O heb ik dat gestuurd? Even kijken
edit: ik zie niks, haha. Was het geen tag of zo?
O heb ik dat gestuurd? Even kijken
edit: ik zie niks, haha. Was het geen tag of zo?
Ik zoek een cadeau voor mijn vriend en het is weer zo lastig. Ik dacht misschien een verrassingsdagje de dag na zân verjaardag maar wat we dan gaan doen⊠Iemand een topplan? Ik dacht ergens een bootje huren en dat ik dan een mand met eten en drinken regel met daarna een etentje ofzo. Maar dan zitten we met het weer. Iemand nog een origineel idee? Iets met briefjes (kom hierheen etc) lijkt me ook leuk maar hoe dan hmmm
Ik heb geen idee. Iets met get to know me. Ik kan het niet openen dus heb geen idee wat het is.
Klinkt als spam
Ohh ik weet het al, ga even voor je zoeken haha
Ik heette op het andere forum Briseis. (dus met een puntje erbij). Ben daar een aantal jaar geleden via het beutyblogtopic naar binnen gesleurd en heb een korte periode best actief gepost, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Sommigen kennen mij misschien van de âkomkommernachtâ met @Egel. Ik ben 24 en woon in Amsterdam. Mijn profielfoto kwam hier automatisch (?!), het is een foto van toen ik nog een nail-artblog had, haha!
Verder vraag ik me altijd af of ik mensen die op EGF zitten/zaten persooniljk ken â het kan voor mijn gevoel bijna niet zo zijn dat er niet ĂĂ©mand in mijn kennissenkring zit die er (weleens) komt.
Dat is dat je iver de 50 berichten hebt en de members only dingen kan lezen!
Voorkeuren -> Account -> Titel
(en zie nu pas dat ik ook Regular ben ojoo)
Ik vind de wind een beetje kut. Wel lekker hoor, maar mijn gordijnen gaan alle kanten op en dan ziet de halve straat me naakt op bed liggen.
En laatst waaide er al een plant uit mijn raam die bijna een toerist raakte. Dus nu verhuis ik mijn planten af en toe maar van de vensterbank naar de grond als het zo hard waait. Wil geen dode toeristen op mijn geweten hebben.
Hoewel ik stiekem ook een beetje hoop dat ze dan misschien wegblijven.
Ik wil gewoon in het spekkoek kliekje.
Toko. Of supermarkt. Ik geloof dat zelfs de aldi het heeft.
Hmm misschien toch maar zwanger en kinderen van negeer halenâŠ
haha
never
Dan maar basic
Ben wel blij dat we gewoon door kunnen gaan over komkommernacht grapjes. Dat klonk zo onbelangrijk maar was wel een piepklein dingetje wat mijn leven net wat leuker maakte.
Ik wilde al vragen of WT komkommertijd heeft haha
Die heeft alleen maar komkommertijd en vivagelul en als je dat daar zegt dan worden ze lekker passief agressief en zeggen ze dat ze dat niet meer willen horen. Het voelde een beetje alsof ik een klas was blijven zitten, al mijn vrienden nog wel met zijn allen in een andere klas dezelfde lol als altijd hadden en ik een beetje uit mijn hum wanhopig de mensen om mij heen probeerde te begrijpen. Omdat er zo weinig gepost werd was bijlezen ook zo gepiept en als ik geen tijd had zat ik niet op een forum.
O bleh jammer dat de sfeer niet zo leuk was. Maar we zaten hier met open armen te wachten hoor!
Is je Egel-meetup-party nog doorgegaan eigenlijk?
Toko verkoopt het vaak.
Schimmelpenninck is mega chique
Ik kijk shownieuws (omg mag) en wtf die maik de boer. Hij was onder andere rihanna aan het afkraken over haar badpak, dat haar buik daar boller van wordt. Dat ze even iets langer in de spiegel had moeten kijken voor ze het aan trok. Vent waar bemoei je je mee?
Muggen zijn al kut, maar muggen die geen geluid maken zijn nog kutter. Ik zit ineens helemaal onder de bulten.