Wat je even kwijt wilt #3

Ik ben opzoek naar een tweedehands fiets omg Den Haag voor max 75 euro, n het enige wat ik op marktplaats zie zijn engelse berichten of opknap fietsen en dat vertrouw ik niet gvd

Hahahah zo leuk. Krijg ik nu de titel Godvrdomm? (10 punten als je weet wie ik was op egf)

16 likes

Vandaag irriteerde 3 mensen afzonderlijk zich aan mijn kapotte telefoonhoesje :disappointed_relieved:

Nu moet ik er dus maar wat aan doen. Ik wil er het liefst een die wel van die opstaande stootranden heeft maar ik vind die leuke meloen-hoesjes ook leuk.

Heeft iemand een tip?

Ik hoop het, haha. Ze moeten in elk geval geen bezwaar hebben tegen tattoos, want ik heb er drie. :joy: Normaal zie je 2 en 3 niet, maar nu dus wel. O, en ook niet tegen piercings, want heb er 1 in mijn neus haha.

Omg Ik wordt net getagd op fb in een video dat ik keihard angels van Robbie Williams zing in een karaokebar in Ecuador, het is zo cringe. Ik ga er helemaal voor, dat geluid en vooral de overtuiging in Mn bewegingen Omg gĂȘnant.

Kan me ook totaal niet herrineren dat ik dat heb gedaan.

45 likes

Panache, heb zelf een grote voorgevel en vind die chill! Kun je als racerback of gewoon dragen, ik kocht ‘m bij annadiva

MAG IK JE NAAM NOEMEN IK BEN BLIJ DAT JE HIER BENT
(srry je kan het meisje wel uit zeeland halen maar je kan zeeland niet uit het meisje halen)

3 likes

Hahahahaa zo schattig zo enthousiast!

1 like

Potverdorie, gelijk dat lied weer in mijn kop.

2 likes

Ik ben samen met mijn moeder een aantal dgn weggeweest en het was zo leuk. Ik lig nu in bed en ik ben echt een beetje verdrietig.
Omdat het zo leuk was en dat het nu over is. Ook speelt wel mee dat ik thuiskwam in een leeg huis en ik dit wil delen met iemand. Liefst even een specifiek persoon maar dat gaat heel moeizaam.

3 likes

Hema of telefoon.hoesjes.nl
Staan heel veel verschillende op

1 like

Het is weer tijd voor een bloed eerlijk hoogstaand opinie programma waar de actualiteiten op verrassende manier worden besproken.

Ranking The Stars

16 likes

Daar koop ik al mijn telefoonhoesjes. :heart:

2 likes

Ik ben maandag teruggekomen van een festival. Moest daarna nog 20 minuutjes in m’n auto zonder airco naar huis rijden en was helemaal stuk. M’n ouders zijn op vakantie en hun auto staat hier nog gewoon, dus besloot ik die dinsdag te pakken om boodschappen te doen ivm de airco. Normaal moet ik het altijd vragen omdat ze vinden dat ik m’n eigen auto heb, maar nu heb ik daar niet echt bij nagedacht. En ja hoor
 aanrijding. Een Duitse man besloot ineens de auto in zijn achteruit te zetten en te gaan inparkeren zonder zijn spiegels te checken. Ik stond achter hem te wachten tot ik rechtsaf kon slaan. ZĂł typisch. Ik rij nooit in die auto en net op de tweede dag van hun vakantie gebeurt me dit. M’n ma is er redelijk overheen maar m’n stiefpa is nog laaiend want ‘ik had het moeten vragen’. Is ook wel zo, maar door die hitte en mijn vermoeidheid heb ik er niet echt bij nagedacht. De afhandeling van de schade regel ik zelf Ă©n het was niet mijn schuld, maar baal er wel flink van.

1 like

Ik wilde net vragen of jullie iets kunnen zeggen over de kwaliteit

Over het algemeen goed, ik had laatst 1 die was een beetje mislukt maar hoesje kostte ook nog geen euro. Het is ook kwestie van de reviews een beetje checken enz.

1 like

OMG IT IS YOU.

3 likes

Ik heb over een maand een feestje op de planning staan en het is zo lang geleden. Krijg er echt een beetje puberale verliefdheidsgevoelens van. Zo raar dit.

7 likes

Dit lijkt me dus best leuk, maar hoe pak je dit aan? Waar te beginnen? :slight_smile:

1 like

Ik heb de koelkast ook maar helemaal schoongemaakt hahaha wat mankeer ik joh. Nesteldrang ofzo

1 like