Wat je even kwijt wilt #3

Wow shit… Sterkte en condoleert. :frowning_face::heart:

@grace Je mag mij ook altijd een pb sturen. Of gewoon hier posten. :kissing_heart:

Brandblussers (maar woon in een groot gebouw).

1 like

Wat heftig! Heel veel sterkte!

Wow wat heftig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@grace Heel veel sterkte!

Wat ontzettend heftig, heel veel sterkte.

@grace wow wat ontzettend heftig. Heel heel veel sterkte. :heart:

@grace verschrikkelijk heel veel sterkte <3 En ga niet aan jezelf twijfelen hoe moeilijk ook. Je kon niet weten dat het niet waar was van het naar huis mogen.

Heel veel sterkte!

Wat afschuwelijk… veel sterkte @grace

Wat vreselijk :disappointed_relieved: veel sterkte

Er belden met jongens aan met een blik knakworsten of we wilden ruilen. Ik heb dat ruilspel vroeger ook zooo vaak gespeeld. Heb ze ham-kaasbolletjes, tomatenpuree, vijgenkoekjes en zilveruien meegegeven. Hoop dat ze het nog verder kunnen ruilen, ik ben ooit thuisgekomen met een radio en boxen en die gebruiken we nog dagelijks

23 likes

@grace Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

Haha dat is leuk ja! Deden wij ook vaak.
Hier belden een tijdje terug een paar keer een groepje jongens aan en ““toevallig”” waren ze hier altijd net begonnen en hadden ze nog niks om te ruilen, of wij nog wat snoepjes hadden :rofl:

2 likes

Deze is echt supermooi!!! :heart_eyes:

En jurken dragen daar wen je wel aan. Ik ben er een paar jaar geleden mee begonnen en dat gevoel van de zon en de wind op je blote ben is zo ontzettend fijn!

Hahaha wat lief
Ik begon meestal met een ei of een plastic bekertje

Ik weet niet of hij er wel bij na heeft gedacht, al moest ik ook echt op dat stapeltje zijn, dus dan zou het wel dom zijn.
Maar waarschijnlijk zit er voor hem echt logica achter en is het in zijn ogen vast ook niet oneerlijk.

1 like

@NewBlood je hoeft helemaal niks op te geven qua studieschuld en ze kunnen er ook niet achter komen. De hypotheekadviseur wil het vaak ook niet weten; ik heb negen jaar gestudeerd en hij vroeg daarna niet door. Als je het zelf kunt missen kun je het wagen. Gaat er wat mis, moet je wel een vangnet hebben. Terugbetalen kun je in totaal geloof ik zestig maanden op pauze zetten, dus dat kan ook net wat uitmaken. Maar ooit moet het terug natuurlijk. Ik heb trouwens 4500 euro zelf ingelegd, dus het hoeft allemaal zo gek niet hoor.

1 like

@grace jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte.