Wat je even kwijt wilt #3

Ik denk niet dat je het kent want is eigenlijk maar een klein dorps festival deze keer haha! Maar zu.m sch.luss heet het. zonder puntjes ofc en jij?

Ik heb nog wat voorbeeldjes erbij geedit. Maar alles is toch festival proof zolang jij je er goed in voelt? Lekker cliché maar zo is het wel toch haha. En alles kan tegenwoordig.

@grace wat een heftig nieuws, heel veel sterkte :cherry_blossom:

Leuk veel plezier vast☀️ Wel even showen in ‘show je laatste aankopen’ dan hè!

ja de wereld gaat er echt aan
hopelijk beseffen mensen het steeds meer…

Direct neusspray vragen met corticosesteroiden! Dus voor je allergie. Neusspray met xylometazoline houdt je verstopping intact.
Je moet iets voor je geirriteerde slijmvliezen vragen.

Groetjes van de allergie expert

1 like

@grace wat vreselijk verdrietig… ontzettend veel sterkte de komende tijd! Ik heb hetzelfde meegemaakt, als je erover wil praten kun je me altijd pmen

Oh wow shit. Ik ga 1 deze dagen de ijsjes opkopen in de supermarkt hahaha.

1 like

Oh gelukkig! Wel goed dat ze zo alert waren, ook al was het gelukkig niks. Was het dan een griepje of zo, of weten ze dat dan weer niet?

Ga ik een bak vla eten of twee frikandellen? Het is allebei niet gezond ik weet het maar dit komt in mij op en heb ik wel zin in. :rofl: Krijg nog steeds bijna niks door mijn strot (vocht vult heel erg op dit moment) dus ik eet gewoon wat erin in mij opkomt. Vla heb ik al in huis trouwens…

• Vla
  • Frikandel

0 stemmers

Oké vla is het geworden en het gaat er best wel goed in. :v:t2:

Dankjewel en ook dankjewel @Merel
Kan ik dat zonder voorschrift bij de apotheek krijgen? Vast niet zeker?
Ik ga er iig voor kijken!

Nee dat moet echt even via je huisarts. Als je je klachten doorgeeft dan zal je het vast voorgeschreven krijgen.

Wat ik wel eens extra gebruik bij mega allergie dagen, een rhinohorn. Onder de douche het makkelijkst en spoelt alles goed schoon.

Ik denk dat ik al een rhinohorn gebruik. Is dat zo’n ding waar water je ene neusgat ingaat en eruit komt uit de ander? :stuck_out_tongue:
Ik heb dat al een paar x gedaan met warm water en zout erin maar deze keer helpt het niet echt :confused:
Ik heb wel ooit eens neusspray gekregen voor m’n allergie maar nooit veel gebruikt, ik ga er zometeen eens uitgebreider naar kijken. Wie weet is die met corticosteroïden!

Ja ik heb een brandblusser in huis en ook al een keer gebruikt!

1 like

Heel veel sterkte @grace wat een vreselijk nieuws

Yep zo’n ding bedoel ik! Moet soms ook echt drie x dat ding vullen als ik verstopt zit. Zo goor he :frowning:
Sterkte ermee! Het is zo irritant

1 like

Ik ga mee want jij maakt me aan het lachen

1 like

Ahhhw lief :blush:

Potverdorie regent het in 1x 3 druppels

1 like

Ja of niet dan… Delen!!

Ik ben nu al een aantal weken die kabouter plop regendans aan het doen maar het helpt gewoon helemaal niks. Wil ook 3 druppels of meer

1 like