in mijn ervaring is “je bent te lief” --> je bent te meegaand/laat te veel over je heenlopen/etc
Nee nee nee dit is echt niet waar. Muggen met geluid zijn erger.
Wat is erger
- Muggen met geluid
- Muggen zonde geluid
0 stemmers
Hebben jullie Love, Rosie al gezien? Heel leuk! En ik weet niet hoe oud je zusje is, maar meteen een goede les dat ze altijd veilig moet vrijen haha
Mijn moeder en ik ook! Bad boy club
Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn stad een Schimmelpenninckstraat heeft, dan heb je het toch pas echt voor elkaar
- Haha nah die fase zijn we nog niet. Als er mensen zoenen doet ze haar handen voor haar ogen, vindt ze vies. Dus daar ben ik nog niet heel bang voor voorlopig
Hahaha wat schattig
Clueless is denk ik ook leuk
Omg ja een oude scharrel van mij waar ik wat nieuw leven wilt inblazen zegt altijd ‘hoi kaylee’
Heerlijk
Ah wat lief haha. Dan heb je alvast een goede reden om hem over een paar jaar nog een keertje samen te kijken.
Ik opende net een pak roze koeken met zo teringveel geluid, dat de hele buurt het weet denk ik. Ik stond er zelf van te kijken, Jezus wa een werk.
Ik dacht al, wat hoor ik toch.
Ik heb t pak al bijna op, dus denk maar niet dat je er een krijgt.
Das net Zoveel water als dat je gebruikt voor een afwasbeurt, bizar hè.
Lekker met etensresten, goed voor de vitaminen.
Ben op vakantie en zie net vakantiefoto’s van mezelf en word er een beetje ongelukkig van. Ik vind mezelf te dik en baal dat ik niet zo’n perfect meisjesmeisje ben met een mooie stralende huid en geweldig haar. Ja dat is misschien oppervlakkig maar ik mag het biechttopic nog niet in en ben op dit moment gewoon chagrijnig
Ik snap wat je zegt… maar ik lag nietsvermoedend te slapen, en werd ineens wakker van vreselijke jeuk. Heb echt 10 muggenbulten, and still counting. Aangezien ik dat kut beest niet kan vinden. Als de mug zoemt dan wordt je tenminste nog gealarmeerd.
Heb ik een mug gedood, hoorde ik er nog eentje. Doe t licht weer aan. Zit er ineens een dikke grote spin op mijn muur. Zo een 50 cm van mijn hoofd af. Pleurde spontaan uit bed van de schrik. Heb hem via het badkamerraam naar buiten gemikt. Nu die schijt mug nog
Noooooo, niet Tannnn Joke’s on him want ik heb een paar Crocs in de kleur tan gehad HAHA.
Heb toevallig vandaag een foto voor je gemaakt. Ik pas op een huis en kijk eens wat ik hier vond (het gaat om het blauwe ding maar het is amper te zien oeps):
Dat blauwe ding is dus van Crocs en hij wordt hier oa gebruikt als tuinmatje en als stadionstoeltje. GENIAAL.
Ziet dit eruit als een matje van iemand who has given up on life? #comeasyouare™
Als die schijt mug nog even ergens op de.muur gaat zitten, kan ik hem door rammen