Wat je even kwijt wilt #3

goedzo! eigenlijk heb je recht op een taartje he. als je je verjaardag in je voorkeuren zet krijg je hem :cake:

1 like

tenzij je iets beters bedenkt

4 likes

t zijn titels, trouwens, eigenlijk, niet badges. zei ik fout waarschijnlijk een keer. een badge kan een titel geven maar een titel hoeft geen badge te zijn. maargoed same difference.

6 likes

Ik vind het een beetje stom om zo over een groep te praten. Als er iets anders had gestaan (Marokkanen, homo’s) was het niet oké geweest en dit kan wel. Vind ik stom.

3 likes

Het is weer zo ver. Ik had me voorgenomen om vandaag tegelijk met mijn vriend op te staan om 8:00, zodat ik voor de hitte het huis een beetje kon opruimen en wat poetsen. 3x raden waar ik nog steeds lig :joy:

4 likes

maar dat zijn wel iets andere soort groepen? je kunt niet zeggen ik vind vrouwen van middelbare leeftijd stom maar wel ik vind vrouwen die naar de libelle zomerdag gaan stom? (alleen niet in het opbiechttopic haha)

9 likes

Ik weet niet waarom dat andere groepen zijn per sé. Wat je zegt over de Libelle kan ik me wel in vinden. Raar, waar zit precies dat verschil? Interessant wel.

En het ligt er natuurlijk ook wel aan aan wat voor een kapsel die vrouwen hebben.

1 like

Die titel van @Ludo :joy::joy: Ik weet niet of die er al lang staat maar vind het geweldig.

15 likes

Homo’s worden gediscrimineerd door hun geaardheid , marokkanen door hun afkomst , en corpsballen hebben zelf hun reputatie verpest door zich te misdragen.

8 likes

Hahaahah ik ga stuk ik had zon lange titel verwacht hahaha.

2 likes

in iets zijn versus iets doen!

10 likes

Zeker waar, slecht voorbeeld van mij, sorry!

1 like

Mijn vriendin doet me zoveel pijn met een grapje maken over iets waar ik zo veel verdriet over heb en helemaal aan kapot ga. Ze stuurde me een zogenaamd grappig plaatje over hetgene waar ik aan kapot ga. Ik snap het niet. Hoe kun je zo onbedachtzaam zijn en zo ontzettend koud… Ik ben al 8 jaar bevriend met haar. Maar wow… gewoon wow.

2 likes

Heb je er wat van gezegd?

Misschien wilt ze je opvrolijken en het gene waar jij mee zit iets luchtiger maken. Mocht jij dat niet leuk vinden dan zou ik dat gewoon aangeven.

5 likes

Waar gaat dit over?

5 likes

Ja ik denk dat het een lief gebaar is en dat het altijd fijn is om te weten dat er mensen zijn die aan je denken! Je kan er altijd nog bij zetten dat hij/zij zich niet verplicht moet voelen om te reageren maar dat je toch iets van je wilde laten horen.

3 likes

oke mijn vriend en ik hadden gisteren een belangrijke kwestie waar we geen antwoord op hadden.
Hoe spreek jij ‘tomado’ uit (als in het merk)

• toomadoo
  • tòmado
  • toomaadoo

0 stemmers

Oh hahahaha ik zie dat nu ja. Maar heb ik dat zelf gedaan? Kan me het niet herinneren of weet internet gewoon hoe ik ben.

10 likes