Wat je even kwijt wilt #3

Heb je het over De Passievrucht van Karel Glastra van Loon?

1 like

Love Iro Ivo

33 likes

En? valt het idd mee?

Omdat ik weet hoeveel jullie van creatieve afsluitingen in mailtjes houden
 Ik kreeg net deze:

‘Met ondernemende groet’

28 likes

Ik vind het super interessant om de groepsdynamiek binnen een bedrijf te observeren. Ik heb zelfs een favoriet bedrijf :sweat_smile:

1 like

Ik heb je even een PM gestuued

Omg @Yzile heeft een nieuwe ava

JA, tijd voor een nieuwe cherub!!

1 like

Fack it ik ga een zeeman challenge doen. ( lees ik ga een hempje kopen ik heb niet eens een katoenen hempje hoe dan)

3 likes

Ik heb een koelkast gekregen van een vriendin, mega lief, maar ik moet hem nu op gaan halen met de auto en ik heb daar zoo geen zin in. Wil lekker netflixen met mn benen wijd

4 likes

Waarom met je benen wijd
 netflix en chill?

1 like

Uitwasemen

2 likes

Ben terug gaan slapen haha, beter he.
Ja goed, zag er “goed” uit allemaal. En over mn klachteb met mijn arm moet ik gewoon bij de fysio blijven, meer kunnen ze niet doen. Dus was allemaal goed. Weer een klein ding ff afgesloten voor nu.

OK help a girl out.
Ik woon boven een kapper en naast een restaurant en onder mij woont een meneertje (niet helemaal 100%) die compleet afhankelijk is van z’n scootmobiel die voor ons pand/de kapper staat (wie daar goedkeuring voor heeft gegeven).
Nu is dat restaurant z’n terras steeds verder en verder aan het uitbreiden - en zelfs als de kapper sluit hun terras voor zijn zaak - waarbij ze dus de scootmobiel van de buurman gewoon verplaatsen en hij er niet meer bij kan. Is er een plek waar ik dit kan melden? Politie lijkt mij overdreven maar ze luisteren niet wanneer ik netjes vraag of ze daarmee kunnen kappen

Wijkteam?

Fijn dat je lieve dokters hebt! Maar wel even heftig zeg. Knuffel :heart:

1 like

Scootmobiel even lenen het terras kapot rijden en hem weer zetten waar hij stond.

24 likes

Ik hoop dat je snel een baan vindt (liefst passend bij je opleiding), geldproblemen zijn echt niet leuk :disappointed:

1 like

Het is hier nu ook weer benauwd en droog helaas. Neuh ik ben terug mn bed in gedoken hahahaha.

Controle ging goed (zie hierboven). Prothese ook (heb ik al gepost hierover? Weet t niet meer. Zo ja sorry mensen). Hem hem vanmorgen aan gedaan (ofja bh met dat ding) en loop al de hele ochtend naar mn tieten te kijken hahahaha :see_no_evil: het ziet er zo veel beter uit dan die tijdelijke, ik geloof niet dat je nu van de buitenkant ook maar enig verschil ziet.
Het voelt ook vrij natuurlijk (voor zover mogelijk) dus ik zit er ook de hele tijd aan hahaha :joy::joy::joy:

20 likes

Ik heb een ijskoffie gemaakt om wakker te blijven maar ik val bijna in slaap erdoor

1 like