Wat je even kwijt wilt #3

Haha dat is leuk ja! Deden wij ook vaak.
Hier belden een tijdje terug een paar keer een groepje jongens aan en ““toevallig”” waren ze hier altijd net begonnen en hadden ze nog niks om te ruilen, of wij nog wat snoepjes hadden :rofl:

2 likes

Deze is echt supermooi!!! :heart_eyes:

En jurken dragen daar wen je wel aan. Ik ben er een paar jaar geleden mee begonnen en dat gevoel van de zon en de wind op je blote ben is zo ontzettend fijn!

Hahaha wat lief
Ik begon meestal met een ei of een plastic bekertje

Ik weet niet of hij er wel bij na heeft gedacht, al moest ik ook echt op dat stapeltje zijn, dus dan zou het wel dom zijn.
Maar waarschijnlijk zit er voor hem echt logica achter en is het in zijn ogen vast ook niet oneerlijk.

1 like

@NewBlood je hoeft helemaal niks op te geven qua studieschuld en ze kunnen er ook niet achter komen. De hypotheekadviseur wil het vaak ook niet weten; ik heb negen jaar gestudeerd en hij vroeg daarna niet door. Als je het zelf kunt missen kun je het wagen. Gaat er wat mis, moet je wel een vangnet hebben. Terugbetalen kun je in totaal geloof ik zestig maanden op pauze zetten, dus dat kan ook net wat uitmaken. Maar ooit moet het terug natuurlijk. Ik heb trouwens 4500 euro zelf ingelegd, dus het hoeft allemaal zo gek niet hoor.

1 like

@grace jeetje wat erg zeg. Heel veel sterkte.

We krijgen een hitte golf van 2 weken. Wie gaat er mee naar een koud land.

12 likes

Wow wat verschrikkelijk @grace. Heel erg veel sterkte.

Oh Wow! Ik kijk net op mijn weer app door jou. Dit is niet normaal joh :fire::fire:.

nee ik woon niet in Spanje, maar een dorpje in zuid-oost Brabant

4 likes

@grace sterkte… Wat ontzettend heftig opeens

Woow haha, supertoevallig maar om de een of andere reden speelt iemand in de straat dit keihard af terwijl ik dit lees.
Hebhet nu dus ook in mn hoofd🙈

1 like

@grace heeeeel veel sterkte <3

Ik ga ook morgen en doe een jurkje met van die stoerdere zwarte laarsjes eronder met of een heuptasje of gewoon een zwart crossbody tasje.

Anders een kort broekje met leuk topje, met evenuteel een leuke kimono achtig iets erover?

Ben geen fashion specialst maar dat is wat ik vaak doe.

Edit: paar voorbeelden wat ik meestal doe:

Samenvatting

1 like

Ik denk niet dat je het kent want is eigenlijk maar een klein dorps festival deze keer haha! Maar zu.m sch.luss heet het. zonder puntjes ofc en jij?

Ik heb nog wat voorbeeldjes erbij geedit. Maar alles is toch festival proof zolang jij je er goed in voelt? Lekker cliché maar zo is het wel toch haha. En alles kan tegenwoordig.

@grace wat een heftig nieuws, heel veel sterkte :cherry_blossom:

Leuk veel plezier vast☀️ Wel even showen in ‘show je laatste aankopen’ dan hè!

ja de wereld gaat er echt aan
hopelijk beseffen mensen het steeds meer…

Direct neusspray vragen met corticosesteroiden! Dus voor je allergie. Neusspray met xylometazoline houdt je verstopping intact.
Je moet iets voor je geirriteerde slijmvliezen vragen.

Groetjes van de allergie expert

1 like

@grace wat vreselijk verdrietig… ontzettend veel sterkte de komende tijd! Ik heb hetzelfde meegemaakt, als je erover wil praten kun je me altijd pmen

Oh wow shit. Ik ga 1 deze dagen de ijsjes opkopen in de supermarkt hahaha.

1 like