Wat een vreselijk nieuws. Zo jong nog.
Ik had net een sollicitant en ze had bijna precies zoân jurkje aan. Ik ging even stalkermode in je profiel hier kijken of jij het wellicht was, maar het was niet zo. Kon me tijdens het gesprek wel echt voorstellen dat ze ook hier op het forum zou kunnen zitten, maar ging daar natuurlijk niet naar vragen!
Pff wat heftig, ik ben er stil van.
Jeetje, dit is echt zo verdrietig. Sterkte trouwens Lentex, volgens mij waren jullie wel close.
Wat ontzettend verdrietig! ď¸
Dankjewel voor het delen
Kutzooi heb al paar dagen kiespijn. Als het morgen nog niet beter is ga ik toch maar even afspraak maken. Matig matig.
Lief dankjewel.
Ik heb echt een steen in mn maag nu, verder ben ik gewoon emotieloos even. Het komt gewoon ff hard aan, dat dit gewoon zo kan gebeuren. Is gewoon een stukje angst dat er altijd zit en soms harder opspeelt dan anders.
Ik heb wel af en toe persoonlijke berichten gestuurd met haar en ook wel echt veel gehad daaraan. Heb ik haar vorige week ook nog persoonlijk gestuurd en dat heeft ze ook nog gelezen gelukkig.
En ik heb het iedereens bericht een gegeven, maar ik kan de vragen ff niet bijhouden sorry.
Fijn dat ze je bericht nog gelezen heeft <3 Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zegggen, maar wilde toch even reageren.
@Lentex verdomme ben er helemaal stil van en verdrietig. Ik ben hier de laatste tijd amper geweest en wjekw hou ik al helemaal niet meer goed bij dus ik had niet meegekregen dat het de laatste tijd niet meer goed ging en nou wens ik dat ik dat wel had gedaan Dus nu voelt het heel plotseling terwijl dat natuurlijk niet zo is. Maar wat verdrietig. En het blijft altijd gek om me te realiseren dat ook als je weet dat het kan gebeuren, zelfs al is het elk moment, als het dan gebeurt komt het toch als een klap. en denk je âhuh, dat kan toch niet?â
Dankjewel dat je het kwam vertellen en heel erg veel sterkte voor jou ook <333
Ik hoop maar ga er ook van uit dat ze heel veel liefde om zich heen heeft gehad en dat dat ook zo voort blijft bestaan ook al is ze er nu niet meer bij.
en dankjewel @Eddie voor het attenderen <3
Oh sorry ik had je post niet gezien, dus je mag mijne verplaatsen als dat gepaster is!
@Lentex
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Ben er stil van. Dank voor het delen en veel sterkte <3
Ben helemaal van slag door dit nieuws. Soms vergeet je dat je hier met andere mensen zit ipv avatars.
Sterkte!
Jeetje wat heftig nieuws dit. Ik kende haar niet goed, sterkte voor iedereen om haar heenâ¤ď¸
Ik zit in de wachtkamer van de verloskundige en zie ineens mân leren jasje aan de kapstok. Heb ik 4 weken geleden blijkbaar laten hangen
ja ook Pronkjewail!
Echt hoor! Afspraak gemaakt om de warmtestanden op te laten nemen. Waarom ik dat zelf niet kan is me een raadsel? Maar het was moeilijk om Ăźberhaupt een afspraak te maken, want hij wilde elke keer rond het middaguur, maar hĂŠ ik werk gewoon. Nou kwamen we uit op vandaag om 13:00, maar echt om 13:00 hoor, want hij moest daarna weer ergens anders zijn. Ik om 12:25 weg van mân werk, als een malle naar huis gefietst. De tour de France is er niks bij. En nu zit ik hier met mân goede gedrag.
Ik vind het heel bijzonder om in deze situatie met termen als: vrij achterlijk te komen. Dat kan ook op een nettere manier. Bijvoorbeeld door het netjes voor te stellen of te vragen.
Topic is openbaar inmiddels.
Toevallig bespraken we dit net en was het al veranderd voordat ik je bericht zag, het was bij nader inzien niet handig inderdaad. Achterlijk weet ik niet. We hebben heel snel geprobeerd zo goed mogelijk met een hele nare situatie om te gaan.
In ieder geval: het topic is naar Centraal Station verplaatst.
Ik ben het met je eens, maar is âvrij achterlijkâ nou echt nodig?