Wat je even kwijt wilt #3

Haha valt vast wel mee, maar is goed. Heb je instagram?

Nog drie weken van de vijf helaas. Ik heb nu besloten om elke week even te bellen zodat het niet weer escaleert.
Blijft raar aangezien ik al bijna drie jaar op kamers woon ze me nu zo mist

Ik vind het tering hinderlijk dat mijn vriend online is geweest maar mijn appjes van vanochtend negeert.

Maar maar maar dan kun je ons volgen (lees wij jou ook haha) :kissing_heart:

2 likes

Ik heb geen zin om uit te gaan want ik ga met twee slanke knappe vriendinnen en ik ben fat amy
En ik wil een keertje sjans maar zij hebben dat altijd not me :disappointed:

Normaal ben ik zelfverzekerd maar nu even een onzekere kreeft xx

1 like

Moet je de zwemprothese zelf betalen? Zo ja, dan zou ik eerst de normale plakprothese gebruiken. Die zwemprothese is lichter en ging bij mij nogal drijven. Niet fijn.

1 like

Nou ben sinds kort single en heb er op vakantie even gebruik van gemaakt. Was eigk best tricky om mee te gaan met 2 jongens (was met nog een vriendin).

Maar we zijn midden in de nacht naar t strand gereden en t was leuk :smirk:
Heerlijk dit!

6 likes

Ik heb zelf ook flink wat overgewicht en ik ben ook gevoelig wat betreft mijn eigen benen, maar ik kan je verzekeren dat ik nog NOOIT in mijn leven naar iemand heb gekeken (hoe dik of dun of wit of bruin dan ook) en gedacht ā€˜jeetje wat een benen’ op een negatieve manier. Als het me ooit al opgevallen is dat iemand bleek of te zwaar is, dan komt dat door het totaalplaatje en niet door een bepaald lichaamsdeel! AKA geen enkele reden om jezelf te bedekken

1 like

Mijn broertje wordt blijkbaar wel eens aangesproken op mijn vlogs in de negatieve zin. Ik snap uberhaupt niet waarom zijn vrienden er naar kijken???

Gister was ik samen met mn vriend in de stad en na uitgaan gingen we nog wat eten, daar kwam ik een vriendinnetje van vroeger tegen die ook goed bevriend was met mn ex
Begon ze opeens over een avond dat zij bij ons (mn ex en ik) ging slapen en dat we toen seks hadden en dat ze dat allemaal had gehoord
Enn mn vriend zat daar dus naast en hoorde dus alles en ik zag gewoon dat hij het zooo kut vond
Dus ik lachte t allemaal een beetje weg en toen we naar huis fietsten moest hij huilen omdat ie dit niet wilde weten
En nu vind ik dit eigenlijk echt niet leuk van haar, want waaaarom zou je zo’n verhaal vertellen? Was echt totaal niet de setting voor en gewoon heel raar

Haha ja same. Duurt zo lang

Super weird? Wat flauw van haar

Uh geen idee, heb wel n verwijzing, maar dat vraag ik wel na. Goed dat je het zegt en thankss voor de tip! :heart::heart:

Wat belachelijk zeg!! Echt kut om dat soort dingen dan te vertellen. Had ze misschien veel gedronken? (Niet dat dat een excuus zou zijn, maar wel een mogelijke verklaring)

Volgens mij worden zwemprothese nauwelijks vergoed (maar ik heb me er al een tijdje niet in verdiept). Mijne werd vergoed omdat ik oedeem kreeg en zwemmen werd gezien als therapie daarvoor.

1 like

Jaloers dat zij niet zo’n leuke zus hebben

1 like

Het is nou niet dat je rare dingen vlogt ofzo. Vreemd hoor. Opmerkingen op mijn bullshit vlogjes zou ik wel kunnen begrijpen hahaah

1 like

Oh oke, ja dat begint bij mij helaas ook :frowning: maar ik ga t gewoon navragen <3

Hahah ja de reden was dat ik soms rare hoofden maak??? Hallo? Hahahaha

Ik heb dus wat lekkers (baklava) en wil dat niet delen met Mn kind maar heb ook niet de zelfbeheersing om te wachten tot ie op bed ligt. Ben nu dus naar sneaky op de wc aan het eten :grimacing:

17 likes