Wat je even kwijt wilt #3

Ohjaa the box was ook tof!

Help me out:

• Roti halen
  • Salade (of iets anders?) bij de AH to go halen

0 stemmers

Als je de tweede optie stemt en je bedoelt iets anders dan salade moet je wel ff zeggen wat okƩ?

Ik ben hier een keer mee naar de VS, Tsjechiƫ en Frankrijk gevlogen en er is nooit naar gevraagd!

1 like

Ik had vannacht gedroomd dat het EGF was gereĆÆncarneerd en dat ik dat aan iedereen ging vertellen op straat. :joy:

5 likes

Vind ik totaal niet. Ik vind het een heel erg leuk idee! Als voorstel kun je doen nog apart foto’s van hun erin te doen. Dan staat ze er ook in.

7 likes

Je hebt niks raars voorgesteld, ligt aan die familieleden.

8 likes

@Maestoso Zeker niet raar van jou, wel van je familie. Het is niet dat je ze niet hebt gevraagd.
Laat ze dan lekker een eigen boek maken als ze dat zo graag willen.

1 like

Ligt eraan van wie het is en of je als daggast uitgenodigt bent of alleen voor de receptie vind ik

1 like

Nee, daar kan ik ze ook niet vinden… :((

Ook een beetje afhankelijk wat je relatie is tot die mensen.

ā€œIk had die dag al wat staan wat ik helaas niet kan afzeggen, maar ik wens jullie een fijne huwelijksdag toe.ā€

4 likes

Kun je niet zeggen dat er in re familie aan de andere kant iemand ook gaat trouwen op die dag? Of een gouden huwelijk, groots ander feest van andere familie oid. Zodat jullie er allemaal makkelijk onderuit komen.

1 like

Ik ben te pussy om te bellen naar het pizzabedrijf waar hij werkte want ik weet niet of ze me gaan serieus nemen daar, dus ik heb 't klachtenformulier van hun vestiging ingevuld…
Erger me aan mezelf dat ik niet gewoon bel, maar ik zie/merk vaker dat om zulke dingen gewoon gelachen wordt en kan dat gesprek ff niet hebben (niet hier op het forum bedoel ik, maar op andere plekken)

ik heb alle topics gelezen en nu is de hele lijst lichtgrijs. ik zou hier niet trots op moeten zijn want het betekent dat ik m’n hele dag heb verspild, maar ik voel me heel voldaan :tada:

11 likes

Ik heb het regelmatig gedaan, vind het ook leuk! Ik heb ook een keer een fotocache gedaan op stedentrip in Wenen, was een leuke manier om de stad te verkennen (alleen een beetje jammer dat we 1 foto niet konden vinden :stuck_out_tongue:).

Roti it is!

7 likes

Hier heb je helemaal niks aan denk ik haha, maar mijn ook en tante doen dit wekelijks zo niet dagelijks en al een aantal jaar. Hun hebben ook eigen caches(?) gemaakt, die andere dus kunnen vinden. En ik wil nog steeds een keer mee maar is er steeds niet van gekomen. Wat ik er van mee krijg is het ook echt super leuk!

Nee hoor, je hebt niks raars voorgesteld. Is juist een leuk idee. Dat zij er niet bij waren wil niet zeggen dat het geen leuk cadeau is.

Ik snap nooit dat er mensen zijn die bekritiseren als dagtaak hebben. Echt vermoeiend zeg!

5 likes

Ja moet het ook echt een keer mee doen inderdaad. Nu denk ik er weer aan, dus morgen eigenlijk meteen afspreken. Mijn oom en tante wilde ze zelf niet in de voortuin maar eentje ligt bij mijn tante haar ouders in de voortuin en hun vinden dat helemaal geweldig als weer iemand hem heeft gevonden haha. Ze hebben er wel eentje vlakbij hun in de buurt en ze gaan daar wel eens wandelen of op een bankje zitten en dan is het wel leuk om te zien als je mensen hem ziet vinden zeg maar.

1 like