Wat je even kwijt wilt #3

Ahhh haha ik kan ook nooit iets vinden in de Monki hier

1 like

Als ik moet kiezen tussen wonen in arnhem of 1 dag naar eindje kies ik het eerste jahaha

Mijn nieuwe sportbh is zo mooi dat ik overweeg zo’n fitgirl te worden die in alleen een kort broekje en sportbh gaat hardlopen. Ik ben alleen bang dat het voor de volksgezondheid beter is als ik dat laat.

4 likes

Ik heb zin om te slapen

1 like

Gefeliciteeeerd!!

1 like

In Nederland krijg je op je 30e de eerste uitnodiging en als alles goed is dan pas na 5 jaar weer. Maar in BelgiĆ« gaat dat heel anders (makkelijker) volgens mij…en doen ze het al vanaf veel jonger.

1 like

Dat is bij mijn instellingen sinds kort ook… Alleen kosten ze daar 85,- vind dat zo kinderachtig kan me echt zo boos maken om zo’n debiele regeltjes. Ik snap dat sommige mensen in de vermijding gaan en dan niet op komen dagen maar dat ze die regel dan toepassen op die personen en niet op iedereen.

1 like

Wie heeft aanrader voor een goede shampoo + conditioner waar je haar zacht van wordt? Merk heel erg laatste tijd dat mijn haar aan de onderkant iets droger is (gebruik zelf Aussie). Mag best een wat duurdere shampoo zijn.

Mvg onzeker haarmeisje

ik heb de QC35II en de Sony WH-1000XM2 uitgebreid naast elkaar getest en heb gekozen voor die van Sony. Heeft een hele goede NC en een betere geluidskwaliteit dan de bose ( wat ik zelf wel belangrijk vind als ik 350 euro aan een koptelefoon uitgeeft)

1 like

Mijn broertje heeft zonder het te vragen mijn fiets gepakt en nu moet ik met de auto naar de stad terwijl het perfect fietsweer is. Ben echt boos

kut ik stemde beetje vroeg maar het is al 12 uur geweest dus kan gewoon

1 like

Ja vooral nerveus voor de resultaten. Volgens de 2 mannen waarmee het gebeurd is, zijn ze veilig/clean (wat is het juiste woord hiervoor lol). Maar ik vertrouw mannen langs geen kanten. Dus ik hoop dat ze de waarheid spraken.

Ah, dit is natuurlijk ook gewoon wennen. Ze is nog zo klein.
Ik heb geen inhoudelijke tips verder, sorry.
Dikke knuffel voor jullie beide (dus die kunnen jullie aan elkaar geven​:hugs:) :heart:

2 likes

Ik voel me een beetje rot boos en verdrietig.
Elke keer als er iemand in mijn leven is waarmee ik het heel erg leuk heb en veel van hou, zeggen ze dat ik TE lief ben.

Wat nou te lief!?! Ik ben gewoon altijd zo! Ik word er onzeker van en twijfel of ik dan bewust minder aardig/lief moet doen. Maar ik ben zo niet :frowning:

3 likes

Aaaah, komt wel goed! Is natuurlijk nog hartstikke wennen aan alles.
dikke knuffel

1 like

Ja dat dacht ik al. Ik was in Utrecht :smile:

1 like

Ahhw snoezig welke kleur?

Hoe was het sollicitatiegesprek? Of is het nog niet geweest?

Jawel vanmorgen. Ging matig, had een black-out :frowning_face:

Oh dat is jammer! Misschien ging het beter dan je dacht, en anders is het altijd een goede oefening toch?