Wat je even kwijt wilt #3

Ik zit buiten en nu is het lekker koel. :heart_eyes: En een ereader is ideaal, dan zie je zonder lamp nog wat

2 likes

Heeft iemand interesse in 2 kaartjes voor de parade in Den Haag? (gratis)

1 like

Ziekmelden! Klinkt als n keelontsteking :frowning:

2 likes

Ik heb vanavond met een vriendin afgesproken om een avondje cocktails te gaan drinken. Rond 8 uur definitief afgesproken dat we dat echt gaat doen. Nu bijna 3 uur later is ze er nog niet en ik wil eigenlijk alleen nog maar slapen…

Ik heb niet veel afleiding en veel te veel tijd om te denken maar ik ga proberen meer te genieten van de kleine mooie momenten die er wel zijn.

1 like

Nee hebben we niet concreet een tijdstip afgesproken. Daar gaat het mis… Ze wilde nog make-up en shizzle doen. Allemaal prima, maar ik ben een oma. Leermoment voor mij.

Ik heb blaasontsteking en voel me echt ellendig en ben ook nog soort van ongesteld geworden echt een topcombinatie. Ik had eigenlijk een verjaardag en wou nog even naar andere vrienden maar zag het echt niet zitten om 2 uur in de trein te zitten meh

Ik kijk wel afleveringen van Loenatik dat is dan wel weer leuk. De nostalgie.

2 likes

Ik ga stoppen met roken! Had het even zwaar vanavond, ik hoop dat het gaat lukken.

37 likes

:frowning: dat maakt het extra lastig natuurlijk.
Knuffel :heart:

1 like

Succes!! Het is, ondanks dat ik het soms echt nog wel mis, een van mijn betere beslissingen geweest :slight_smile:

3 likes

Ai dat klinkt dan wel echt als een keelontsteking. Ik ga daarvoor nooit naar de dokter maar ben meestal wel een dag of 4/5 uit de running dan, heb een dag of 2 echt koorts. Dan kan je er rekening mee houden!

1 like

Wow wat LULLIG wauw echt een debiel
Hij bedoelt misschien dat hij het kut voor jou vindt? En knap van je dat je jezelf zo snel weer hebt kunnen opvrolijken!

Ik heb nu al een paar avonden dat ik thuis op de bank zit en gewoon nergens zin in heb. Ik heb genoeg dingen die ik kan doen, maar alles lijkt teveel energie te kosten, zelfs een film kijken? Zit alleen maar een beetje op m’n mobiel te kijken of voor me uit te staren… Terwijl ik dan overdag wel veel gedaan heb. Misschien is dat het? Teveel sociale activiteiten of zo?

Heeeele leuke film! Aanrader als je de eerste Mamma Mia film ook leuk vond!

1 like

Fuck hem

7 likes

Wat een onzin, je hebt je ziek gemeld zodra je echt wist dat je niet zou kunnen werken en als zij dan eerst niet opnemen tja… Beter dan dat je morgenochtend nog belt toch? Je bent ziek, je hebt koorts, juist heel goed om thuis te blijven om te rusten en herstellen. Beterschap!

4 likes

Ik was de hele dag al moe en nu kan ik natuurlijk niet slapen

2 likes

Ik val om :sleeping: Zoveel emoties vanavond en toen bedacht ik me dat ik alles er maar even uit moest rennen. Dat was fijn en ging ook goed, maar mijn god ik ben zo moe! Dus snel m’n bed in en morgen een relaxte spa-dag thuis.

3 likes

Ik ben ongesteld en heel erg emotioneel

Gister at ik kaas en ik wilde lief zijn dus ik legde een stukje kaas op m’n vriend z’n bord maar hij had er geen zin in en legde het stukje terug op mijn bord. Toen staarde ik naar dat stukje kaas omdat ik dacht: dit arme stukje kaas moet zich nu zo ongewenst voelen, van het ene naar het andere bord en weer terug, terwijl dat stukje niets heeft misdaan. Kreeg serieus tranen in m’n ogen. Dit is echt niet normaal haha :thinking:

41 likes

Ik ben op een verjaardag en ben moe…ben echt niks meer gewend.
Heb inmiddels wel zo’n leeftijd waarop ik denk: fuck it:als ik wil gaan slapen dan doe ik dat.

Edit: bij deze ga ik me klaar maken om naar bed te gaan (ik overnacht hier)

1 like