Wat je even kwijt wilt #3

Beetje een domme vraag misschien maar hoe kom je aan die hints dan? Hoe begin je aan zoiets? Haha dit is echt een hele nieuwe wereld voor me

1 like

Via een app of bepaalde websites!

1 like

Er is een speciale app voor, maar kan ook via de site: https://www.geocaching.com

2 likes

Vind het nieuwe seizoen van OITNB nog niet zo’n succes.

4 likes

Ik ben ook nog niet erg onder de indruk :neutral_face:

@Polska @anon98052296 @Lovbog dat is een best logisch antwoord ja haha, thanks :biggrin: Ik wist wel dat geocoaching bestond maar geen idee wat het verder inhield, super interessant dit!

2 likes

Hoop niet dat dit een spoiler is maar het blijft meh…

Wat verdrietig… sterkte!

1 like

Geen idee of dit de juiste plek is maar wie weet een goeie sport bh? Wil wat meer paardrijden maar is echt geen doen met een normale bh :joy:

Zou dat ook goed zitten met een vrij grote voorgevel?

Heel veel mensen zijn fan van shock absorber! Ik kreeg die niet dicht in mn eentje dus heb een wat onbekender merk maar je kan bij wehkamp bestellen en vanalles proberen!

Ik heb shock absorber die zijn heel fijn. Vaak moet je wel eerst de haakje dicht doen, dan aan doen en dan het tweede haakje oid. Hebben vaak een wat andere methode om aan te doen haha

Ik heb een hele mooie box vol beautyproducten “gewonnen”, met de voorwaarde dat ik de eerste twee weken van augustus iedere dag op IG een foto van de producten zou maken. Nu ben ik vandaag begonnen met het maken van de foto’s omdat ik volgende week op vakantie ga, maar ik vind het echt VERSCHRIKKELIJK! Echt. Ik loop me vreselijk aan te stellen terwijl ik de producten uitstal en lelijke telefoonfoto’s maak, de hele tijd “Wat is deze commerciële bullshit”-denkend. Ik zou de slechtste influencer van de wereld zijn en heb hier zelfs een apart profiel voor aangemaakt, omdat ik me schaam bij het idee dat iemand van mijn vrienden dit ziet. Zo’n hypocriete baby, ik.

15 likes

Geen idee of dit iets voor jou is maar ik heb vorig jaar in Praag een soort cityguide/speurtocht gedaan via mijn smartphone! Je praat met een bot via WhatsApp (het is Kafka, haha) en je moet raadsels en zo oplossen. Weet niet meer hoe het heet maar ik kan het wel uitzoeken als je wil (m’n vriend weet het).

6 likes

Ik moet morgen om half 7 op en heb er zo geen zin in.

Ja sure ga ik doen! :slight_smile: Je moest ook opdrachten doen, filmpjes maken en zo. Heb me echt vermaakt haha. :smiley: Raadsels waren best wel makkelijk maar het was toch leuk.

1 like

Morgen is je sollicitatie toch? Veel succes alvast!

Ja klopt! Thanks :slight_smile: Ben stiekem toch wel een beetje nerveus haha.

Komt vast helemaal goed.

1 like

Ik denk dat ik gewoon niet meer mee mag doen met volgende acties. Da’s geen ramp natuurlijk, maar omdat ik IN THEORIE heel goed wist waar ik aan begon (want hallo, natuurlijk doen die superdure merken alleen maar mee voor de makkelijke exposure en niet uit liefdadigheid) wil ik het gewoon goed doen. Ik had geen idee dat het me in de praktijk zo tegen zou gaan staan, haha!
(Ik werd nog heel boos op mezelf toen ik bedacht mijn nagels goed te gaan lakken zodat ik mooie foto’s kon maken waarin ik de producten vasthoud, terwijl ik die hele producten nog geen week in mijn bezit heb en ze helemaal niet echt kan aanraden. Bleaaah! Sowieso, het zijn maar producten! Dat ik zo materialistisch ben dat ik daar gelukkig van word, betekent niet dat ik het anderen ook moet gaan opleggen!)
Sorry, einde rant. :sunny:

1 like