Wat je even kwijt wilt #3

Wil je benoemen wat je hebt? Want een ontstoken eierstok is niet echt een standaard smoesje ofzo… als iemand me dat zou zeggen zou ik dat echt wel geloven en er niks achter denken.

Ohh! Dan zal het wel goedkomen. Wel heftig :(:persevere: heb je veel last ervan?

Mijn bed is nog steeds doorgezakt aan de achterkant. Kan t niet alleen maken en heb geen zin om hulp te vragen. Haha vannacht nergens (behalve de mug) last van gehad dus ja nog maar een nacht hahaha. Succesful adulting? :joy:

Ik had een goede dag vandaag:

• ik vind van mezelf dat ik een goede daad heb verricht: een overreden katje op straat, aan de kant gelegd (ik had toevallig nog handschoenen van mijn opleiding liggen in de auto) en samen met een vriendin een berichtje gepost in de fb groep van de woonplaats hierover. De eigenaar is gevonden. De situatie op zich is triest maar liever zo dan dat de eigenaar wss onwetend was achtergebleven, niet wetende wat er met zijn kat gebeurd is.

• Een hele leuke dag gehad met een goede vriendin die na 3 weken reizen terug is. Ik heb haar zo gemist en het was weer zo leuk met haar. Daarna samen met haar en haar ouders uit eten geweest, wat ook super gezellig was.

• Nu in bed liggen met m’n lieve kat bij me. Dat maakt me zo gelukkig, mijn lieve poezebeest :heart:

25 likes

Ik heb 7 muggenbulten op 1 onderarm en ik word helemaal leip. Tyfusmuggen. Uitsterven die hap.

4 likes

Flopsyunicorn:1 mug:0

3 likes

You lucky

1 like

Ah wat goed dat je dat hebt gedaan! Nu maar ff extra knuffelen met je eigen kat

1 like

Dankje :heart:
En ik geniet elk moment dat ik knuffel met mijn kat. Die momenten zijn me zo dierbaar.

3 likes

Haha

14 likes

Ik ben zo blij dat ik vanochtend lekker in mn eentje naar het bos ging om foto’s te maken, ben zo blij met het resultaat!

5 likes

IT IS ME! Wilde het niet per se bekend maken maar ik doe alles voor een vetcoole titel (ok grapje)

3 likes

Hahaha ben blij dat je nu gewoon kan slapen!

1 like

Wilde eindelijk eens the notebook kijken, staat die niet meer op Netflix :sleepy:

Waarom haat iedereen het corps altijd??

1 like

Ik lig lekker met mn kat tegen me aan op de bank en zit al 10 min mn scheet in te houden omdat ze er anders zo van schrikt, wat ‘n leven

11 likes

Aargh waarom vind ik altijd wel iets om me druk over te maken?! Meestal zijn het werk dingen, maar dat heb ik goed kunnen afsluiten nu ik vakantie heb. Dus nu zijn het mijn voortanden waar ik me druk over maak. Echt waarom?! Wordt haast een obsessie.

Heb al twee muggen opgespoord in de slaapkamer maar er zit er dus nog 1. Word er helemaal gek van dat kut gezoem en mn muggenbulten. Ben nu gefrustreerd beneden gaan zitten, kan t ff niet meer aan. Straks maar met oordoppen slapen denk.

Wat :smile:

2 likes

Staat er toch? :stuck_out_tongue:
Vaak zijn het mensen die zichzelf vooral fantastisch vinden, geen oog hebben voor mensen buiten hun innercircle (lees: andere corpsbrallen) en zich vaak in het openbaar misdragen. Door al doe sociale groepsprocessen gaan ze soms gekke dingen doen, maar één op één kunnen ze best oké zijn.

15 likes