Ohhh dit heb ik ook een keer gehad. Ik zou uit gaan dus had mijn haar en make up helemaal gedaam. Rond een uur of twaalf belde ik haar, geen gehoor. Toen ben ik maar naar bed gegaan. De volgende dag bleek dat ze in slaap was gevallen… Dit is ook echt 2x gebeurd met haar. Nu spreek ik inderdaad altijd een tijd af met haar en app ik voordat ik mijn make up ga doen nog ff of het nog wel door gaat.
Ik hoop dat jij nog een leuke avond gehad hebt!
Slaap lekker!
Ik ben even benieuwd, is hier wel eens iemand gestopt met roken met behulp van Champix? Is dit iets voor een topic? Ik ben nu 4 weken aan die pillen en effectief gestopt met roken maar wat een raar spul is het!! Freaky HD dromen, superweinig energie en nog heel veel andere bijwerkingen Iemand anders hier ervaring mee?
Ik lig helemaal plakkerig in bed van de warmte, zo vies. Voel me ook oud en burgerlijk dat ik nu in bed lig en niet dronken aan het dansen ben.
Haha ja ik ook niet. Ja, we zijn uiteindelijk nog wel gegaan. Zitten nu nog aan de cocktails en het is gezellig dus dat is fijn.
hihi net gezoend met een jongen hier in de club in Ierland en lekker gedanst, voel me nu:
Pffff net in bed! Zooo gezellig gehad met vriendinnen in de stad. Jammer dat het mannenaanbod echt een 3/10 was, alleen maar wanhopige figuren. De enige die ik leuk vond was veel te zat. Morgen de hele dag in bed, hopelijk zonder te erger kater. Doeeeeei loveyou slaap lekker
Haha dit is mijn vriend. Ik denk soms dat ie dood is, dan ga ik kijken of hij nog ademt. Het is wel echt super creepy ja. Hij heeft het ook nog eens bij beide ogen. Vooral in combinatie met zijn mond een stuk open is het echt een schone slaapster ️
Ik stoor me meer dan zou moeten aan de familie van deze jongen. https://www.ad.nl/amersfoort/italiaanse-politie-zet-hondenteam-in-bij-zoektocht-naar-vermiste-koen-uit-soest~ad8e986a/
Super sneu natuurlijk en hoop uiteraard ook dat hij zo snel mogelijk levend en wel wordt gevonden, maar om nou direct te doen alsof de Italiaanse politie niets uitvoert vind ik vrij zinloos. Alsof ze zomaar even 200 tot 500 agenten op kunnen trommelen om te gaan zoeken man man man
Ik ga vanmiddag voor het eerst bij Nando’s eten. Collega’s keken me aan alsof ik gek was dat ik daar nog nooit ben geweest.
Heb nu toch wel hoge verwachtingen en kan dus alleen maar tegenvallen😂
Heb de hele nacht niet kunnen slapen door de warmte en muggen (en misschien een iets te spannende film gekeken gisteravond). Twijfel nu of ik een dagje in bed blijf of juist iets actiefs ga doen
Het was een helse nacht, maar Thank god bedacht ik me om half 2 dat ik nog cola in de koelkast had. Toen ik dat dronk stopte alles
Samenvatting
Tmi: alles als in overgeven en diarree tegelijk
Nu moet ik gewoon eten en drinken weer opstarten maar omdat ik niet weet wat de voedselvergiftiging veroorzaakte durf ik niks te eten
11:00 geloof ik! Dus dat moet lukken!
Ja cracker en brood zei mama inderdaad ook al. Bouillon heb ik niet maar ik hoop dat thee ook wonderen doet.
Thanks voor je tips
Nee ben alleen wat slapjes en zweterig maar niet misselijk. Ik heb thee met kamille, van die pick wick ontspanningsthee.
Maar ik ga ook nog wel even zoeken of ik ergens earl grey heb
Oh no no no de buren zijn de betonnen vloer eruit aan het halen. Zit godver heel de dag in die klere herrie te studeren wat een ellende
Veel wel om 11u!
Uhg wat vervelend! Heb je een bieb in de buurt waar je misschien naar kan uitwijken? Geen afleiding en lekker rustig!