gecontroleerd! Wel trekken ze vaak genoeg m’n hele koffer uit elkaar maar dit hebben ze nog nooit gecheckt! komt goed : )

1 like

Ik kwam hier ook ongeveer een week geleden pas achter haha! Mijn danspartner is arts en die zei dat het normaal is en dat heel veel mensen dit hebben. :stuck_out_tongue:

1 like

@MadameMignon ah chill, stelt me weer wat gerust!
@Jauregui ehh nee ik geloof van niet

Een vriendin had het paar weken geleden mee op vakantie met het vliegtuig en kon het zonder problemen meenemen want ze controleerden het niet.

1 like