Wat je even kwijt wilt #3

Jij woont ook in Dordrecht toch?

Het begint hier opeens te waaien dus nu zit ik op bed ANTM te kijken met het forum erbij en het raam wijd open, echt fijn. En straks nog een nieuwe Last Week Tonight kijken!

2 likes

Oohja ik weet weer wie je bent!

1 like

Ah ja! Dat is ook wel een idee inderdaad. Thanks!

1 like

ZIT IEH NOU IN EEN ZWEMBAD?!?!?!

13 likes

@GroenTakje nee daarvoor ging het allemaal iets te snel :frowning: en lijk ik een fucking psycho haha. Als het nog een keer gebeurt is het het lot en zal ik naar hem seinen.

1 like

@Nescio waarom heeft @Krabsalade nog geen titel. Dokter Rossie ofzo. Of Lavendel in het latijns.

12 likes

Violaceae
Aldus google

2 likes

Of Lavandula

1 like

Waarom heb je nog nooit spekkoek op, wonen daar geen Indo’s? Heb het al heel erg lang niet meer gemaakt maar wel van mijn oma een fantastisch recept gekregen. Ze maakte geen laagjes maar gooide het als een marmercake door elkaar. ook al mocht oma van opa nooit werken, hij hoefde niet te denken dat ze daar tijd voor had :joy: Waar gaan we cake maken, bij jou of bij mij? En heb je de dino al gehaald?

3 likes

Even over zijn tepel he. Lijkt wel alsof die er op is gestempeld met wax.

2 likes

Ik zit al de hele avond van die ~zweverige~ muziek te luisteren haha of nouja, het staat aan op de achtergrond. Terwijl ik LETTERLIJK opschrijf wat ik morgenochtend moet doen haha. Er staat letterlijk: pak dit uit de koelkast voor in je tas, etc. Het is weer zo ver, ik ben op anti-snoepchocoladechips missie :tada::sleepy:

1 like

Je moet voor jezelf zorgen. Denk niet dat je collega’s zoiets zouden overwegen voor jou.
Zoals iemand ooit tegen me zei “ de directeur gaat ook gewoon weg als hij iets beters tegenkomt”.
Jjj moet jouw leven leiden dus zorg dat het zo fijn mogelijk is. Niet dat je een egoist moet zijn, maar je hoeft niet voor andere mensen te zorgen die zichzelf ook wel kunnen redden.

6 likes

Net een wassen beeld tepeltje

2 likes

Hahaha.
Ow wat slecht :joy::joy:

1 like

Hmm… misschien ben ik perongeluk verkeerd gaan zitten…

7 likes

Zou je ook in zijn zwembad gaan poepen?
Ik zou er heel gracieus naast gaan zwemmen als hij erin lag

1 like

Ben ik de enige die die foto meeeega onsmakelijk vind?

13 likes

De foto had pas echt af geweest, als zijn hand er niet had gelegen.

2 likes

Ja en niet zon beetje ook niet. Ik zou zelfs van te voren iets verkeerds eten.

2 likes