Gaat ie een beetje? Die slangen die er zijn in Nederland zijn er echt niet zoveel en als ze er zijn, zijn ze ongevaarlijk voor mensen. De kans dat je er eentje tegen zou komen is zoooo klein. Voor zover ik weet ken ik niemand die er ooit eentje in het echt ‘los’ gezien heeft.
Het is koud hier
Lekker
Nee
Wel.
Ja he, ik vind het altijd meteen zo gezellig als hij ergens zit. Ik heb geen opa’s meer, misschien wil hij wel mn opa worden.
Woon je bij hem in de buurt? Dan kun je misschien met hem meegaan, zowel als steun als manier om ervoor te zorgen dat hij echt gaat?
Ja haha! Ik moest ook echt lachen toen hij zei dat ie nog niet zo vaak de Alpe d’Huez opgereden was en vervolgens met zn opsomming wel op een x of 20 uitkwam. En toen ze vroeg welke keer de zwaarste was: “vandaag!”
Ja, dat ook een beetje het probleem. Ik heb op het moment geen auto en het is ongeveer 3 kwartier rijden (of 1.5h met OV)…
Iemand in de buurt heeft een vuurkorf ofzo aan staan. Echt weer voor.
Ik hoop het ook voor je. Angsten zijn vaak niet reëel, hou dat maar in je achterhoofd. Slaap lekker zo!
Ja, dat, als ik ff een momentje voor mezelf heb, ik letterlijk met mijn handen in het haar zit. Dan weer vlechten, knotje, trekken aan m’n korte plukjes (ja ik ben zelfs zo wanhopig geweest om bepaalde plekjes kort te knippen maar dan zoek ik gewoon een ander plekje op) dan weer iets anders… Dit heb ik ook al m’n hele leven dus ben er wel echt blij mee dat ik het vandaag niet gedaan heb
Ik was daar laatst en het was echt heel leuk! Veel leuker dan verwacht. Je had heel random ook ergens op een pleintje kleine fietsjes en skelters, meer voor kinderen bedoeld, en daar op rond skelteren was echt het hoogtepunt van de dag #tip
Ik heb deze week veel geklaagd hier en ook best veel te verduren gehad qua negativiteit van mannen, maar ik heb zo’n leuke week gehad. Naast heel veel plezier ben ik er ook echt sterker van geworden als mens, hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt aangezien het een Gogo zuipvakantie was. Ik ben zo blij dat dit mijn eerste stapvakantie was, het was echt perfect en ik wil zoo graag weer terug. En bedankt voor al jullie steun!!! ️
Koffer ingepakt, en dan morgen naar Gent en feesteeeeeeuuuuuuuh
Ja ik ben erals kind wel eens geweest en vond het toen heel leuk. En toen zag ik het laatst in iemamds insta story en toen dacht ik jaa leuk daar wil ik heen.
Ik heb vandaag in Nimma schoenen gekocht in de winkel bij een ex-EGF-er, maar ik kan bij God niet verzinnen wat haar username ook al weer was, en volgens mij zou ze naar het roze forum gaan, maar mocht je je herkennen in deze omschrijving en dus toch hier zitten: hoi!
Jaa dat soieso. Hij heefr nog niet gereageerd wat ik echt raar vind. Want volgens mijn berekeningen zou hij nu allang verliefd op mij moeten zijn.
Ik zou sws voor 5 uur niet je straat uitgaan tenzij je een bandje of iets hebt. Succes ajuus.
Btw voor de Nijmegennaren Picnic ofzo is een chille boodschappen bestel app/site iets nou ajuus.
Oooh dat hoop ik niet!! Niet eens naar gekeken eerlijk gezegd…