Tis een mysterie
Een geheime club
Ah ja zoān vermoeden had ik al wel ja. Nou gaat het om een iPhone 6S die sowieso niet zo veel meer waard is denk ik, dus is misschien het proberen waard, geen zin in irritante Marktplaats mensen
100 euro zou leuk zijn
Nee, vooral met dat release & reload eronder
Ik heb ook nooit spekkoek op (een reactie op een aantal van de posts erover )
En ik heb geen zin om een vriendin te vertellen dat ik met haar mee wil op vakantie. En geen zin in morgen, want dan krijg ik blijkbaar al de uitslag van het gesprek van vandaag te horen
JEZUS DAT KAN NIET HEUR
- Ik heb wel eens spekkoek gegeten
- Ik heb nog nooit spekkoek gegeten
0 stemmers
Nou jongens, ik verkoop iets op mp en die koper vroeg of ik het aankoopbewijs nog had. Ik dacht: uh nee, heb het in 2016 gekocht zo geordend ben ik niet. Ik toch nog even in mijn chaotische bewaarmap āmet belangrijke documentenā kijken. Heb ik het gewoon nog??? Ik sta helemaal versteld van mijn eigen bewaarkunsten.
Ik stel voor dat we een grote spekkoek meeting gaan houden.
Nou ja de reden dat Used Products mij aanspreekt is dat ik gewoon even langs kan lopen en kan vragen wat ze voor mijn iPhone geven. En 10 minuten later loop je met geld naar buiten (zeggen ze ) Bij veel sites moet je het eerst opsturen etc, dat vertrouw ik dus minder.
Sorry
Ben voor de t-rex, die staat het leukst bij je planten.
Ik heb daar een keer een oude laptop verkocht!
Ik had hem eerst op Marktplaats gezet maar die verkoop schoot helemaal niet op en allemaal gedoe met irritante kopers etc, daarom vond ik Used Products zo ideaal
Ze gaven me wel een paar tientjes minder dan het hoogste bod op MP (al zegt dat natuurlijk weinig)
Omg wat (of wie) moet ik doen voor zoān geweldige titel?
Inderdaad.
Ik zie ernst in de zaak.
Zullen we er een spoedje van maken?
Want @anon68622085 staat OOK IN DAT RIJTJE!
Je hebt mijn optimistische hart gebroken!
Ja, sinds vanmiddag, komkommertijd. Zag wel dat ik een berichtje van je heb maar heb niet genoeg rechten om hem te bekijken. Spannend hoor.
De Ketchupsong was net op de radio. Drie keer raden wat ik nu zit te zingen.