Wat je even kwijt wilt #3

Jeetje @grace wat lijkt dit me verschrikkelijk om mee te maken. Heel veel sterkte toegewenst

Snap ik. Als je er over wil praten mag je me altijd een pb sturen!

1 like

Jeetje wat vreselijk… veel sterke!

Oh jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte :heart::heart:

Ik heb een keer handhaving aan Mn deur gehad. Container was al dagen vol, kattendrolletjes kon ik echt niet binnen houden, was ook in de zomer. Toevallig had ik net Mn moeder een foto van de zooi geappt die ik kon laten zien en kreeg ik alleen waarschuwing. (Naam/adres hadden ze dus uit vuilnis gevist, iets van de h&m ofzo, hadden ze mooi in een bewijszakje mee)

1 like

Jezus @grace wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte.

Wow shit… Sterkte en condoleert. :frowning_face::heart:

@grace Je mag mij ook altijd een pb sturen. Of gewoon hier posten. :kissing_heart:

Brandblussers (maar woon in een groot gebouw).

1 like

Wat heftig! Heel veel sterkte!

Wow wat heftig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@grace Heel veel sterkte!

Wat ontzettend heftig, heel veel sterkte.

@grace wow wat ontzettend heftig. Heel heel veel sterkte. :heart:

@grace verschrikkelijk heel veel sterkte <3 En ga niet aan jezelf twijfelen hoe moeilijk ook. Je kon niet weten dat het niet waar was van het naar huis mogen.

Heel veel sterkte!

Wat afschuwelijk… veel sterkte @grace

Wat vreselijk :disappointed_relieved: veel sterkte

Er belden met jongens aan met een blik knakworsten of we wilden ruilen. Ik heb dat ruilspel vroeger ook zooo vaak gespeeld. Heb ze ham-kaasbolletjes, tomatenpuree, vijgenkoekjes en zilveruien meegegeven. Hoop dat ze het nog verder kunnen ruilen, ik ben ooit thuisgekomen met een radio en boxen en die gebruiken we nog dagelijks

23 likes

@grace Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart: