Inderdaad. Ik zou dan liever in 1x om willen vallen. Hoe oud is ze geworden? Of laten we dat in het midden?
Ja ik ook, heb ik al vaak gedacht.
Uh ik weet het niet precies (wel ongeveer), maar ik weet niet of ze gewild had dat ik dat hier openbaar zou zetten?
Dat snap ik
Och, dat nieuws van @anon98510831. Had ik niet aan zien komen. Had het gisteren nog over haar tegen iemand (volgens mij mijn moeder), dat ik haar zo sterk vond.
Ik moet werken om half 4 en als ik te vroeg ben moet ik in de volle zon wachten maar ik wil ook niet te laat zijn. Irritant
Ik ben in gevecht met een kruising tussen een kitten en een piranha. In mijn ene hand een bak yoghurt en met de andere dat mormel maar wegduwen. Wat een aanvallen heb ik te verduren omg.
Op de WC de yoghurt gaan eten
Ondergeschikten?
Diennaars
medewerkers?
Ja nu moet je het zeggen ook
Minions.
On a serious note: ik zou voor medewerkers gaan.
Dan gaat je pakketje waarschijnlijk niet aankomen. PostNL en DHL werken met postcodes en niet met straatnamen en huisnummers. Even bellen naar het bedrijf waar je een bestelling hebt geplaatst en dan kunnen zij voor je bellen met het postorderbedrijf. Je pakketje loopt dan wel minstens een dag vertraging op
IK WORD GEK VAN DE BEZORGERS HIER AAAAAH.
Pakketje was alwéér vertraagd. En nu staat 'ie op bezorgd terwijl ik niks heb. Woon boven een winkel en uit luiigheid geven ze vaak daar het pakket af zonder mij op de hoogte te brengen, en zelfs daar is 'ie niet. Wil gewoon graag mijn nieuwe kleren verdorie.
Je kan het ook over je team hebben, als jullie dat zijn dan;)
Dit had ik precies ook!! 2 dagen geleden en toen vertelde de h&m mij dat het waarschijnlijk ook niet meer gaat komen en vanmiddag zat het ineens in mijn brievenbus. Zooo raar
Oh dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik werk voor een meubel webshop dus wij werken alleen met hele grote pakketten!
Ik zou hiervoor je wijkagent een mailtje sturen en de situatie uitleggen. Vaak nemen ze dan snel contact op (althand hier in Amsterdam) met jou en gaan praten met de verschillende mensen. Zo zijn al veel kleine ergernissen opgelost bij mij in de buurt. Je kunt je wijkagent hier vinden: https://www.politie.nl/mijn-buurt/wijkagenten
Dat weten mijn katten ook altijd. Ik hoef het maar uit de verpakking te halen en ze weten genoeg. Ze zijn erna ook altijd boos op mij.