Haha ik ging net uit-eten met mijn vriend en vader (en oma) en toen mijn vriend en ik aan kwamen lopen begon mijn vader echt belachelijk lief te doen. Kreeg echt 3 kussen en hij ging echt ‘hoe is het meisje?’. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik een kus kreeg van hem hahaha. Ik stond echt zo te kijken van wtf is dat dan. :’) Normaal doet hij nooit zo lief. Kreeg zelfs weer een kus toen we afscheid namen. Jeetje haha.
Ahw wat lief dat je het vraagt. Ben best van slag, en op het moment tijdelijk bij mijn vader. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik moet zoveel regelen en oppakken en ik kan alleen maar huilen maar het komt vast goed.
Moest even opzoeken wat er is… Maar wat rot voor je. - knuffel -
Gisterenavond heb ik mezelf vermaakt met de hele benedenverdieping op te ruimen en te poetsen en nu heb ik mijn slaapkamer maar even gedaan. Lekker burgerlijk weekendje weer.
Ik heb nog nooit zo vaak foto’s gemaakt van mijn eten (en drinken) sinds het eet/drink topic op dit forum er is haha. Mijn vriend is er inmiddels ook aan gewend dat ik nu even een foto moet plaatsen op het vrouwenforum als we wat lekkers eten haha.
Ik heb het een paar zomers terug veel gedaan. Binnenkort maar weer eens doen
Beetje een domme vraag misschien maar hoe kom je aan die hints dan? Hoe begin je aan zoiets? Haha dit is echt een hele nieuwe wereld voor me
Via een app of bepaalde websites!
Vind het nieuwe seizoen van OITNB nog niet zo’n succes.
Ik ben ook nog niet erg onder de indruk
@Polska @anon98052296 @Lovbog dat is een best logisch antwoord ja haha, thanks Ik wist wel dat geocoaching bestond maar geen idee wat het verder inhield, super interessant dit!
Hoop niet dat dit een spoiler is maar het blijft meh…
Wat verdrietig… sterkte!
Geen idee of dit de juiste plek is maar wie weet een goeie sport bh? Wil wat meer paardrijden maar is echt geen doen met een normale bh
Zou dat ook goed zitten met een vrij grote voorgevel?
Heel veel mensen zijn fan van shock absorber! Ik kreeg die niet dicht in mn eentje dus heb een wat onbekender merk maar je kan bij wehkamp bestellen en vanalles proberen!
Ik heb shock absorber die zijn heel fijn. Vaak moet je wel eerst de haakje dicht doen, dan aan doen en dan het tweede haakje oid. Hebben vaak een wat andere methode om aan te doen haha
Ik heb een hele mooie box vol beautyproducten “gewonnen”, met de voorwaarde dat ik de eerste twee weken van augustus iedere dag op IG een foto van de producten zou maken. Nu ben ik vandaag begonnen met het maken van de foto’s omdat ik volgende week op vakantie ga, maar ik vind het echt VERSCHRIKKELIJK! Echt. Ik loop me vreselijk aan te stellen terwijl ik de producten uitstal en lelijke telefoonfoto’s maak, de hele tijd “Wat is deze commerciële bullshit”-denkend. Ik zou de slechtste influencer van de wereld zijn en heb hier zelfs een apart profiel voor aangemaakt, omdat ik me schaam bij het idee dat iemand van mijn vrienden dit ziet. Zo’n hypocriete baby, ik.