Wat je even kwijt wilt #3

het voordeel van een aantal dagen niet (actief) op het forum zijn is dat je nog veel bij te lezen hebt :heart_eyes: vind ik in sommige topics zoals wayrwt echt leuk

5 likes

Ik heb dat een tijde gedaan. Is echt super leuk ja!

1 like

Je hebt mensen die overdag een kastje in elkaar zetten. En je hebt mensen in mijn buurt die dat savonds in de tuin doen met al het lawaai wat er bij komt kijken x 10.

5 likes

Ik heb echt een suuuper leuk weekend gehad, hele leuke dingen gedaan met vrienden maar tegelijkertijd voel ik me echt mega eenzaam omdat iedereen om me heen relaties heeft en verliefd is en ik heb ook zoā€™n zin om weer verliefd te zijn :worried: ik weet niet zo goed hoe het komt maar ik heb de laatste tijd echt veel last van dit gevoel en mehhh

2 likes

Omg ik haat jengelende kinderen. Hier zijn ze inmiddels aan het borenā€¦ ik mis de kluizenaar die daar eerst woonde. Die zag en hoorde je niet #droombuur.

3 likes

Jaa had net al hardop uit mn raam gemopperd en nu hoor ik niks meer hahah.

2 likes

Oeh dit klinkt leuk! Weet je toevallig of zoiets ook voor Parijs bestaat?

Ben nu echt veelste hyper.

Ik krijg tig videoā€™s van iemand die bij de afsluiting van de Tilburgse kermis is. Ja gezellig maar vind dat niet boeiend om te zien vanaf een mobielschermpje.

4 likes

@Botsautobob Ik ben al een kwartier je oude naam aant het bedenken, maar ik kom er niet op. Ergens in mn hoofd zit ieā€¦ maar in welke van die honderde laatjes?
Ik kan hier niet tegen he (#boosopmnhoofd) :nerd_face::nerd_face:

Edit: ik heb het antwoord (van een megasnel iemand hier die ervoor heeft gezorgd dat ik rustig kan slapen <3)

2 likes

Ben ik de enige die er over nadenkt of er een andere badge na regular komt?

3 likes

Ja deze!

3 likes

Nu heb ik deze in mijn hoofd (gisteren nog keihard hiermee staan meezingen trouwens).

4 likes

Thanks, ik nu ook :joy: En ook ik heb deze nog mee staan zingen en dansenā€¦ NOW CLAP :clap:t4: AND WAVEEE :wave:t4::wave:t4:

3 likes

Wil je benoemen wat je hebt? Want een ontstoken eierstok is niet echt een standaard smoesje ofzoā€¦ als iemand me dat zou zeggen zou ik dat echt wel geloven en er niks achter denken.

Ohh! Dan zal het wel goedkomen. Wel heftig :(:persevere: heb je veel last ervan?

Mijn bed is nog steeds doorgezakt aan de achterkant. Kan t niet alleen maken en heb geen zin om hulp te vragen. Haha vannacht nergens (behalve de mug) last van gehad dus ja nog maar een nacht hahaha. Succesful adulting? :joy:

Ik had een goede dag vandaag:

  • ik vind van mezelf dat ik een goede daad heb verricht: een overreden katje op straat, aan de kant gelegd (ik had toevallig nog handschoenen van mijn opleiding liggen in de auto) en samen met een vriendin een berichtje gepost in de fb groep van de woonplaats hierover. De eigenaar is gevonden. De situatie op zich is triest maar liever zo dan dat de eigenaar wss onwetend was achtergebleven, niet wetende wat er met zijn kat gebeurd is.

  • Een hele leuke dag gehad met een goede vriendin die na 3 weken reizen terug is. Ik heb haar zo gemist en het was weer zo leuk met haar. Daarna samen met haar en haar ouders uit eten geweest, wat ook super gezellig was.

  • Nu in bed liggen met mā€™n lieve kat bij me. Dat maakt me zo gelukkig, mijn lieve poezebeest :heart:

25 likes

Ik heb 7 muggenbulten op 1 onderarm en ik word helemaal leip. Tyfusmuggen. Uitsterven die hap.

4 likes

Flopsyunicorn:1 mug:0

3 likes