Wat je even kwijt wilt #3

• Schoenen uitdoen op een lange vlucht is best okĆ© als je geen stinksokken hebt en je gewoon normaal gaat zitten.
  • Schoenen uit in het openbaar is altijd vies, ook in het vliegtuig.

0 stemmers

9/10 keer weten mensen zelf niet dat ze stinkvoeten hebben (of ze hebben er schijt aan?). Ik zat van de week in de bioscoop en iemand had het lef z’n schoenen uit te trekken. Die dag was het 34 graden en het rook niet bepaald fris.

1 like

Ik ben niet zo bekend met netflix ondanks dat ik al 2 jaar een abbo heb.
Dus…weet iemand een feel good movie ( mag Nl en romantisch)
Of weet iemand een tranentrekker?

Ik weet nog niet welke kant mijn avond opgaat en welke het dus gaat worden :sweat_smile:

Bridget Jones

1 like

Ik heb pas sinds een paar weken voor het nummer Despacito voor het eerst gehoord en nu ben ik helemaal fan tot grote frustratie van de rest van de wereld ( inc mijn buren) voor wie dit nummer kapotgedraaid is :joy:

17 likes

The Holiday (deze film is het antwoord op alles)

6 likes

Mr. Napkin head

3 likes

06:hearts:

15 likes

Iemand tips waar ik nu nog zo’n korte legging om onder een jurk/rok te dragen kan kopen? Vind er wat op Asos maar die zijn 20e, vind ik wel duur, verder uitverkocht…

Kruidvat ( anni rolfi)
Zeeman
Bonprix

1 like

Zeeman :heart:ļø

1 like

Hoe gaat het met je?

Hadden ze ze niet meer en kan ze online ook niet vinden :((

Verrekte zeeman! Online kan je ze ook vaak vinden bij bonprix idd of forever 21 heeft ze ook vaak.

1 like

Niet alleen de kop is erg, maar het vervolg van het verhaal is nog erger.

Dat is heel makkelijk. Ga de komende tijd naar alle (of hou het bij eentje) wielercriteriums en ga een paar rondes voor hem juichen. Aan het einde doen ze dan nog een extra rondje en stoppen ze vaak bij mensen die flink juichen. Garantie voor succes

2 likes

Nou he :cry: pffff ik denk nu ook meteen: ok geen sportlegging meer aan naar buiten. Maar ik ga het gewoon toch doen, hallo, hij mag zich lekker gaan gedragen

Ik ben echt in een vreetbui, net ook al een hele pizza op. En nu wil ik ijs :roll_eyes:
Heb al zooooveel calorieƫn verbrand bij het fietse n natuurlijk :see_no_evil:

4 likes

Ik mis de oude MTV waar je gewoon heel de dag videoclips kon kijken :pensive:

4 likes

Ik mis tmf waar ik de hele dag naar Valerio kon gluren.

17 likes