Hahahahahhaa wat. Jongens zijn raar
Ik moet over 2 uur naar een verjaardag maar ik zit nog op de bank als een verlept iemand.
Zo maar even douchen en fohnen enzo.
Ik heb ineens een superzere knie, maar heb geen idee wat ik heb gedaan.
Ik ben aan het lezen over die Koen die in Italië niet uit de bus is gestapt en nu spoorloos is maar ik begrijp die vermissing niet zo. Je merkt het toch meteen als een van je vrienden niet uitstapt? Of zouden ze niet naast elkaar gezeten hebben? Een bus is nou ook niet na 5 seconden al met 80 km per uur weg, of denk ik nu heel raar?
@anon98052296 @Jessa ja echt een kutactie
En ja ze had sowieso gedronken, maar ze kwam niet heel dronken over
Vind het echt een soort ongeschreven regel dat je niet over exen praat als iemands een nieuwe relatie erbij is
Ik heb sinds een dag of 3 opeens om de 20/30 minuten dat heel mijn rechterbeen begint te tintelen (behalve als ik lig)? Doet verder geen pijn etc. maar wel krachtverlies in 't been
Zouden jullie hiermee naar de huisarts gaan of gewoon denken van ach 't zal wel haha
- Bellen kan altijd (na het weekend)
- Ach 't zal wel
0 stemmers
haha ja I know, je kan altijd bellen enzo maar ik wil niet zo overkomen alsof ik voor alles de huisarts bel. Dus niet zo zeer de vraag ‘zou je bellen’ vanuit verstandig perspectief maar zou je bellen vanuit als je mij was haha :’)
Hij is bewust niet uitgestapt volgens mij. Hij zou een halte later uitstappen en dan teruglopen
Mijn eten wordt zo bezorgd maar de kater kickt er net nu even lekker in #huilon
Ik heb echt zo geen besef van dagen in de vakantie he
Haha ik ook niet. Moet soms echt opzoeken welke dag het is.
Ik ben in mn eentje een stukje aan het wandelen, wil ik elke dag doen. Vandaag is dag 1 ik woon alleeen niet in zo’n mooie wandelomgeving. Een paar km verder zijn wel bossen, maar tegen de tijd dat ik daar ben ben ik al op.
Dus t is wel een beetje saai alleen. Maar goed. Ik houd jullie gewoon op de hoogte (want net als @anon39978576 vloggen durf ik niet)
Het regent
Je zou daar heen kunnen fietsen even wandelen en vloggen ( hehehe) en dan weer terug fietsen. Als dat te doen is tenminste.
Nah fietsen is nog vermoeiender, dat kan ik evht maar 10 minuten. Maar wel een idee om gewoon daarheen te fietsen en weer terug en zo uit tr breiden. Is wel n mooi doel opzich.
Kan ook met de auto, maar dat vind ik stom haha.
Maar beter 30 min wandelen en 10 min met de auto dan 0 minuten wandelen toch? Als het ervoor zorgt dat je gaat bewegen zou ik het toch proberen en dan misschien na een tijdje met de fiets!
Oh en wat ik me net realiseer. Ik heb dus een mini vlechtje met een haarband in en dat is gewoon een jaar geleden dat ik t uiteinde van mn vlechtje voelde in mn nek en is zo fijn
Ja kom ik weer met mn chemoverhaal hoor
Fyi (heb veel haaruitval gehad, maar gelukkig niet alles. Wat echt super fijn is, maar op een gegeven moment kon ik t alleen nog vast dragen omdat de zijkanten en bovenop kaal waren. En nu hebik daar minihaar,maar kan t dus nog niet los. Maar nu heb ik dus een minivlecht gemaakt met een haarband en dit is acceptabel). Voor dit alles was m n haar tot onder mn borsten, nu tot boveb mn schouders en voor t er weer een beetje acceptabel mooi uit ziet zijn we wel ff verder. Maar goed ik ben superblij dat het niet helemaal is uitgevallen hoor!!
Oke tot zover, sorry als ik jullie vermoei met mn (kanker)verhalen!
Ja daar heb je gelijk in! Als ik t dorp beu ben dan ga ik het gewoon doen
Ohja ik kwam op Arnhem station en toen was daar een groep Furrys of hoe heet dat. Mensen die als dier verkleed zijn. Nou helemaal prima hoor als dat je ding is. MAAR HET IS FOCKING HEET WAAROM VERKLEED JE JE ALS EEN HOND…
Ik heb soieso een fobie voor verkleede mensen in zon pak.
Ik ben zo ziek. Op een bbq 4x overgegeven in een half uur. Nu thuis op bed met PCM maar zelfs water blijft er niet in. Wtf is dit?!