LOL ik heb een jurkje met bloemenprint aan en ik wordt ineens belaagd door motten die op mij willen zitten?!
Nee hoor vind ik niet erg. Ik heb net een foto gemaakt (toen ik m uit / af had). Die zal ik je ff pmāen.
Het is wel van sileconengel volgens mij.
Eh. Ja. Lief. Is meer uit eigenbelang want die man rookt 24/7 sigaren en als hij ff weg is kan ik tenminste mān huis fatsoenlijk luchten hahaha
Ik zal vanavond kijken wat ik kan doen heheh
Wel filmen dan he
Oke ik heb ook echt alleen maar een hempje gekocht⦠zeeman challenge gaat fouuut.
Tja pretty, dan zul je naakt moeten
Nee hoor ik heb een hempjeā¦
Voor mijn huis heb ik een bankje neergezet en heel af en toe zitten daar random mensen op. Gisteren zat er ook een jongen op en ik liep naar buiten om mijn fiets te pakken (staat naast de bank) en hij zei āhoiā en zei verder niks en bleef gewoon zitten. Super weird. Ik vind het op zich niet zoān probleem en ik wist ook niet zo goed of ik er iets van moest zeggen, maar het was wel heel gek en ook wel beetje aso. Het bankje staat dan wel op de stoep, maar de bank is zelf niet een algemene plek ofzo.
Oh ja, ach. Veel te warm om meer te dragen he. Nieuwe mode: lekker luchtig
Ik gebruik t alleen voor t slapen gaan. Dan maakt een glimhoofd me niet uit
Blijkbaar is retourneren als H&M clubmember gratis. Maar weet iemand hoe zich dat in zijn werk gaat? Moet ik ergens aangeven dat ik club member ben? Van de site word ik niet veel wijzer
Er kwam hier net een vrouw aan de deur om te vertellen dat ze stoelen in haar voortuin had gezet om meer verbinding te creĆ«ren in de buurt + de mededeling dat ik daar ook gebruik van mocht maken. Ze woont 2 straten verderop en nu vraag ik mij toch heel hard af of ze dit dus bij iedereen doet of dat ik eenzaam overkomā¦
Maar misschien ging die jongen er dus vanuit dat jij ook zoān verbindend persoon bent.
Ik ga zo hier in Portugal naar de kapper, waar ze nauwelijks Engels spreken en ik 0,0 Portugees.
āDoe maar een kapseltjeā
Terugsturen is toch altijd gratis bij de H&M? Ik heb er nog nooit voor betaald volgens mij.
Oh laat maar hier boven lees ik 1 euro? Oh wist ik niet haha.
Oh even wat verdrietigs:
Ik krijg net een instagrammelding dat @anon98510831 gisteren is overleden.
Ik ken haar alleen maar via hier en instagram, maar ze heeft me vorige week gevraagd om dit hier te melden als ik het op insta zou zien, zodat iedereen hier op de hoogte is.
Ontzettend heftig en verdrietig.
@Lentex
Oh jee
We wisten wel dat dit nieuws vroeg of laat zou komen maar dit komt wel opeens hard aan
dankjewel dat je dit even meldt
Wat heftigā¦
Ik moest gister nog aan haar denken. Ik hoop dat ze in vrede is gegaan. Wat een verschrikkelijk nieuws.
Ondanks de nare situatie, fijn en lief van je dat je het aan ons doorgeeft