Wat je even kwijt wilt #3

Ik vind het altijd heel verwarrend als @Oprah begint over werken bij de ballentent. Er zit hier namelijk ook een ballentent, heet echt zo, is een gehaktballen restaurant.

6 likes

Woehoeee, ik pm je m’n username even

1 like

Wat een bullshit. Maar ook even los van dat het gemeen is, jij hebt toch ook een hartstikke slank figuur? Kijk als iemand het tegen mij zou zeggen kan ik nog beredeneren waar het vandaan komt want ik ben wel echt te zwaar, maar jij bent toch mooi slank?

Ik zit nu op het station, het is wel spannend maar ga toch maar m’n vriend toe. Heb het hem ook gelijk ff uitgelegd dat ie dat niet moet doen :’)

Bij mij gaat het om de chaos, vergeetachtigheid en dat ik bijna obsessief aan m’n jaren aan het plukken ben. Alleen dat laagste doe ik nu niet :’)

Wajoo deel 3. Ik kan jullie echt niet bijbenen, maar vind het echt tof en mooi dat iedereen zoveel post. :slight_smile:
Ben vanavond teruggebeld door de verkoper van echt een mooi huis. Dit weekend een bezichtiging gepland. Ben nu helemaal hyperrr.

7 likes

Dit moet wel te vinden zijn toch?
@Oprah weet het vast wel van de ballentent haha.

1 like

Oké dit vroeg ik mij nooit af tot nu toe… :rofl:

3 likes

@anon68622085 In een fysieke winkel koop ik die altijd bij de betere boekhandel. :slight_smile:

1 like

neee kan ik allemaal niet meer bijhouden :(:disappointed_relieved:

ahh nee ik snap dat je schrikt!
kun je even bellen met de doktersassistent morgen?

Oooooh mijn God wat fucking eng. Ik haaaaaaat slangen

Ik voel me op dit moment best wel weer goed. Ik hoop dat dit zaterdag nog steeds zo is want dan ga ik lekker burgerlijk met mijn vriend op een kleedje BBQ-n in het park. :heart: Alleen vind ik 31 graden wel wat warm. :sweat:

4 likes

Dan issie een blinde lul en drink ik peach wodka met je

Ps. Ik ben veel leuker dan kay

2 likes

Ik durf niet te gaan slapen en ben zo moe. Heb nu een week last van nachtmerries. En ze beginnen elke keer opnieuw als ik weer in slaap val.

Ja ik denk dat ik sowieso een bloedtest ga aanvragen. Je kan het daar niet altijd aan zien lees ik… Maar dan kan ik altijd nog een eventuele preventieve antibiotica kuur vragen oid. Wil gewoon nu heel graag iets ‘doen’. Vind het zo’n enge ziekte :frowning:

Zit je in een buurtwhatsapp? Denk dat je daar snel een melding van zou krijgen. En over het algemeen komt het niet vaak voor dat er een slang wordt aangetroffen denk ik. Maar ik zou het net als jij ook echt doodeng vinden

Hmm ik had gewoon brood ook verwacht. :hushed: En dingen zoals cola want dat drinken veel mensen.

2 likes

Aan je haren plukken? Je bedoelt je hoofdhaar of? Ik schuif enorm met mijn voeten in bed, ik slaap op mijn buik doorgaans en ik blijf ze maar heen en weer schuiven. Dit deed ik als baby al, was echt een idioot gezicht. Ik blijf dit wel doen want ik wil het mezelf niet afleren. Ben wel vaak bang geweest dat andere mensen dat erg vonden. Succes bij je vriend!

Een goede vriend van mij zit al een paar maanden mentaal in de knoop. Ik ben er voor hem; hij whatsappt me op gepaste maar ook ongepaste tijdstippen dat hij er doorheen zit. En ik probeer meteen te reageren zodat ik hem kan onndersteunen. Nu weet ik echt niet meer wat ik kan doen? Ik heb hem al meermaals geadviseerd om naar de huisarts te gaan en zch te laten doorverwijzen naar een psycholoog. Telkens zegt hij dat hij het gaat doen maar hij onderneemt geen actie.

Als er geen noodmelding kwam was het waarschijnlijk geen gevaarlijke slang. Eentje die niet giftig is en geen mensen kwaad kan doen. Dan is het nog steeds natuurlijk wel een beetje griezelig maar in ieder geval niet gevaarlijk.

4 likes