Leuk! Alleen?
Gewoon af en toe even rechtop zetten of iets eronder leggen waardoor hij even van de grond af is. Toen wij voor het eerst een appartement huurden sliepen we ook een maand op de grond en heb het matras maar een paar keer even omhoog gezet en toen hebben we ook geen schimmel gehad.
Edit: ligt misschien wel ook aan de lichtvoetigheid in je huis.
Als je hem begint met voeren komt hij steeds weer terug en (ik kan niet voor het baasje spreken) maar sommige eigenaars vinden dat niet zo fijn. Mijn ene kat heeft bijv. een allergie en krijgt soms van anderen buiten ook zomaar te eten. Hartstikke lief bedoelt maar niet fijn voor het beestje. Dus misschien maar even vragen of ze daar een probleem mee hebben en wat het dier mag 
Ah nice! Is hij echt het geld waard? Vind het toch wel behoorlijk veel geld voor een koptelefoon
Wooeehoeoe gefeliciteerd! Dat je maar veel falaffeltjes mag eten vandaag.
Ik wil het echt niet hebben dat iemand mijn kat voert.
Levert het op de korte termijn echt veel meer op? Je betaalt ook meer belasting over de tweede baan namelijk, omdat je geen loonheffingskorting kan toepassen op twee banen.
Ik zou het afraden, tenzij je dit tijdelijk voor een paar maanden wilt doen. In het begin kan het zwaar zijn, ook omdat je alles moet leren, maar wat je ook aangeeft: je hebt minder tijd voor je sociale leven. Of misschien geen? Ik kan me ook voorstellen dat je soms even een avond alleen wilt zijn, en dan hou je nog minder tijd over.
Ja
Ik had al een tijdje ‘s avonds 1 egel in de tuin en nu is daar eentje bijgekomen. Schijnbaar waarderen ze onze jungletuin en bakjes water en soms een likje kattenvoer dat de ene kat niet heeft opgegeten. :’)
Ik ga echt nooit meer naar Arnhem wat een catastrove. Wel een bubble tea mja zul je zien dat die straks valt…
Ik ben 22 en heb nog nooit een uitstrijkje laten nemen omdat niemand me er ooit op wees en ik dacht dat ik ervoor naar een gynaecoloog moest.
Mijn huisarts wees me erop dat ik toch eens moet laten doen maar dat kan dus blijkbaar in de groepspraktijk hier in mijn dorp.
Morgenochtend ga ik dat dus laten doen, maar voelt een beetje onwennig aangezien ik nog nooit een uitstrijkje heb laten nemen.
Ik ga mezelf ook laten testen op soa’s natuurlijk maar pff wat een stress, aangezien er wel een kleine kans is dat ik 1 heb. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.
Gefeliciteerd!
Haha wat vind je zo vreselijk aan Arnhem dan?
22 is toch niet super oud voor je eerste uitstrijkje?
Ik vond het reuze meevallen, en hoop dat het voor jou ook zo is!
Oh echt? Ik dacht echt dat je het al moest doen vanaf je seksueel actief bent, en dat ben ik ondertussen al 4 jaar.
Ik heb het een beetje lopen uitstellen maar moet het nu toch echt eens doen.
Het verschilt heel erg per land, in Nederland is het meestal pas vanaf 30 ofzo. In andere landen is het vanaf 20 of 25.
Als je onbeschermde seks hebt is het wel aan te raden om te laten testen op soa’s natuurlijk. Dus goed dat je dat nu gaat doen!
Hmm ja misschien is het in BE dan toch anders dan in NL.
En ja ik heb nu een paar keer onbeschermde seks gehad… dus ik moet helaas wel testen 
Nou in ieder geval is het dan allemaal in 1x en is het zo klaar.
Nja ik verdwaal altijd en vind de winkels slecht ingedeelt maar vandaag ging alles mis haha
Jawel maar ik wou naar monki… maar die is daar 3x niks