Mijn moeder en ik kijken dit ook altijd. Deels vind ik dat je gelijk hebt maar die meiden weten dat ze SUPER slank moeten zijn want dat is nou eenmaal een vereiste als je cheerleader daar wilt worden, dus ik snap het wel. Ik vind ze ook allemaal prachtig en slank maar tsja heel dun zijn is part of the deal denk ik
Volgens mij vinden heel veel meiden het een toffe ervaring zo na school en het staat heeel goed op je cv inderdaad omdat dat echt een van de beste cheerleaderteams is met een hele strenge toelating
Mignightmunchies, een voorraadkast en een wafelijzer waarmee je ook minidonuts kunt bakken is een combinatie die gelijktijdig fantastisch en verschikkelijk is ( EAT ALL THE DONUTS)
Ik eet alle roze koeken, geniet ervan!
jum!!
Haat de laatste dag van de vakantie altijd zo erg
Ik kan niet meer slapen en heb vandaag een lange dag op het werk. Heb ook alles op het forum al bijgelezen.
Ik zoek al een kwartier naar de kikker die vandaag het huis in moet zijn geslopen toen de deur open stond, hoorde hem kwaken.
Bleek het mijn buik
Jaaaa! Wij kijken ook sinds een paar dagen! Wat een programma zeg. Wat zijn ze keihard voor die meiden.
ETA: wij= ik + moeder + zus haha
Ik heb zo slecht geslapen door het piekeren en doordat ik zo verkouden ben.
Waarom luister ik traag van Bizzey zo vroeg in de ochtend. Wat is er mis met me
Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen.
En Gefeliciteerd natuurlijk!
Er zijn geen berichten verwijderd. Het originele wjekw topic is opgesplitst omdat de grootte overlast veroorzaakte voor het hele forum.
Ik moet zo naar de tandarts. Ben echt een schijterd en het liefst bel ik af. Maar moet nog heel vaak gaan dit jaar dus maar even sterk proberen te zijn.
Oooh jaa die heb ik zo vaaak gezien.goeie! Die is leuk
Thanks voor alle tips <3
Op twitter kan ik van een persoon geen recente tweets meer zien? Ik zie als laatste tweet iets van december staan, terwijl diegene gewoon ook daarna nog tweets heeft geplaatst. Als ik dan een ander account op zoek waar diegene op tweets heeft geantwoord zie ik dat wel. Heb eigenlijk geen account, maar net eentje aangemaakt en dat maakt geen verschil. Weet iemand hoe dit komt?
Dankjewel! Uiteindelijk nog wel een beetje geslapen. Het voelde wel als vroeger toen ik niet kon slapen omdat ik nieuwsgierig was naar mijn cadeaus. Dat was nu alleen de reden niet haha.
Waarom heb ik om half 9 een afspraak bij de fysio gemaakr???
Waarom moet ik daarna voor een freaking hartecho helemaal naar het ziekenhuis rijden.
Laat me uitslapen
Staan ze niet onder tweets en antwoorden? Je hebt tegenwoordig 2 plekken waar je tweets kunt bekijken. Anders zou ik het ook niet weten, heel vreemd.
Ooooh wow haha bedankt! Zie het nu inderdaad. Zonder account kan je die tweets en antwoorden niet eens bekijken, wat een raar systeem eigenlijk.